Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا از هموطنان خواست از اعتماد به رمالان و دعانویسان بپرهیزند.

به گزارش رکنا، سرهنگ "شهاب امینی" با اشاره به شناسایی و دستگیری فردی که به بهانه دعانویسی و حل مشکلات به منازل مردم مراجعه می کرد، اظهار داشت: این کلاهبردار پس از شناسایی زنان دارای مشکلات خانوادگی، آنان را با طرح ادعاهای دروغین فریب داده و اغفال می کرد و آنها را مورد آزار شیطانی قرار می داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: برخی کلاهبرداران با ترفندهای مختلف همچون فال قهوه، فال شمع، چای، ورق و... اقدام به فریب افراد ساده لوح کرده و مدعی می شوند با نگاه کردن به ته فنجان یا روش های دیگر می توانند از آینده خبر دهند؛ در صورتی که این موضوع صرفا ادعایی پوشالی است.

مرد رمال زنانی که با شوهران شان اختلاف داشتند را شکار می کرد

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا ادامه داد: عده ای از مجرمان هم با نوشتن خطوط ناخوانای عربی سعی می کنند این پیام را القا کنند که این نوشته ها می توانند در حل مشکلات موثر باشند؛ در صورتی که تنها هدفشان سوء استفاده و خالی کردن جیب مردم است.

این مقام انتظامی با بیان این که نباید اسرار خانوادگی را با افراد غریبه و غیر مطمئن درمیان گذاشت، تصریح کرد: به تازگی نیز گزارش هایی مبنی بر ادعای درمان بیماری کرونا توسط رمالان مطرح شده که به هیچ وجه صحت نداشته و مردم می بایست نسبت به ترفندهای متقلبانه و فریبکارانه شیادان آگاه باشند.

 سرهنگ امینی در پایان از هموطنان خواست هرگز به افرادی که خود را پیشگو یا فالگیر معرفی می کنند اعتماد نکرده و از ورود این گونه افراد به محل کار و به خصوص محل زندگی خود خودداری کنند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا رکنا فال فال کرونا اخبار حوادث زنان مرد شناسایی اختلاف رمال سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس ایران کرونا فیلم ایرانی ساعت تهران دختر بورس بچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۱۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­چاقی نیمی از کودکان تهرانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، چاقی ۴۸ درصد کودکان تهرانی. صاحب مدیر کل اداره سلامت شهرداری تهران گفته: این کودکان در معرض انواع بیمار‌ها هستند و امسال برای این افراد در حوزه دانش تغذیه و ورزش برنامه ریزی کردیم و اگر موفق شوند، وزنشان را کنترل کنند به میزان وزنی که کم کردند، جوایزی اهدا می‌شود.
---
خطرناک‌ترین بزرگراه‌ها برای عابران پیاده. به گفته رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران، بزرگراه آزادگان رتبۀ اول تصادفات عابران پیاده را داراست و بعد از آن بزرگراه سعیدی و سپس بزرگراه همت قرار دارد.
---
جزئیات ممنوعیت خرید و فروش امتیاز مسکن ملی. رئیس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران گفته: اعلام کرده‌ایم که اگر متقاضی قصد انصراف از طرح‌های نهضت ملی مسکن را داشته باشد باید به دولت بازگردانده شود و واگذاری یا انتقال آن به افراد دیگر امکان پذیر نیست.
---
و تصویری از برخورد ساعقه به برج میلاد

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلمی ناب از بازار تهران در حدود ۱۲۰ سال قبل / لباس پوشین مردان و زنان تهرانی جالب است (فیلم)
  • تصاویر تجمع زنان محجبه تهرانی در حمایت از حجاب
  • روایت مجری من و تو از پروژه‌های فریب زنانه ضد انقلاب
  • فریب افراد سودجو و فرصت‌طلب را نخورید
  • روایت مجری من و تو از پروژه‌های فریب زنانه ضدانقلاب+ عکس
  • ۶ قدم تا آرامش؛ ترفندهای طلایی برای پایان دادن به اختلافات و درگیری های زناشویی
  • ­چاقی نیمی از کودکان تهرانی
  • کلاهبرداری میلیاردی رمال به بهانه درمان فرزند در کازرون
  • فریب تبلیغات دمنوش‌های لاغری را نخورید
  • شگرد روانشناس قلابی برای کشاندن زنان افسرده به خلوتگاه ترسناک