Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی گفت: برخی کلاهبرداران با ترفندهای مختلف همچون فال قهوه، فال شمع، چای و ورق اقدام به فریب افراد ساده‌لوح کرده و مدعی می‌شوند با نگاه کردن به ته فنجان یا روشهای دیگر می‌توانند از آینده خبر دهند! - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ شهاب امینی با اشاره به شناسایی و دستگیری فردی که به بهانه دعانویسی و حل مشکلات به منازل مردم مراجعه می‌کرد، کرد: این کلاهبردار پس از شناسایی زنانی که دارای مشکلات خانوادگی بودند، آنها را با طرح ادعاهای دروغین فریب داده و اغفال می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی افزود: برخی کلاهبرداران با ترفندهای مختلف همچون فال قهوه، فال شمع، چای، ورق و... اقدام به فریب افراد ساده‌لوح کرده و مدعی می‌شوند با نگاه کردن به ته فنجان یا روشهای دیگر می‌توانند از آینده خبر دهند؛ در صورتی که این موضوع صرفاً ادعایی پوشالی است.

وی ادامه داد: عده‌ای از مجرمان هم با نوشتن خطوط ناخوانای عربی سعی می‌کنند این پیام را القا کنند که این نوشته‌ها می‌توانند در حل مشکلات مؤثر باشند؛ در صورتی که تنها هدفشان سوء‌استفاده و خالی کردن جیب مردم است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه نباید اسرار خانوادگی را با افراد غریبه و غیر مطمئن درمیان گذاشت، تصریح کرد: به تازگی نیز گزارشهایی مبنی بر ادعای درمان بیماری کرونا توسط رمالان مطرح شده که به هیچ وجه صحت نداشته و مردم باید نسبت به ترفندهای متقلبانه و فریبکارانه شیادان آگاه باشند. 

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی از هموطنان خواست هرگز به افرادی که خود را پیشگو یا فالگیر معرفی می‌کنند اعتماد نکرده و از ورود اینگونه افراد به محل کار و مخصوصاً محل زندگی خود خودداری کنند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

کلاهبرداری از 3 هزار نفر در قم با وعده سودهای 45 درصدی/اموال مکشوفه به اندازه طلب شاکیان نیستکلاهبرداری تحت پوشش "سامانه سجام" / سرقت اطلاعات بانکی 30 هزار کاربر

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عملیات پلیس ویروس کرونا فضای مجازی پلیس پلیس آگاهی عملیات پلیس ویروس کرونا فضای مجازی پلیس پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۲۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: ایران می خواهد تنها دولت یهودی موجود در جهان را محو کند | اکنون زمان مناسبی برای پشت کردن به اسرائیل نیست

به گزارش همشهری آنلاین، «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا در مقاله‌ای نوشت «ایران می‌خواهد اسرائیل را به‌طور کامل و تا ابد نابود و تنها دولت یهودی موجود در جهان را محو کند».

وی در این مقاله که در وال‌استریت‌ژورنال منتشر شد، مدعی شد: اگر ایران حملاتش علیه اسرائیل را گسترش دهد، آمریکا نیز وارد این درگیری خواهد شد. اسرائیل فناوری و آموزش لازم برای دفاع از خود را دارد.

بایدن در بخش دیگری از این مقاله خاطرنشان کرد: مجلس نمایندگان باید قانونی را در مورد امنیت اوکراین و اسرائیل و همچنین کمک به فلسطینی‌ها تصویب کند. اکنون زمان مناسبی برای پشت کردن به اوکراین و اسرائیل نیست.

رئیس‌جمهور آمریکا همچنین تاکید کرد: پیروزی پوتین در اوکراین بدین معناست که ائتلاف ناتو در خطر است. پوتین تلاش می کند که اراده غرب را بشکند اما ما این اجازه را به او نخواهیم داد.

وی همچنین مدعی شد چین فناوری‌های دقیق و بسیار مهم در صنعت دفاعی به روسیه می‌دهد.

کد خبر 845303 منبع: ایسنا برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه آمریکا و اسرائیل جوزف بایدن

دیگر خبرها

  • اعتراض روزنامه شهرداری تهران به حس «نوع‌دوستی» به زباله‌گردها؛ آن‌ها بیچاره نیستند، درآمد‌های چند ده میلیونی دارند
  • تاثیر آمارها بر رضایت اجتماعی بررسی شود
  • نام نویسی دانش آموزان برای تحصیل در حوزه‌های علمیه هرمزگان
  • حمله جدید بایدن به ایران: دنبال محو اسرائیل تا ابد هستند
  • همه افراد در شکل گیری سلامت مسئولیت فردی و اجتماعی دارند
  • فلاحت‌زاده: شمس‌آذر در خانه با انگیزه و زهردار نشان داده/ بسیاری از افراد باشگاه استقلال فوتبالی نیستند
  • بایدن: ایران می خواهد تنها دولت یهودی موجود در جهان را محو کند | اکنون زمان مناسبی برای پشت کردن به اسرائیل نیست
  • «نیشتر» را با صدای اردشیر منظم بشنوید
  • چرا برخی افراد نیمه‌شب از خواب می‌پرند؟
  • فریب وعده‌های جابه‌جایی در پروژه‌های نهضت ملی مسکن را نخورید