Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@21:23:34 GMT

بررسی قیمت گیتار یاماها C۴۰ و C۷۰ دلشاد موزیک

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۲۰۸۸

بررسی قیمت گیتار یاماها C۴۰ و C۷۰ دلشاد موزیک

گیتارهای یاماها یکی از برترین برندهای گیتار موجود در بازار به شمار می‌روند بخصوص دو مدل یاماها C۴۰ و یاماها C۷۰ را بعنوان پرفروش‌ترین مدل‌های این برند در بازار دانست.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام دلشاد موزیک، علت محبوبیت و پرفروش بودن گیتارهای یاماها، قیمت مناسب، کیفیت ساخت عالی و صدای گیرا است. در این متن قصد داریم به بررسی مشخصات گیتارهای کلاسیک برند یاماها بخصوص دو مدل پرطرفدار نام برده و به مقایسه آنها بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علت محبوبیت گیتارهای کلاسیک یاماها

گیتارهای یاماها با دارا بودن کیفیت و طراحی مناسب در میان برترین گیتارهای موجود در بازار هم از لحاظ کیفیت و هم ازلحاظ کاربرد محسوب می‌شوند.

سایر دلایل محبوبیت گیتارهای یاماها عبارتند از:

. برند یاماها از اصیل‌ترین برندهای فعال در حوزه موسیقی است که در اوایل سده ۱۹۰۰ فعالیت خود را شروع کرده و امروز یکی از معتبرترین برندهای تولیدکننده تجهیزات موسیقی در سرتاسر جهان است. گیتارهای کلاسیک یاماها به دلیل تجربه زیاد برند یاماها، تنوع بسیار زیادی دارند.

. گیتار کلاسیک یاماها دارای کیفیت مطلوب، کارایی مناسب، ماندگاری و قیمت گذاری مناسبی هستند.

. بازخوردهای کاملا مثبتی از خریداران و مصرف کنندگان گیتارهای کلاسیک در همه جای دنیا شنیده می‌شود.

مشخصات گیتارهای کلاسیک یاماها C۴۰

خرید گیتار یاماها C۴۰ به هرکسی که قصد یادگیری گیتار را دارد، توصیه می‌شود. به عبارتی، یکی از مدل‌های به صرفه برای افراد تازه کار در حوزه نوازندگی گیتار است. یاماها در ساخت این مدل، هم به کیفیت و هم به پایین نگه داشتن قیمت توجه کرده است.

بسیاری از رقیب‌های این گیتار از مواد اولیه‌ی با کیفیتی همچون گیتار c۴۰ ساخته نشده‌اند و همچنین ساخته شدن این گیتار توسط سازندگان با تجربه‌ی اندونزی باعث تضمین کیفیت این ساز می‌شود.

مهمترین مشخصات گیتار یاماها C۴۰

. سایز آن استاندارد و برابر با ۴. ۴ است. بنابراین برای بزرگسالان و نوجوانان بالای ۱۱ سال مناسب است.

. دسته این گیتارهای کلاسیک یاماها از جنس چوب ناتو است و ضخامت ۵۰ میلی متری دارد که پهن بودن این دسته و سیم‌های نایلون استفاده شده روی آن باعث تسهیل روند یادگیری می‌شود و با این گیتار به راحتی و بی‌نقص می‌توان نت‌ها را اجرا کرد.

. صفحه انگشت گذاری رزوود، مجهز به ۱۹ فرت فلزی و تعداد ۶ سیم است.

. ضخامت کاسه این گیتار ۹۴ تا ۱۰۰ میلی متر است.

. دارای ابعاد۱۱ × ۳۷ × ۱۰۰ سانتی‌متر و وزن ۱. ۵ کیلوگرم است.

. مقیاس این گیتار ۶۵۰ میلی متر و عرض شیطانک ۵۲ میلی متر است.

. قیمت گیتار یاماها C40 مقرون به صرفه و درعین حال با کیفیت ایده آل است.

. نوازنده درهنگام نواختن با این گیتار راحتی کاملی دارد زیرا صفحه انگشت گذاری رزوود، بی‌نقصی نت‌ها و بازتولید صحیح طراحی مناسبی دارد.

