Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از انتقال امیر روستایی از پرسپولیس به پیکان ، پرسپولیسی ها قصد داشتند که حجت حق وردی را به لیست تیمشان اضافه کنند اما مهدی تارتار با این انتقال مخالفت کرد . حالا گفته می شود گزینه بعدی معاوضه بین دو تیم نادر محمدی ، مدافع جوان پیکان است .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از انتقال قرضی امیر روستایی به تیم پیکان پرسپولیسی ها امیدوار بودند که پیکانی ها هم با انتقال قرضی حجت حق وردی به پرسپولیس موافقت کنند اما این باشگاه تا به این لحظه با جدایی حق وردی موافقت نکرده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما از گوشه و کنار باشگاه پرسپولیس خبر می رسد که تیم پیکان به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده است که حاضر است در ازای اعطای روستایی به باشگاه پیکان ، رضایتنامه نادر محمدی مداغع جوان تیمش را صادر می کند .

حالا سران دو تیم منتظر هستند تا یحیی گل محمدی نظر نهایی اش را درباره این بازیکن بدهد و اگر یحیی موافقت کند این مدافع سرخپوش خواهد شد .

نادر محمدی در چند ماه اخیر با پرتاب اوت های فوق العداه ای که انجام می دهد ، حسابی معروف شده است . محمدی فصل گذشته یک پاس گل هم مقابل تیم ذوب آهن با همین روش ارسال کرد.

محمدی دو پسته است و هم توانایی بازی در دفاع میانی و هم دفاع راست را دارا است .

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: حجت حق وردی نادر محمدی یحیی گل محمدی اخبار پرسپولیس حجت حق وردی لیگ برتر نادر محمدی یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۳۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود

مدیرعامل تراکتور درباره آخرین اقدامات این باشگاه برای انتخاب جانشین پاکو خمس توضیح داد.

به گزارش مشرق، هوشنگ نصیرزاده درباره انتخاب سرمربی جدید تراکتور اظهار کرد: ما سه گزینه برای انتخاب سرمربی داریم که گزینه داخلی‌ماه یحیی گل‌محمدی است. دو گزینه دیگر هم بردیف و کلمن بودند که حضور کلمن منتفی شد. بردیف هم حالا حالاها نمی‌تواند بیاید. نمی‌دانم چه کسی کلینزمن را مطرح کرد.

او ادامه داد: ما زمان برای انتخاب سرمربی نداریم چرا که به یک باره مجبور به این کار شدیم. مربیان یک دفعه بحث پایان قراردادشان را مطرح کردند و خمس بد موقع رفت. انتخاب سرمربی سخت است و علاوه بر آن فردی که انتخاب می‌شود باید با بازیکنان سازگار و با فضای هواداران و تبریز هم آشنا باشد.

او با ابراز امیدواری برای حضور یحیی گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور گفت: مشکل یحیی با کمک خودش حل می‌شود.

مدیرعامل تراکتور در واکنش به اخباری مبنی بر این که برخی بازیکنان این تیم با حضور گل‌محمدی مخالف هستند، بیان کرد: این هم مثل قضیه کیلنزمن دروغ است.

مدیرعامل تراکتور درباره منتفی شدن حضور زنان تماشاگر در ورزشگاه یادگارامام (ره) عنوان کرد: این اتفاق یک تصمیم فرا فوتبالی بود. مجدداً زیر ساخت‌ها را مشاهده کردند و بعد از آن، دستوراتی به شهرداری و سازمان مسکن شهرداری دادند که مواردی مانند جداسازی گیت‌ها انجام شود تا شرایط به بهترین شکل مهیای حضور بانوان باشد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود
  • بعد از گل‌محمدی، کدام مربی گزینه هدایت تراکتور است؟
  • کلینزمن یا یحیی؟! | گزینه اول و آخر تراکتور کیست؟
  • باشگاه تراکتور کد داد؛ مذاکره با یحیی گل محمدی تایید شد!
  • یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور
  • نصیرزاده: کلینزمن گزینه تراکتور نیست/ در حال برطرف کردن موانع برای حضور گل محمدی هستیم
  • یحیی گزینه جدی مدیران تراکتور؛ گل محمدی باید مجوز بگیرد
  • باشگاه تراکتور از مذاکره با گزینه مطرح خبر داد/ گل محمدی راهی تبریز می شود؟
  • تیم لیگ برتری دست روی ۴ ستاره نامدار پرسپولیس گذاشت | گزینه غیرممکن برای جلب نظر هواداران
  • سرخپوش سابق پرسپولیس را محکوم کرد