Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا عبدالرحیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عملیات احداث، بهسازی و تعمیر این واحدها امسال آغاز شده بود که تحویل مددجویان شد.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح، سازمان منطقه آزاد ماکو پنج میلیارد ریال هزینه کرده است.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو با بیان اینکه این ۶۰ واحد شامل مشارکت در احداث ۳۷ واحد مسکن محرومان، چهار واحد مسکن ایتام و ۱۹ واحد بهسازی و تعمیر مسکن مددجویان کمیته امام (ره) بود، اضافه کرد: این طرح در راستای محرومیت زدایی و رفع فقر در شهرستان های ماکو، شوط و پلدشت اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امسال نیز برای تعمیر،‌ تجهیز و بهسازی ۶۳۷ واحد مسکن محرومان در منطقه آزاد ماکو با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) اقدام شده است.

منطقه آزاد ماکو در آذربایجان غربی به لحاظ محدوده جغرافیایی شامل شهرستان‌های ماکو، شوط، پلدشت و شهر مرزی بازرگان بوده و در منتهی الیه شمال‌غرب کشور واقع است.

مساحت این منطقه حدود پنج هزار کیلومترمربع و جمعیت آن بر اساس نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵، حدود ۲۰۰ هزار نفر است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی ماکو کمیته امداد امام خمینی سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماكو پلدشت شوط

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ماکو کمیته امداد امام خمینی سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماكو پلدشت شوط آذربایجان غربی ماکو کمیته امداد امام خمینی سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماكو پلدشت شوط اخبار کنکور منطقه آزاد ماکو واحد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۳۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری ۱۰۰ هزار میلیاردی در گردشگری منطقه آزاد ماکو

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: یک هلدینگ گردشگری اعلام آمادگی کرده است تا به میزان ۱۰۰ هزار میلیارد ریال در حاشیه سد و رودخانه ارس اقدام به سرمایه‌گذاری کند.

حسین گروسی ادامه داد: طبق توافقات انجام شده بین سازمان منطقه آزاد ماکو و این هلدینگ گردشگری قرار است این سرمایه‌گذاری در محدوده تفرجگاه سد ارس تا چشمه ثریا ماکو انجام شود.

وی افزود: این سرمایه‌گذاری بدون شک یک تحول مهم در صنعت گردشگری منطقه آزاد ماکو ایجاد خواهد کرد و موجب تقویت انواع مختلف گردشگری از جمله گردشگری آبی و کشاورزی در منطقه خواهد شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: میزان سرمایه‌گذاری انجام شده در حوزه گردشگری منطقه آزاد ماکو توسط هلدینگ گردشگری ۱۰۰ هزار میلیارد ریال خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • تحویل یک هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی
  • ۱۸۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان در البرز احداث می‌شود
  • سرمایه‌گذاری ۱۰۰ هزار میلیاردی در گردشگری منطقه آزاد ماکو
  • سرمایه گذاری هلدینگ گردشگری در سواحل رود ارس درماکو
  • آغاز ساخت ۴۴ واحدی مسکن محرومان در شهر منظریه شهرضا
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • ساخت و تعمیر ۲۶۰ واحد مسکونی محرومان در لرستان
  • تحویل ۱۰۰۰ واحد مسکونی به نیازمندان در کهگیلویه و بویراحمد
  • تحویل بیش از 3 هزار مسکن به مددجویان کمیته امداد در گلستان