اصول نوازندگی با گیتار را براحتی به کمک گیتارهای کلاسیک یاماها می‌آموزید و قیمت پایین آن به همین منظور درنظر گرفته شده، البته این موضوع را در نظر بگیرید که این گیتار برای افراد مبتدی درست شده و سیم اولیه آن‌ها کیفیت معمولی دارد که برای افراد مبتدی بسیار مناسب است اما اگر می‌خواهید سیم گیتار با کیفیت تری روی گیتار خود داشته باشید می‌توانید سیم آن را تعویض کنید.

مشخصات گیتار کلاسیک یاماها مدل C۷۰

این نیز یکی از مدل‌های پرفروش گیتارهای گلاسیک یاماها با قیمت مناسب و درعین حال کیفیت و صدای فوق العاده است.

مشخصات ظاهری گیتار یاماها مدلC۷۰ 

. پشت و کناره‌های گیتار یاماها C۷۰ بصورت دولایه طراحی شده و از جنس چوب مرانتی و با ظرافت قابل قبولی برخوردار است. این طراحی سبب شده تا صدای این مدل گیتار، عمق و قدرت بیشتری داشته باشد.

. جنس قسمت پشت و کناره جعبه صدای گیتار یاماها C۷۰ از چوب شوریا است که باعث بهبود رزوناس صدا می‌شود.

. صفحه رویی گیتار یاماها C۷۰ از ماشین هد طلایی و بایندیگ چندلایه ساخته شده است. طراحی ماشین هد به گونه‌ای است که زمینه یادگیری صحیح شیوه کوک کردن گیتار را خواهید داشت.

. سایز این گیتار مشابه گیتار C۴۰  و کاملا استاندارد است.

. همچون گیتار C۴۰، راحتی نوازنده با طراحی مناسب صفحه رویی انگشت گذاری و سایر موارد، تضمین شده است.

. جنس سیم‌ها از فنر و نایلون و جنس فرت‌ها فلزی است.

. لعاب بدنه و دسته براق است.

. دارای صدا و تنالیته بسیار مناسبی است.

. عرض شیطانک و مقیاس گیتار مشابه گیتارC۴۰  و به ترتیب برابر با ۵۲ میلی متر و ۶۵۰ میلی متر است.

. قیمت گیتار یاماها C70 مقرون به صرفه و درعین حال کیفیت ساخت بالا است.

. این گیتار نیز ساخت اندونزی می‌باشد که تضمین کیفیت آن است.

بطورکلی، کیفیت ساخت و کارکرد گیتار یاماها C۷۰ اصلا قابل مقایسه با قیمت این گیتارهای کلاسیک یاماها نیست. اگر بدنبال یادگیری گیتار هستید و می‌خواهید گیتاری را خریداری کنید که تا سالیان سال به عنوان یک گیتار خوب قابل استفاده باشد، خرید گیتار یاماها C۷۰ را به شما توصیه می‌کنیم و افراد مبتدی با خرید این گیتار تا سال‌ها نیاز به گیتار دیگری ندارند.

قیمت گیتار یاماها C۴۰ و C۷۰

مدل گیتار یاماها C۴۰ پرفروش‌ترین گیتار جهان و مدل گیتار یاماها C۷۰  از پرفروش‌ترین گیتارها و بهترین گیتار کلاس C یاماها به شمار می‌رود.

هر دوی این گیتارها، پرفروش و باکیفیت هستند. بطورکلی، اگر بدنبال گیتاری مقرون به صرفه و درعین حال با کیفیت ایده آل هستید، خریدC۴۰ را به شما توصیه می‌کنیم، گیتار C۴۰ تمام استانداردهای ساخت گیتار را دارد ولی انتظار یک گیتار کاملا حرفه‌ای را از آن نداشته باشید، با توجه به قیمتش از رقبای خود کیفیت خیلی بهتری دارد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ساز گیتار درعین حال ترین گیتار میلی متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۲۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرانی کابل برق بر اثر عوامل فنی یا بیرونی

