Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@23:14:55 GMT

دستگیری سارق هفت چنار موفقت آمیز بود

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۱۰۰۳

دستگیری سارق هفت چنار موفقت آمیز بود

به گزارش رکنا، سرهنگ هادی زمانیان رئیس کلانتری ۱۱۱ هفت چنار گفت: روز گذشته ماموران گشت کلانتری هفت چنار در حال گشت‌زنی در محدوده خیابان رجب دوست مردی را که با در دست داشتن سیم مفتول در حال باز کردن و روشن کردن خودروی پراید بود مشاهده کردند.

او عنوان کرد: ماموران گشت انتظامی کلانتری در یک عملیات ضربتی، مردجوان را دستگیر و برای ادامه تحقیقات پلیسی به کلانتری انتقال دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کلانتری ۱۱۱ هفت چنار با اشاره به اینکه متهم در کلانتری به جرم ارتکابی اعتراف کرد، ابراز داشت: در رصد های اطلاعاتی مشخص شد که وی سابقه دار بوده و به مصرف مواد مخدر اعتیاد شدید دارد

او با بیان اینکه متهم در بازجویی های پلیسی به 20 فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کرد، افزود: ۱۸ سال است که اعتیاد به مواد مخدر دارد و قبل از آن در کار کلیدسازی فعالیت داشته است.

سرهنگ زمانیان خاطر نشان کرد: شناسایی مال باختگان و کشف زوایای پنهان پرونده در دستور کار قرار دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا رکنا جرم مواد مخدر سرقت اعتیاد اخبار حوادث سرقت سارق کلانتری رئیس هفت سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس ایران کرونا فیلم ایرانی ساعت تهران دختر بورس بچه هفت چنار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۱۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران + فیلم

رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: این سارقان در قالب ۲۱ باند زورگیری و سرقت در سراسر کشور فعالیت می‌کردند که در تهران به دام افتادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • دستگیری ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران + فیلم
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • فروش مواد مخدر با پابند الکترونیکی!
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری ۲۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در لاهیجان
  • هیچ کمپ ترک اعتیاد غیرمجازی در گلستان وجود ندارد