Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-23@13:53:51 GMT

محصص: به آینده تیم ملی جوانان امیدواریم

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۲۲۲۴

محصص: به آینده تیم ملی جوانان امیدواریم

ایران اکونومیست- رییس کمیته فنی و توسعه فوتبال فدراسیون گفت: این کمیته، مربی با تجربه‌ای را برای تیم جوانان انتخاب کرده و امیدوار به کسب نتیجه در آسیا و جام جهانی هستیم.

 «مرتضی محصص» رییس کمیته فنی و توسعه فوتبال درباره انتخاب کادر فنی جدید تیم ملی جوانان اظهار داشت: «داوود مهابادی» یکی از مربیان جوان و آینده‌دار ایران است و در تیم‌هایی که کار کرده، مثمر ثمر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مهابادی، مربی بدون حاشیه و کاملا فنی است و ترکیب خوبی را با «حمید درخشان» دارد و امیدوارم نتایج خوبی را در تیم ملی جوانان رقم بزنند.

رییس کمیته فنی و توسعه فوتبال در پایان گفت: بدون شک کار با تیم‌های جوانان و نوجوانان با باشگاهی فرق دارد و کمیته فنی و توسعه مربی با تجربه‌ای را انتخاب کرده و ما منتظر و امیدوار به کسب نتیجه و مقام خوب در آسیا و جام جهانی هستیم.

پس از بررسی‌های مختلف در نشست‌های کمیته فنی و توسعه فدراسیون، حمید درخشان به عنوان مدیرفنی و داود مهابادی به عنوان سرمربی تیم جوانان ایران معرفی شدند.

همچنین امین راستی، ایمان عالمی، محمدعلی یحیوی و بهزاد نوشادی اعضای کادر فنی تیم ملی خواهند بود و فراز فاطمی سرپرستی این تیم را برعهده خواهد داشت.

پیش از این هدایت تیم جوانان ایران به عهده پرویز مظلومی بود.

 

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کمیته فنی و توسعه تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۲۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مجمع انتخاب رییس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی امروز، ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور رییس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در اهواز برگزار شد.

سردار حاج احمد خادم سید الشهدا فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب تنها کاندیدای احراز سمت ریاست هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان بود.

خادم سیدالشهدا در پایان رای گیری، با کسب ۱۴ رای از کل آرای ماخوذه برای چهار سال عهده دار سمت ریاست هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان شد.

دیگر خبرها

  • انتخاب رییس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان
  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • تاکید بر نقش مجالس ایران و پاکستان در تسریع ارتقای روابط فیمابین
  • مخبر: نخبگان سرمایه‌های اصلی کشور هستند/ نظام سلطه جرات مقابله نظامی با ایران را ندارد
  • مجلس آینده به دنبال توسعه زیر ساخت‌ها و توجه به قشر محروم است
  • رییس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • تاثیر منتخبین دور دوم انتخابات روی ترکیب هیات رئیسه مجلس آینده
  • تاثیر منتخبین دور دوم انتخابات روی ترکیب هیات‌رییسه مجلس آینده
  • دعوت ۵ فولادی به اردوی تیم فوتبال جوانان کشور