Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم پرفیض دعای ندبه جمعه ۳۰ آبان‌ماه با نوای مرتضی طاهری به دلیل شرایط کرونایی بدون حضور جمعیت و از شبکه یک سیما به‌صورت زنده پخش می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مراسم پرفیض دعای ندبه جمعه 30 آبان‌ماه از ساعت 6 صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام تویسرکانی و با نوای مرتضی طاهری در حسینیه شهدای بسیج واقع در بزرگراه بسیج برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم به دلیل شرایط کرونایی بدون حضور جمعیت خواهد بود و از شبکه یک سیما به‌صورت زنده پخش می‌شود.

فرمانده سپاه استان فارس: آموزش و توانمندسازی استعدادها رسالت مهم سازمان بسیج مداحان است

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دعای ندبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۰۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه‌ای فرهنگی با رنگ و بوی دفاع مقدس در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان یزد مکانی که گوشه‌ای از رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی را روایت می‌کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: در این مرکز مناطق عملیاتی و حماسه آفرینی دلاورمردان ایران اسلامی در قالب ماکت و بازسازی صحنه به تصویر کشیده شده است.

سرهنگ زارع ادامه داد: این موزه در مساحتی بالغ بر ۲۰ هزار متر مربع و در ۴ بخش طراحی شده که تصاویر ۴ هزار شهید استان نیز روی آیینه خودنمایی می‌کند.

وی ادامه داد: این فضای مناسب فرصتی است تا نسل نوجوان و جوان جامعه با فداکاری و جانفشانی رزمندگان در دوران دفاع مقدس آشنا شوند و از آنها الگو بگیرند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای بازدید از این موزه می‌توانند صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصر‌ها نیز از ساعت ۱۷ تا ۲۱ به این مرکز فرهنگی واقع خیابان شهید تیمسار فلاحی، جنب پارک آزادگان مراجعه کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مجموعه‌ای فرهنگی با رنگ و بوی دفاع مقدس در یزد
  • تلویزیون این آخر هفته چه فیلم هایی به روی آنتن خواهد برد؟
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم هایی پخش می کند؟
  • مراسم اختتامیه جشنواره ملی مدرسه عشق در گیلان
  • شبکه بزرگ فرهنگی بسیج با حضور جوانان شکل گرفته است
  • نگاهی به فیلم‌های آخر هفته شبکه‌های سیما
  • شبکه گسترده رسانه‌ای توسط نوجوانان در محلات اردبیل ایجاد می‌شود
  • فصل جدید «چرخ»، آماده پخش از شبکه چهار سیما
  • «مشاور»، از شبکه دو سیما
  • مراسم آئینی دعای باران در جشنواره رود و ریل روستای بیشه