Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@21:32:51 GMT

اجرای پویش" نذر نفس" در رفسنجان

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۳۷۵۴

اجرای پویش' نذر نفس' در رفسنجان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام اصغر عسکری، امام جمعه رفسنجان گفت: در شهرستان رفسنجان به منظور فراهم کردن اکسیژن مورد نیاز بیماران کرونایی و کمک به خالی شدن تعدادی از تخت‌های بیمارستان، پویش "نذر نفس"  به همت موکب ها و هیئت‌های مذهبی رفسنجان از جمله موکب خاتم‌ الانبیاء (ص) و هیئت کربلا راه‌اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این طرح برای  آن دسته از بیمارانی که نیاز به اکسیژن دارند و با دستگاه اکسیژن مشکل آن ها در منزل رفع می شودو می توانند در منازل خودشان تحت درمان قرار گیرند، تعدادی دستگاه اکسیژن ساز خریداری و در اختیار بیمارستان قرار  می گیرد تا افراد در طول درمان از این دستگاه‌ها استفاده کنند.

حجت الاسلام  عسکری بیان داشت: بیماران کرونایی  پس از بهبودی، دستگاه را مجددا به بیمارستان تحویل می دهند تا به بیمار‌ان بعدی که به آن نیاز دارند، داده شود.

او با بیان اینکه این اقدام بسیار شایسته و خوب با مدیریت موکب خاتم الانبیاء (ص) صورت می گیرد، تصریح کرد: خیران و افراد ی که تمکن مالی دارند و می خواهند برای بهبود سلامتی مردم کمک کنند، می توانند در طرح " نذر نفس" شرکت کرده و با موکب خاتم الانبیاء (ص) همکاری کنند. 

امام جمعه رفسنجان تهیه و توزیع ماسک بین مردم و فعالیت در  آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را از دیگر اقدامات خیرخواهانه موکب خاتم الانبیاء (ص)  عنوان کرد. 

انتهای پیام/ م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس اکسیژن سازی موکب خاتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۳۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش زنگ ترافیک در مدارس استان کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ اسماعیل خوشوقت، صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای پویش زنگ ترافیک در مدارس گفت: این پویش با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان اجرا خواهد شد.

وی، افزود: در این پویش کارشناسان ترافیکی که قبلاً موضوعات خاص مرتبط با کودکان و نوجوانان محصل برای پیشگیری از سوانح رانندگی به آنان آموزش داده شده، با همکاری آموزش و پرورش در مدارس هدف حضور خواهند یافت و همیاران پلیس را با قوانین و مقررات عبور و مرور و خود مراقبتی در ترافیک آشنا خواهند کرد.

وی ادامه داد: با توجه به در پیش بودن فصل امتحانات دانش آموزان در خرداد ماه و بعد از آن نیز آغاز سفرهای تابستانی، سعی خواهد شد از یکم تا ۲۰ اردیبهشت، اکثر مدارس استان به خصوص دوره اول و دوم ابتدایی در این پویش شرکت داده شوند.

سرهنگ خوشوقت، با اعلام شماره پاسخگویی ۱۲۰ پلیس راهور و همکاری آموزش و پرورش ناحیه یک و دو شهر کرمان و شهرستان‌های استان با اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور افزود: این پلیس آمادگی دارد تا پاسخگوی اعزام و حضور کارشناسان در مدارس داوطلب نیز باشد که مدیر مدرسه می‌تواند از طریق اعلام به نزدیک ترین واحد گشت پلیس راهور یا ایستگاه‌های راهنمایی و رانندگی، درخواست خود را مطرح نماید.

کد خبر 6085133

دیگر خبرها

  • طوفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان از ۱۷ اردیبهشت
  • توزیع مدل خاصی از قلیان تحت نظارت وزارت بهداشت | دسترسی به قلیان اکسیژن در این ۱۰ استان
  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • قلیان اکسیژن طرح مطالعاتی وزارت بهداشت است/ توزیع در ۸ استان
  • اجرای پویش بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح پویش زمین پاک در دامغان
  • بن‌بست اقتصادی رفسنجان با احداث خط ریلی حذف می شود
  • اجرای پویش زنگ ترافیک در مدارس استان کرمان