Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شهرداری خمام، سپیدرود رشت، کشاورز املش، دخانیات گیلان، آینده سازان سیاهکل، فرهنگ ایثار آستارا، صنعت چای رودسر، بنیادکار پره سر، شهرداری فومن، اتحاد آبکنار بندرانزلی، فراز لاهیجان و الماس اسالم تالش تیم های حاضر در رقابت های فوتبال لیگ برتر نوجوانان گیلان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا وهابی افزود: تیم های حاضر در این دوره از مسابقات در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم قهرمان به عنوان نماینده استان گیلان در مسابقات کشوری حضور خواهد یافت.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به قرعه کشی انجام شده که با حضور نمایندگان هیات فوتبال گیلان و نمایندگان تیمهای حاضر انجام شد در هفته اول این مسابقات،  تیم فوتبال نوجوانان شهرداری خمام میزبان شهرداری فومن است و تیم فوتبال نوجوانان سپیدرود رشت نیز میزبان بنیادکار پره سر خواهد بود.

وی بیان کرد: همچنین تیم های فوتبال کشاورز املش و اتحاد آبکنار بندرانزلی رو در روی هم قرار می گیرند، دخانیات گیلان میزبان صنعت چای رودسر است، تیم های آینده سازان سیاهکل و الماس اسالم تالش به مصاف هم می روند و تیم فوتبال نوجوانان فرهنگ ایثار آستارا میزبان فراز لاهیجان خواهد بود.

مدیر ورابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان خاطرنشان کرد: تاریخ برگزاری هفته اول و همچنین زمان برگزاری سایر هفته های رقابت های فوتبال لیگ برتر نوجوانان باشگاه های استان گیلان نیز از سوی این هیات به تیمهای شرکت کننده اعلام خواهد شد.  

برچسب‌ها فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان اخبار کنکور استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۱۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ از اواخر خرداد ماه به میزبانی کشور آلمان برگزار خواهد شد و تیم‌های مطرح و بزرگ اروپایی برای کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات با یکدیگر روبرو می‌شوند.

ستاره‌های بزرگ فوتبال اروپا به همراه تیم‌های ملی کشورشان در این مسابقات حضور دارند و رونالدو که در حال حاضر ۳۹ ساله است هم قصد دارد به همراه تیم ملی پرتغال به میدان برود و امیدوار است که بتواند به آنها در بالا بردن جام قهرمانی کمک کند.

این بازیکن پس از پیوستن به باشگاه النصر در لیگ فوتبال عربستان عملکرد درخشانی را به نمایش گذاشته و در این فصل موفق شده بیشتر از ۴۰ گل برای آنها به ثمر برساند اما کاپلو معتقد است که عملکرد او در این لیگ برای درخشش در رقابت‌های یورو کافی نیست.

این سرمربی سابق رئال مادرید به خبرنگاران گفت:« دو بازیکن هستند که می‌توانند در این مسابقات سرنوشت‌ساز و تعیین کننده ظاهر شوند، جود بلینگام و کیلیان امباپه. و باید ببینیم سالی که در عربستان گذشت برای کریستیانو چطور بوده است.»

دیگر خبرها

  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • ساحلی بازان حریف خود را شناختند