Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی روز چهارشنبه در آیین بهره‌برداری از هنرستان شهدای وزارت امور خارجه سوسنگرد که به‌صورت ویدیو کنفرانس با حضور عباس عراقچی معاون وزارت امور خارجه،‌و نیز با حضور جمعی از مسوولان استانی و محلی برگزار شد بیان کرد:اگر می‌خواهیم مشکلات افتصادی را حل، و اشتغال بیشتر را ایجاد کنیم باید هنرستان‌ها را توسعه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: از میادین مشترک غرب کارون ۴۰۰ هزار بشکه نفت را برداشت می‌کنیم و برنامه داریم این میزان را به یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه افزایش دهیم.
استاندار خوزستان افزود: نیاز به نیروی آموزش دیده حرفه‌ای داریم تا بتوان از جوانان با مهارت در این صنعت استفاده کنیم.
وی ادامه داد: برنامه‌های توسعه‌ای میادین نفتی با شرکت‌های داخلی است اما اگر تحریم ها برداشته شود سهم ما از برداشت نفت بیشتر ، و اشتغال در منطقه افزایش می‌یابد ضمن اینکه باعث می‌شود که از جوانان این منطقه برای انجام پروژه‌های بزرگ استفاده شود.
استاندار خوزستان با اشاره به اینکه سوسنگرد و دشت آزادگان در هشت سال جنگ تحمیلی خون دادند اما یک وجب از خاک کشور را تحویل دشمن ندادند بیان کرد: نقش دیپلماسی و وزارت خارجه در جنگ تحمیلی و پس از آن باعث شد تا در کشور دستاوردهای خوبی داشته باشیم.
وی گفت: در بحث برجام وزارت امور خارجه بسیار تلاش داشت تا برای حفظ منافع ایرانیان تلاش کند و مذاکراتی که فعالان این وزارتخانه با دشمنان جمهوری اسلامی انجام دادند سخت‌تر از جنگ است.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان نیز بیان کرد: خوزستان امسال رتبه دوم مشارکت‌های خیران در بحث مدرسه سازی را کسب کرده است.
کوروش مودت افزود: در خوزستان ۲۷۹ هنرستان پسرانه و ۱۳۹ هنرستان دخترانه وجود دارد؛ میانگین جذب دانش‌آموزان در سطح کشور در رشته‌های مهارتی و فنی ۳۵ درصد و در خوزستان ۳۱ درصد است.
وی گفت: ضروری است برای تشویق دانش‌آموزان به منظور گرایش به رشته‌های فنی تبلیغات بیشتری شده و آگاهی دانش‌آموزان از رشته‌های فنی و مهارتی بیشتر شود.
به گزارش ایرنا هنرستان شهدای وزارت امور خارجه با مشارکت خیران این وزارتخانه و دولت در سوسنگرد با اعتبار یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بهره‌برداری شد.
سوسنگرد مرکز شهرستان دشت آزادگان و در ۷۵ کیلومتری اهواز قرار دارد.

برچسب‌ها اداره کل آموزش و پرورش خوزستان توسعه ایران خوزستان نفت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل آموزش و پرورش خوزستان توسعه ایران خوزستان نفت اداره کل آموزش و پرورش خوزستان توسعه ایران خوزستان نفت اخبار کنکور وزارت امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۱۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بخش دوم لایروبی رودخانه کارون

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر عامل شرکت خدمات لایروبی صبا سازمان آب و برق خوزستان گفت: با هدف رسوب زدایی و پاکسازی رودخانه کارون بخش دوم عملیات لایروبی رودخانه کارون در دستور کار قرار گرفت.

عادل سواری افزود: در اجرای این طرح   رودخانه کارون بزرگ اهواز حد فاصل پل غدیر تا پل سلمان فارسی لایروبی و رسوب زدایی شد.

وی ادامه داد: عملیات لایروبی رودخانه کارون توسط دستگاه لایروب کاترساکشن ۳۸۰۰ جهاد بهمنشیر ۲ انجام شد.

رودخانه کارون دارای ۹۵۰ کیلومتر می‌باشد که در مسیر خود از شهر اهواز عبور می‌کند.

 

دیگر خبرها

  • آمریکا برای سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد
  • افغانستان جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان ناصر را محکوم کرد
  • روزنامه‌نگاری که دیپلمات نبود
  • چین اتهامات آمریکا درباره تبادلات پکن و مسکو را رد کرد
  • سیاست تحریم‌ شکسته خورده است/رژیم صهیونیستی تهدیدی برای تمام منطقه است
  • واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه به حادثه اصفهان
  • سخنگوی وزارت امور خارجه: پاسخ موشکی ایران قانونی و مشروع بود/ به هر اقدام متجاوزانه‌ای از هر مبدایی پاسخ قاطع و قوی‌تر خواهیم داد/ شیء کوچک و ریزپرنده به دنبال اقدام ایذایی بود که توسط پدافند ایران مورد هدف قرار گرفتند
  • اجرای بخش دوم لایروبی رودخانه کارون
  • پخش زنده| نشست خبری ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه
  • جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان