Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از حضور یک سومی پرسنل اجرایی مدارس و ادارات آموزش و پرورش تهران از شنبه خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش شهر تهران، عبدالرضا فولادوند در این باره، اظهار کرد: به دنبال تصمیمات جدیدی که ستاد مقابله با کرونا برای کشور در شهرهای با وضعیت قرمز اتخاذ کرده است، ما هم تابع این مصوبات هستیم، تعلیم و تربیت و آموزش به صورت غیر حضوری و مجازی تداوم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عوامل اجرایی مدارس به میزان یک سوم در مدرسه روزانه حضور دارند و مباحث تدریس و رفع اشکال و تهیه بسته‌های آموزشی و درسنامه و همچنین رصد آموزش در کلاس‌های درس را بر عهده دارند و حدود دو سوم عوامل اجرایی دورکاری دارند.

فولادوند با بیان اینکه وظیفه اصلی عوامل اجرایی مدارس، روند رسیدگی و رصد آموزش کلاس‌های مجازی است، تاکید کرد: انشالله بتوانیم با این تدابیر، میزان تلفات و میزان شیوع بیماری کرونا را به حداقل برسانیم. ما در وضعیت بحرانی هستیم و آموزش در بحران را رقم می‌زنیم و نگران سلامت حال تک تک همکاران خود هستیم.

وی در خاتمه بر این نکته نیز تاکید کرد که در روند آموزش حتماً کلاس‌های تربیت بدنی و پرورشی و نشاط دانش آموزان مد نظر باشد تا از این مسیر به سلامت عبور کنیم.

کد خبر 456262

منبع: ایمنا

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش ستاد مقابله با کرونا بسته های آموزشی عوامل اجرایی مدارس اعمال محدودیت ها ممنوعيت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آموزش و پرورش اجرایی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۰۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسبت به نماز مساجد و مدارس نیز باید توجه ویژه‌ای شود

امام جمعه همدان با بیان اینکه نسبت به نماز مساجد و مدارس نیز باید توجه ویژه‌ای شود گفت: پیامبر گرامی اسلام نه با سخنرانی تنها که با لبخند و مهربانی، بسیاری از افراد را جذب کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی، امروز در جمع امامان جماعت ادارات، با بیان اینکه نباید تنها به نماز خواندن در ادارات اکتفا شود، اظهار داشت: نیم ساعت قبل از اذان در ادارات حاضر شوید تا با کارمندان و افراد حاضر در آنجا به گفت‌وگو بپردازید.

وی با بیان اینکه این حضور فرصت مغتنمی است که باید به نحو احسن از آن استفاده شود، گفت: پیامبر گرامی اسلام و امام علی(ع) نه با سخنرانی تنها که با لبخند و مهربانی، بسیاری از افراد را جذب کردند.

امام جمعه همدان، با اشاره به اینکه در سیره علمای ما نیز این رفتار وجود داشته است، یادآور کرد: مرحوم آیت الله آخوند(ره) نام فرزندان افرادی که در مسجد حضور داشتند را نیز می‌دانستند و پیگیری احوال آنها بودند.

وی با تاکید بر اینکه این کشور متعلق به همه مردم است و همه ما در کنار هم برای پیشرفت آن تلاش می‌کنیم، عنوان کرد: خوب است اگر خدای نکرده یک نفر از کارکنان اداره که در آن حضور دارید بیمار شد، به عیادت او بروید و پیگیر درمان او شوید.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با بیان اینکه از این فرصت برای تبلیغ دین خدا استفاده کنید، اظهار کرد: میزان موفقیت در این کار را در نمازخانه ادارات می‌توان مشاهده کرد.

وی همچنین با بیان اینکه نسبت به نماز مساجد و مدارس نیز باید توجه ویژه‌ای شود، ابراز کرد: در طول هفته یک روز را در مسجد و یا مدرسه‌ای که در نزدیک اداره قرار دارد نیز حاضر شوید.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • تقدیر از عوامل برنامه‌های قرآنی ماه رمضان
  • برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری
  • دریافت شهریه مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی تنها براساس کیفیت آموزشی
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری کشور
  • به فرهنگ نماز جماعت در ادارات توجه شود
  • نامه به «صحرایی» درباره وضعیت معیشتی نیروهای خدماتی مدارس
  • نماز مساجد و مدارس به توجه ویژه‌ای نیاز دارد
  • نسبت به نماز مساجد و مدارس نیز باید توجه ویژه‌ای شود