Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@19:42:00 GMT

تولید فصل دهم خانه ما در قزوین به پایان رسید

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۱۹۷۴۷

تولید فصل دهم خانه ما در قزوین به پایان رسید

پس از پخش قسمت ویژه «خانه ما کرونایی» در تابستان، تولید فصل دهم مستند - مسابقه «خانه ما» از اوایل فصل پاییز با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در شهر قزوین آغاز و پس از دو ماه تصویربرداری به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از پخش قسمت ویژه «خانه ما کرونایی» در تابستان، تولید فصل دهم مستند - مسابقه «خانه ما» از اوایل فصل پاییز با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در شهر قزوین آغاز شد که پس از ۲ ماه کار در شرایط کاملا ویژه و رقابت سه خانواده، تصویربرداری این فصل با پایان جشن تولید دهمین فصل این مستند مسابقه به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی رغم تولید فصل دهم «خانه ما» در شرایط کرونایی کلیات برنامه نسبت به فصل‌های دیگر تفاوت زیادی پیدا نکرده اما مهمترین تفاوت این فصل جریان داشتن کرونا در زندگی است و اینکه خانواده‌ها چگونه توانسته‌اند با وجود حضور این مهمان ناخوانده زندگی خود را مدیریت کنند و در کنار آن چند آیتم ویژه برای فصل دهم طراحی شده است.

در فصل دهم مستند - مسابقه «خانه ما» سه خانواده در شهر باستانی قزوین به رقابت با یکدیگر می‌پردازند تا در پایان خانواده برگزیده براساس پس‌انداز خود بتواند برنده جایزه صد برابری مبلغ پس‌انداز خود شود.

«خانه ما» یک مستند - مسابقه یا «رئالیتی‌شو» خانوادگی است که با محوریت سبک زندگی، مدیریت هزینه‌ها و ایجاد و حفظ نشاط خانوادگی تولید و پخش می‌شود.

در این مسابقه تلویزیونی، سه خانواده در یک بازه زمانی یک ماهه و در چهارچوب مبلغی مشخص، ضمن انجام فعالیت‌های روزمره و تفریحات خانوادگی، باید در قالب یک کسب و کار خانوادگی درآمدزایی نیز داشته باشند.

در فصل دهم «خانه ما» که به تهیه‌کنندگی احمد شفیعی در استودیو نوبین و با سرمایه‌گذاری سازمان هنری رسانه‌ای اوج تولید شده است امین کفاش و مسلم تهرانی به عنوان کارگردان، حسن ناحی مدیر تصویربرداری و محسن مرادی مجری طرح حضور دارند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: خانه ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۱۹۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت یک جلسه‌ای حسین حسینی؛ مرادمند جریمه نقدی شد

آرای کمیته انضباطی در خصوص بازی استقلال و آلومینیوم اعلام شد.

طرفداری | کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای مربوط به بازی آلومینیوم اراک - استقلال را اعلام کرد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی با بررسی دقیق گزارش مسابقه و تطبیق موضوع با مقررات انضباطی آرای مربوط به دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال را به شرح زیر اعلام کرد:

* باشگاه آلومینیوم اراک
تخلف: استفاده از الفاظ توهین‌آمیز و پرتاب اشیا از سوی تماشاگران منتسب و ورود تماشاگر به داخل زمین مسابقه
مستند: ماده 86
تنبیهات: 200 میلیون تومان جریمه نقدی + اجرای یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگران در مسابقه رسمی موضوع دادنامه تعلیقی شماره 2069 پس از قطعیت دادنامه (قابل تجدیدنظر)

حامد بصیری (بازیکن آلومینیوم اراک)
تخلف:
 رفتار غیرورزشی
مستند: ماده 64
تنبیهات: 20 میلیون تومان جریمه نقدی (قابل اجرا - قطعی)

* باشگاه استقلال
تخلف:
 استفاده از الفاظ توهین‌آمیز و پرتاب اشیا از سوی تماشاگران منتسب
مستند: ماده 86
تنبیهات: 100 میلیون تومان جریمه نقدی (قابل تجدیدنظر)

سیدحسین حسینی (بازیکن استقلال)
تخلف:
 نقص اصول کلی رفتار و بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه
مستند: مواد 51 و 55
تنبیهات: یک جلسه محرومیت که به مدت شش ماه تعلیق می‌شود + 300 میلیون تومان جریمه نقدی (قابل تجدیدنظر)

محمدحسین مرادمند (بازیکن استقلال)
تخلف:
 بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه
مستند: ماده 55
تنبیهات: 100 میلیون تومان جریمه نقدی (قابل تجدیدنظر)

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • کاپیتان استقلال نقره داغ شد
  • کاپیتان استقلال رسماً محروم شد
  • حسینی یک جلسه محروم شد، مرادمند ۱۰۰ میلیون تومان جریمه
  • اعلام آرا انضباطی دیدار آلومینیوم _ استقلال
  • حسینی محروم شد، استقلال و مرادمند جریمه!
  • جریمه نیم میلیارد تومانی استقلالی‌ها
  • محرومیت یک جلسه‌ای حسین حسینی؛ مرادمند جریمه نقدی شد
  • سید حسین حسینی نقره داغ شد!
  • کاپیتان استقلال یک جلسه مجروم و ۳۰۰ میلیون تومان جریمه شد
  • حکم مرگ برای مادر و ۲ فرزندش در محکمه خانوادگی