Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسمعلی خدابنده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس این شیوه نامه، درخواست تعطیلی آموزش حضوری در استان و شهرستانها از سوی اداره کل آموزش و پرورش اعلام می‌گردد.

وی ادامه داد: همزمان این درخواست به دانشگاه علوم پزشکی هم اعلام می‌شود و به دلیل اینکه دانشگاه در جریان کامل  وضعیت شیوع ویروس کروناست در این زمینه اعلام نظر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در ادامه، نظر اداره کل آموزش و پرورش استان و دانشگاه علوم پزشکی مشهد با نظر ستاد مقابله با کرونا در استان تجمیع و رای‌گیری می‌شود که در صورت موافقت مکاتبه‌ای با کمیته سه نفره در تهران متشکل از وزیر کشور، وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی و یکی از معاونان رییس جهور انجام می‌شود و در صورت تایید و موافقت این کمیته است که مجوز لازم برای تعطیلی آموزش حضوری مدارس در استان صادر می‌شود.

خدابنده افزود: در شیوه‌نامه مذکور، تعطیلی آموزش حضوری مدارس با تصویب ستاد استانی مقابله با کرونا و تایید نهایی در تهران صورت می‌گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: بنابراین هیچ مقام استانی و شهرستانی وجود ندارد که بتواند اقدام به اعلام تعطیلی آموزش حضوری در مدارس کند و هرگونه تعطیلی با تصویب و تایید کمیته سه نفره کشوری میسر است.

با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و بر اساس مصوبه ستاد استانی و تایید ستاد ملی مقابله با کرونا  آموزش‌های حضوری در تمام مدارس استان خراسان رضوی از روز شنبه ۲۴ آبان ماه به مدت ۲ هفته تعطیل اعلام شده است و در این مدت آموزش ها به صورت غیر حضوری و از طریق شبکه "شاد" پیگیری می‌شود.

پیش از آن نیز سه هفته متوالی، مدارس ۲۵ شهرستان استان خراسان رضوی به دلیل شیوع کرونا تعطیل شد.

استان خراسان رضوی دارای بیش از یک میلیون و ۳۵۰ هزار دانش‌آموز معادل حدود ۹ درصد جمعیت دانش‌آموزی کشور است.

برچسب‌ها مدارس ویروس کرونا مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس ویروس کرونا مشهد مدارس ویروس کرونا مشهد اخبار کنکور تعطیلی آموزش حضوری آموزش و پرورش خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۳۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است

سید جمال وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه امسال در پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم امتحانات دانش آموزان به صورت نهایی است، تاکید کرد: مجموعه آموزش و پرورش تدابیر و تمهیدات لازم را برای برگزاری امتحانات نهایی در سراسر استان اندیشیده‌اند.

وی با بیان اینکه در زمینه کیفیت بخشی جلسات متعددی با دانش آموزان و اولیای دانش آموزان و هم با همکاران فرهنگی ما برگزار شده است، افزود: اطلاع رسانی لازم به خانواده‌ها در زمینه کیفیت و کمیت امتحانات نهایی در سال جاری صورت گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: امسال همچنین کتاب راه نهایی شامل پننج سال سوالات امتحانات نهایی از سوی آموزش و پرورش جمع آوری و تدوین شده و به تعداد ۱۱ هزار جلد در اختیار دانش آموزان استان قرار گرفته است.

وزیری با بیان اینکه در زمینه تجهیزات امکانات و زیرساخت‌ها نیز اقدامات خوبی در سراسر استان سمنان صورت گرفته تا شاهد برگزاری هر چه بهتر امتحانات نهایی باشیم، گفت: ۵۰ حوزه امتحانی میزبان دانش آموزان برای این امتحانات خواهند بود.

وی با بیان اینکه تلاش شده بهترین امکانات و شرایط برای دانش آموزان فراهم کنیم زیرا آزمون‌ها در خرداد ماه برگزار خواهد شد و نیاز به امکانات سرمایشی و تهویه وجود دارد، افزود: شورای آموزش و پرورش استان دستور تهیه کمبودهای حوزه‌های امتحانی نهایی دانش آموزان را صادر کرده تا این آزمون‌ها به بهترین نحو برگزار شود.

کد خبر 6088305

دیگر خبرها

  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • فعالیت‌های آموزش محور در حوزه سلامت، تقویت می‌شود
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری
  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان