Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@12:17:22 GMT

فیلم های کوتاه را اینترنتی ببینید

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۰۰۵۲

چهاردهمین هفته  نمایش اینترنتی گزیده فیلم‌های کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران  با عنوان «چهار ایده، چهار فیلم» با نمایش فیلم‌های «شرعی»، «ساعت خواب»، «چمدان خیس» و «خانه هدی»  از 29 آبان آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در  دوازدهمین هفته نمایش اینترنتی گزیده فیلم‌های کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران  با عنوان «چهار ایده، چهار فیلم» فیلم‌های «شرعی» به کارگردانی  داریوش شهبازی، «ساعت خواب»  ساخته مینا سادات‌حسینی، «چمدان خیس»  به کارگردانی اشکان احمدی  و «خانه هدی»  ساخته حامد قاسمی، از طریق سرویس‌های نمایش اینترنتی «وُدیو» و «هاشور»  به نمایش در می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعدادی از فیلم‌های موفق انجمن سینمای جوانان ایران در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی تا پایان سال به صورت هفتگی از طریق سرویس‌های نمایش اینترنتی ودیو و هاشور به نمایش درخواهند آمد.

نمایش اینترنتی فیلم‌های کوتاه با هدف دسترسی آسان‌تر فیلم‌سازان جوان به فیلم‌های کوتاهِ باکیفیت، آشنایی هرچه بیشتر مخاطبان عام با فیلم کوتاه و همچنین استفاده حداکثری از ظرفیت پلت‌فرم‌ها در زمینه انتشار و نمایش فیلم‌های کوتاه، در دستورکار انجمن سینمای جوانان ایران قرار گرفته است.

گفتنی است این فیلم‌ها پس از یک هفته هم‌چنان در آرشیو این وب‌سایت‌های  قرار دارد  و علاقه‌مندان در هر زمان به آن‌ها دسترسی خواهند داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نمایش اینترنتی فیلم های کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران نمایش اینترنتی فیلم های کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۰۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش اسب های اصیل نژاد ایرانی در همایشی در نطنز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نطنز در این همایش گفت: در این همایش دو روزه سوارکارانی از ۲۰ استان کشور همچون اصفهان، تهران، قم، مرکزی، آذربایجان شرقی، همدان، کردستان، کرمانشاه، یزد استعداد وتوانایی اسب‌های پرورش یافته با نژاد ایرانی را به نمایش گذاشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


حسین اشرفی افزود: هدف از برگزاری این همایش، ترویج صنعت اسب‌داری و آشنایی جوانان و نوجوانان و خانواده‌ها با نژاد اسب ایرانی و نحوه نگهداری و پرورش اسب‌های نژاد ایرانی است.
آقای اشرفی با اشاره به ثبت همایش سوارکاری این شهرستان در تقویم گردشگری کشور، گفت: در چهارمین همایش کشوری سوارکاری، بیش از ۲۰۰ چابک سوار با اسب‌هایی از نژاد کرد، عرب و دره‌شور حضور داشتند و هنر و استعداد خود را به نمایش گذاشتند.

دیگر خبرها

  • نمایش ۴ اثر در ششمین پاتوق فیلم کوتاه
  • فیلم‌ های سینمایی آخر هفته تلویزیون + جدول فیلم‌ های امروز جمعه ۳۱ فروردین
  • «ابله» آماده نمایش و پخش شد/ «آخرین شیهه» در جشنواره آمریکایی
  • نمایش فیلم‌های درام و فانتزی در فصل نهم ششمین پاتوق فیلم کوتاه
  • نمایش اسب‌های اصیل نژاد ایرانی در همایشی در نطنز
  • نرخ دستمزد صنف تدارکات سینمای ایران تعیین شد/ سقف ۷۰ میلیون تومان
  • نرخ دستمزد مدیران، دستیاران و همیاران تدارکات سینمای ایران تعیین شد
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • نمایش اسب های اصیل نژاد ایرانی در همایشی در نطنز
  • اکران آنلاین غیرمنصفانه و ناعادلانه است/ چرا «کاپیتان» قربانی شد؟