آفتاب‌‌نیوز :

قیمت محصولات همیشه در عرضه و استفاده از آن‌ها نقش کلیدی داشته است. کابل‌های برق امروزه کاربرد بسیار زیادی دارند، یکی از مواردی که در خرید آن‌ها اهمیت زیادی پیدا می‌کند، قیمت کابل برق است؛ چرا که خریداران همیشه درمورد آن پرس و جو می‌کنند تا یک محصول با قیمت مناسب بخرند. باید بگوییم که کابل از جمله وسایلی است که تعرفه آن با توجه به یک سری عوامل تعیین می‌شود و نمی‌توان قیمت یکسان برای آن در نظر گرفت؛ طوری که در بازه‌های زمانی مختلف قیمت کابل‌ها می‌تواند با هم دیگر فرق پیدا کند؛ بنابراین بهترین کار این است که برای خرید و اطلاع از قیمت کابل‌های برق به یک سری موارد توجه کرد که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم، پس با ما همراه شوید.

موارد مهم در تعیین قیمت کابل برق

۱) متریال و مواد اولیه استفاده شده

یکی از عوامل مهم تاثیر گذار بر قیمت، متریال اولیه است که در ساخت آن استفاده شده، این مواد نه تنها روی قیمت کابل، بلکه در کیفیت آن‌ها نیز تاثیر مستقیم می‌گذارند. هر چقدر که کیفیت متریال اولیه استفاده شده بیشتر باشد، هم کارایی کابل و کیفیت آن افزایش پیدا می‌کند و هم قیمت آن بیشتر می‌گردد؛ به همین دلیل بهترین برند‌ها و شرکت‌های سازنده سیم و کابل در دنیا، محصولات شان قیمت بیشتری دارد.

۲) تعداد رشته و سایز کابل برق

کابل برق از یک یا چند رشته سیم تشکیل شده است. سایز کابل با میلی متر مربع نشان داده می‌شوند. هر چه سطح مقطع کابل بیشتر باشد کابل توانایی بیشتری در انتقال جریان برق دارد. سایز کابل‌ها را با دو عدد نشان میدهند برای مثال ۲*۲.۵ عدد اول در آن‌ها نشان دهنده تعداد رشته و عدد دوم نشان دهنده سطح مقطع است پس کابل برق ۲×۲.۵ از دو رشته سیم به سطح مقطع ۲.۵ میلی متر مربع ساخته شده است.

۳) مقدار مواد اولیه استفاده شده

مواد اولیه هم از نظر کیفیت و هم از نظر مقدار روی قیمت کابل‌ها تاثیر دارند، هر چقدر که مقدار و میزان متریال اولیه در ساخت کابل‌ها بیشتر باشد، قیمت آن‌ها افزایش پیدا می‌کند. بگذارید با یک مثال توضیح دهیم، هر چقدر حجم مس استفاده شده در کابل بیشتر باشد، به طبع رسانایی آن هم افزایش پیدا می‌کند و قیمت آن بالاتر می‌رود.

۴) ضخامت آبکاری

آبکاری روشی است که برای پوشش دهی استفاده می‌شود که می‌تواند باعث شود تا محصول ویژگی‌هایی مانند تخلخل، شکل پذیری، سایشی، چسبندگی و .. را پیدا کند. به همین دلیل هزینه آبکاری هم روی محصول اضافه می‌شود. در نتیجه، قیمت کابل به ضخامت آبکاری هم بستگی دارد. اگر آبکاری کابل‌ها با استفاده از نقره صورت بگیرد، قیمت آن افزایش پیدا می‌کند، چرا که نقره از فلزات با کیفیت به شمار می‌رود.

۵) جنس و نوع عایق

عایق کابل به لایه‌ای گفته می‌شود که روی هادی نصب می‌شود و این وظیفه را بر عهده دارد تا از ورود و گسترش جریان الکتریسیسته به دیگر فضا‌ها جلوگیری کند و اجازه بروز حوادث را ندهد. عایقی که در کابل‌ها استفاده می‌شود می‌تواند فرق داشته باشد و همین عامل روی قیمت نهایی کابل‌ها موثر است. به عنوان مثال اگر از XPLE به عنوان عایق استفاده شود، قیمت کابل بیشتر می‌گردد و اگر عایق‌های معمولی‌تر استفاده کنند، هزینه نهایی کاهش پیدا می‌کند.

