Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@07:45:02 GMT

رضاوند شانس بازی پیدا کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۳۲۹۱

رضاوند شانس بازی پیدا کرد

آرش رضاوند که در تمرین دیروز استقلال غایب بود امروز تمرین کرد و سرحال هم نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، رضاوند دیروز به دلیل سرماخوردگی از فکری اجازه گرفت و رفت اما امروز در تمرینات گروهی استقلال سرحال نشان داد و حتی به مربیان استقلال گفت مشکل خاصی برای بازی کردن ندارد.


با توجه به غیبت ادامه دار داریوش شجاعیان در ترکیب اصلی استقلال،مسلما رضاوند مثل هفته اول شانس بازی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در بازی با مس رفسنجان یک حرکت خوب هم انجام دادکه منجر به گل شد.


رضاوند،ریگی،مهدی پورو اسماعیلی از هافبک های اصلی استقلال هستند که فکری باید سه نفر از آ نها را مقابل فولاد خوزستان راهی میدان کند.در این میان ریگی قطعا فیکس بازی خواهد کرد.

 

استقلال تهران آرش رضاوند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران آرش رضاوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۳۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع رئال ال‌کلاسیکو را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، آخرین تمرین جدی رئال برای بازی حساس مقابل بارسا امروز به انجام رسید. کارلو آنچلوتی توصیه های تاکتیکی مهم را به شاگردانش داد و رئالی ها که سرمست از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان هستند، با انگیزه فراوان خود را مهیای ال‌کلاسیکو کردند.

در تمرین امروز فرلاند مندی به دلیل مشکل عضلانی غایب بود و کار نکرد. مارکا نوشته حضور او برای بازی فردا غیرممکن نیست ولی تمرین نکردن روز قبل از بازی نشان از جدی بودن مشکل او دارد و بعید است در دسترس باشد. اگر در نهایت او به بازی نرسد، ناچو یا فران گارسیا در سمت چپ بازی خواهند کرد.

نکته جالب تمرین رئال حضور تیبو کورتوا بود. گلر بلژیکی سه هفته قبل در تمرینات مصدوم شد ولی زودتر از انتظارات برگشته است. فعلا ولی بعید است کارلتو روی او ریسک کند و شاید در هفته های پایانی و در صورت تشریفاتی شدن بازی های رئال در لالیگا، به کورتوا هم بازی برسد.

دیگر خبرها

  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • تن‌هاخ: شانس داریم که سیتی را در فینال ببریم
  • امامعلی: الان بگوییم پنالتی بوده یا نبوده چه فایده دارد
  • استقلالی‌ها امروز تمرین نمی‌کنند
  • بیانی: شانس قهرمانی استقلال بیشتر نیست
  • شانس بزرگ فراز و نفت آبادان در مسیر بقا!
  • رضاوند: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است
  • سوپرایز بلانکو کامل نشد! (عکس)
  • اشتباهات داوری علیه استقلال عمدی است/نظر نامساعد کمیته داوران بر روی آبی ها
  • مدافع رئال ال‌کلاسیکو را از دست داد