Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین - سهیل بانی؛ امروز سهام شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر با رشدی در حدود یک درصد قیمت ۳۷,۰۳۸ریال را ثبت کرد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

در آخرین معاملات امروز «زملارد»، قیمت ۳۷,۲۰۰ریال ثبت شد که نسبت به روز گذشته ۱.۳درصد رشد داشته است. 

ارزش معاملات امروز «زملارد» به رقم ۱۲میلیارد تومان رسید و سه میلیون برگه سهم جابجا شد که تقریبا همه این تعداد توسط سهامداران حقیقی خریداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سمت فروش نیز حقیقی‌ها پیشتاز بودند و بیش از ۹۸درصد از این تعداد را فروختند و کدهای حقوقی، تنها حدود ۲درصد از سهام این نماد را به فروش رساندند. 

 

پربیننده ترین زمان اعطای کارت اعتباری سهام عدالت مشخص شد سقوط آزاد ارزش پالایش یکم/ گرفتاری خریداران پالایش یکم در منجلاب ناهماهنگی‌ها اوضاع بورس از این بدتر می‌شد؟ ارزش سهام عدالت من (۱۴ آبان ماه) برگزاری جلسه فوق العاده شورای عالی بورس برای بررسی افت شاخص‌ها‌ / زمینه عرضه شرکت‌های پالایشی و پتروشیمی در بورس فراهم است

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کشاورزی و دامپروری ملارد شیر زملارد زملارد سهام عدالت بورس تحلیل بورس پیش بینی بورس بورس امروز وضعیت بورس امروز وضعیت امروز بورس وضعیت بورس ارزش بورس سهام عدالت بازار بورس امروز شاخص بورس امروز بورس آنلاین اخبار بورس امروز اوضاع بورس امروز تحلیل بورس امروز بورس فردا اقتصاد آنلاین بورس بورس امروز تهران وضعیت بازار بورس کشاورزی و دامپروری ملارد شیر سهام زملارد سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۰۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی هفته

شاخص کل بورس در معاملات روز چهارشنبه حدود ۱۲ هزار واحد افزایش یافت. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در طی معاملات روز چهارشنبه 8 فروردین ماه 1403 شاخص کل بورس با رشد نیم درصدی حدود 12 هزار واحد افزایش یافت.

در طی معاملات امروز 250 نماد در دامنه مثبت معامله شدند و 15 نماد نیز در صف خرید بودند.

از سوی دیگر 156 نماد نیز در انتهای بازار در دامنه منفی قرار داشته و 2 نماد نیز در صف فروش قرار گرفتند.

ارزش معاملات بورس شاملِ سهام و صندوقها نیز در محدوده 5 هزار میلیارد تومان قرار داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بورس امروز ۱۱ فروردین ۱۴۰۲+ شاخص و نمای بازار
  • پیش بینی بورس شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ / بورس تهران روی مدار تعادل قرار گرفت؟
  • پیش بینی بورس شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳
  • ثبات نرخ دلار و درهم و رشد قیمت یورو در معاملات امروز مرکز مبادله
  • گزارش بورس امروز چهارشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • افزایش بیش از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل/ حقیقی‌ها نقدینگی تزریق بازار سهام کردند
  • شاخص بورس امروز ۸ فروردین/رشد ۱۱ هزار واحدی
  • شاخص کل بورس به سطح دو میلیون و ۲۶۰ هزار واحد رسید
  • رشد ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی هفته
  • سازمان بورس از بانک ملت در مورد خرید پرسپولیس توضیح خواست/ بوی انصراف می آید؟