۶) قیمت تمام شده تولید

زمانی که یک محصول تولید شده و به بازار عرضه می‌شود، مراحل مختلفی را طی می‌کند. هر کابلی برای این که وارد بازار شود و به دست مشتریان برسد، باید ابتدا تولید شده، بسته بندی و ارسال شود. نیرو‌های تولید باید آن را با طی مراحل دقیق بسازند، به همین دلیل هزینه‌های دستمزد ساخت محصول، بسته بندی، جابه جایی، انبار، نگهداری و حمل و نقل تماما روی قیمت کابل برق تاثیر می‌گذارد و می‌تواند سبب کاهش و یا افزایش قیمت گردد.

۷) برند سازنده کابل

از مواردی که روی قیمت کابل‌ها نقش پر رنگی ایفا می‌کند، برند و شرکت سازنده می‌باشد. شرکت‌های سازنده و برند‌های شناخته شده معمولا قیمت بالاتری برای کابل‌های خود در نظر می‌گیرند که می‌تواند به دلیل بازاریابی، کیفیت محصول و ... باشد. در صورتی که مجموعه‌های ناشناخته تر، تعرفه کم تری برای محصولات شان تعیین می‌کنند.

۸) نوع و مدل کابل

نوع و مدل کابل اهمیت زیادی دارد و می‌تواند تعیین کننده قیمت کابل باشد. کابل‌ها انواع مختلفی دارد و هر کدام از آن‌ها در دسته بندی‌های گوناگونی قرار می‌گیرند که با توجه به جنس هسته، با توجه کاربرد، شرایط نصب، طبقه بندی می‌شود؛ نوع و کاربری کابل روی قیمت آن‌ها تاثیر می‌گذارد. کابل‌ها انواع مختلفی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• کابل فشار ضعیف
• کابل‌های فشار متوسط
• کابل‌های پیچ خورده
• کابل‌های فشار قوی
• کابل چند رسانا
• کابل کواکسیال

۹) هزینه تست و آزمایش کابل

یک سری کابل‌ها هستند که هزینه تست و بررسی آن‌ها نیز در نظر گرفته می‌شود. کابل‌هایی که دارای نشان بین المللی هستند و برچسب مخصوص روی آن‌ها زده شود. قیمت مراحل تست و استفاده از آن‌ها روی قیمت نهایی محصول تعیین می‌گردد و از مشتریان اخذ می‌شود.

۱۰) حمل و نقل و جابه جایی

آخرین فاکتوری که می‌تواند قیمت کابل‌های برق را تعیین کنند، جابه جایی و ارسال کالا به دیگر مناطق است. زمانی که یک محصول تولید می‌شود باید هزینه‌های نگهداری و ارسال آن‌ها را هم در نظر داشت. به عنوان مثال حمل و نقل و جابه جایی سیم و کابل از یک شهر به شهر دیگر به هزینه‌های آن داخل فاکتور افزوده می‌شود.

دیگر خبرها

  • فرزند زمانه خود باش
  • دانلود آهنگ های جدید 1403
  • توضیح ۶ دلیل برای خرید شیرآلات KWC
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۲۸ فروردین) + بررسی و مشخصات iPhone 13
  • یاماها، یک اسطوره ژاپنی
  • (تصاویر) خودرو‌های کلاسیک رنگارنگ در خیابان‌های هاوانا
  • تاریخچه شرکت موتورسیکلت سازی یاماها؛ از تولید آلات موسیقی تا ویلچر و اسکوتر (+عکس)
  • کمک فنر سراتو سایپایی با کیفیت بالا و قیمت مناسب از کجا تهیه کنیم
  • گرانی کابل برق بر اثر عوامل فنی یا بیرونی
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۲۶ فروردین) + بررسی و مشخصات iPhone 13