Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: مأموران انتظامی نهبندان هنگام کنترل و بازرسی خودرو‌ های عبوری در محور‌ های مواصلاتی این شهرستان به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و خودرو را جهت بازرسی متوقف کردند.

او افزود: مأموران در بازرسی از خودرو ۱۷ رأس گوسفند فاقد مجوز بهداشت کشف کردند که کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را ۶۲۵ میلیون ریال برآورد کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ رحیمی با بیان اینکه خودرو توقیف شده، به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شده است تصریح کرد: با هرگونه حمل و جابجایی و یا توزیع کالای قاچاق برخورد می شود.

بیشتر بخوانید

وانت دام قاچاق در زیرکوه، به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده این گونه موارد، مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۸۵ کیلوگرم البسه قاچاق در شهرستان نهبندان

سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان گفت: ماموران ایست و بازرسی سهل آباد شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران انتظامی نهبندان در بازرسی از خودرو ۸۵ کیلوگرم البسه قاچاق کشف کردند که کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را ۱۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ رحیمی با بیان اینکه خودرو توقیف شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شد تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دستور کار پلیس قرار دارد و با هرگونه قاچاق برابر قانون برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ ی

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کالای قاچاق البسه قاچاق گوسفند قاچاق شهرستان نهبندان سرهنگ رحیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۰۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد در راستای ماموریت‌های محوله بررسی خودرو‌های مشکوک در عوارضی شماره سه به یک دستگاه خودرو ایسوزو مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان غله و اداره صمت بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه راننده به همراه خودرو و کالای قاچاق جهت سیر مراحل قانونی تحویل پلیس امنیت اقتصادی شد، بیان کرد: برخورد با سودجویان و قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان خواست درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • کشف ماهي قاچاق در سيريک 
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز