Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی علیخانی روز چهارشنبه در سفر به شهرستان مرزی سردشت آذربایجان‌غربی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با وجود این محدودیت‌های مالی، دولت همچنان پیگیر عملی مشکلات و مطالبات مناطق محروم کشور از جمله این شهرستان مرزی است.

وی اضافه کرد: رییس جمهوری برای حل مشکلات شهرستان سردشت دستورهای ویژه‌ای را صادر و در همین راستا معاون اول رییس جمهوری بررسی مشکلات این شهرستان را به صورت ویژه به وزارتخانه‌ها ابلاغ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیخانی هدف از سفر خود به شهرستان سردشت را نظارت و پیگیری مصوبات جلسه دهم تیرماه سال جاری و پیگیری روند اجرای ابلاغیه ویژه معاون اول رییس جمهوری عنوان کرد و افزود: امروز طی وبیناری که با وزارتخانه‌ها برگزار کردیم،  مشخص شد که بخشی از مشکلات حل شده و بخشی در حال اجراست و برخی از آنها به دلیل مشکلاتی که وجود دارد، هنوز اقدام موثری انجام نشده است.

معاون نظارت و هماهنگی و همکاری منطقه‌ای معاون اول رییس جمهوری افزود: با توجه به دستور اکید رییس جمهوری برای حل مشکلات این شهرستان به صورت ویژه، بناداریم باقیمانده مشکلات را نیز در اسرع وقت حل کنیم.

علیخانی همچنین گفت: داروخانه کینیک مصدومان شیمیایی سردشت راه اندازی شده ولی هنوز نیازهای دارویی مصدومان شیمیایی به دلایل مختلفی از جمله تحریم‌ها و کمبود دارو به طور کامل رفع نشده است.

وی اضافه کرد: همچنین تامین یک دستگاه MRI برای این شهرستان از سوی وزارت بهداشت اعلام شده است که تاکنون توسط دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی تحویل گرفته نشده و باید سریعتر این دستگاه در سردشت نصب شود.

وی همچنین به پیگیری مطالبات بخش فرهنگی، کمیسیون‌های پزشکی و راه از طریق وزارتخانه‌های متبوع در وبینار امروز اشاره کرد و گفت: برگزاری جشنواره‌های فرهنگی ادبی از جمله جشنواره سراسری "بیت و حیران" در این شهرستان، تامین اعتبار شده است و مشکل بررسی، رسیدگی و شناسایی مصدومان شیمیایی را در کمیسیون‌های پزشکی رفع کرده ایم و تنها مشکل موجود در این زمینه بحث ستاد مقابله با کرونا در رابطه با تجمع‌ها است.

علیخانی اضافه کرد: همچنین بهسازی مسیر بازارچه مرزی "کیله" باتوجه به حجم زیاد صادرات و تجارت از این منطقه مرزی به کشور در دستور کار وزارت راه قرار گرفته است.

وی همچنین از موافقت دولت با تاسیس تعاونی اشتغال توسط اداره ورزش و جوانان خبر داد و افزود: در بحث فضاهای آموزشی نیز کمبودهایی در سردشت وجود دارد ضمن آنکه بخشی از فضای آموزشی این شهرستان نیز نیاز به تخریب و بازسازی دارد.

علیخانی در خصوص توسعه صنعت گردشگری نیز گفت: سردشت به لحاظ گردشگری دارای ظرفیت‌های بالقوه‌ای است که این مهم می‌تواند این شهرستان را به یکی از قطب‌های مهم گردشگری کشور تبدیل کند ضمن آنکه برای اشتغال روستاییان در بخش صنایع دستی و گردشگری به صورت نامحدود تسهیلات ارزان قیمت به متقاضیان پرداخت می شود.

وی همچنین اظهار داشت: موزه صلح سردشت یکی از طرح‌های مهم در حوزه فرهنگی و گردشگری است که فاز اول آن به اتمام رسیده است و در حال رایزنی برای اجرای این پروژه از محل اعتبارات ملی و استانی هستیم.

معاون نظارت و هماهنگی و همکاری منطقه‌ای معاون اول رییس‌جمهوری در بدو ورود به شهرستان مرزی سردشت به اتفاق مشاور معاون اول رییس جمهور، فرماندار سردشت و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی از روند اجرا و مشکلات بخش‌های درمانی، آموزشی، فرهنگی، ورزشی و مرز کیله این شهرستان نیز بازدید کردند.

برچسب‌ها ویروس کرونا تحریم معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهوری سردشت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تحریم معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهوری سردشت ویروس کرونا تحریم معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهوری سردشت اخبار کنکور معاون اول رییس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۳۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: اینکه عده‌ای مطرح می‌کنند شنبه‌ها تعطیل باشد، جای تعجب دارد + فیلم

معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد : دولت از ابتدا نظرش درمورد تعطیلی‌های طول هفته مشخص بوده است و متعجبیم از کمیسیون اجتماعی که تردید‌های زیادی بین شنبه یا پنج شنبه دارد.

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در حاشیه جلسه هیأت دولت در پاسخ به خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : دولت از ابتدا نظرش درمورد تعطیلی‌های طول هفته مشخص بوده است و متعجبیم از کمیسیون اجتماعی که تردید‌های زیادی بین شنبه یا پنج شنبه دارد.

وی افزود: عملا در تهران پنج شنبه‌ها تعطیل است، همچنین مدارس و دانشگاه‌ها نیز پنج شنبه‌ها تعطیل است، همچنین بسیاری از استان‌ها نیز پنج شنبه‌ها تعطیل هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

حسینی اظهارداشت : دیروز مجلس اشکالات شورای نگهبان در خصوص لایحه ساماندهی اجاره بها را مرتفع ساخت و امیدواریم شورای نگهبان هم زودتر این مهم را مصوب کند.

وی افزود: مجلس نیز تحقیق و تفحصی در دستور کار داشت که بیشتر به عملکرد دولت قبل بر می‌گردد.

حسینی ابراز داشت : وزارتخانه های مختلف و ذی ربط مکلف شدند که حداقل ۵ هنرستان وابسته و جوار را مبتنی بر ظرفیت‌های خود ایجاد کنند.

معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد : همچنین در خصوص کمبود دارو‌ها نیز مصوبه‌ای وجود داشت تا تخلفات به قوه قضاییه ارسال نشود. کمبود‌ها و کم کاری‌هایی در موضوع دارویار وجود دارد که البته جرم نیست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حسینی: اینکه عده‌ای مطرح می‌کنند شنبه‌ها تعطیل باشد، جای تعجب دارد + فیلم
  • بزرگ نمایی تحریم، چالش حوزه روابط مالی نفت و دولت
  • ایرلند: ۱۰۰ درصد فلسطینیان غزه با شبح قحطی مواجه هستند
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • پشت پرده خشم احمدی نژاد از معاون تازه فوت شده‌اش
  • پشت پرده خشم احمدی نژاد از معاون تازه فوت شده اش /‌۱۸ نکته جالب درباره پرویز داوودی
  • مرتفع سازی حاشیه باغ گیاه شناسی متوقف شد
  • پرویز داوودی؛ ‌۱۸ نکته درباره معاون اولی که از رییس خود برید
  • چالش‌های سیاست خارجی در ۱۴۰۳؛ ایران با کدام پرونده‌های مهم روبروست؟