Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس زارع چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: وی افزود: مدیر عامل باشگاه روز گذشته با اعضای کادر فنی باشگاه قرارداد بست و قرار بود امروز هم با داوود مهابادی سرمربی قرار داد ببندند که خبر رسید او در تهران با تیم ملی جوانان به توافق رسیده است.

چهارشنبه کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال اعلام کرد: داوود مهابادی به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فجری ها که در آستانه شروع مسابقات فوتبال دسته اول بودند و چهار روز فرصت داشتند ، غافلگیر شدند.

قائم مقام باشگاه فجر سپاسی گفت: قرار بود با سرمربی تیم و کادر فنی باشگاه قرار داد امضا کنیم اما مدیرعامل باشگاه به دلیل بیماری کرونا مجبور شد ۱۸ روز از باشگاه دور باشد.

زارع در پاسخ به این پرسش  که مگر شما در جریان جدایی سرمربی تیمتان نبودید، اعلام کرد : پس از اردوی تهران همه چیز مهیای بسته شدن قرارداد با کادر فنی باشگاه بودیم و در حالی که با سرمربی تیم هیچ مشکل مالی نداشتیم نمی دانم چه اتفاقی افتاد که این تیم را ترک کرد ضمن اینکه چند ماه پیش مهابادی گفت قرار است به تیم ملی جوانان بروم.

قائم باشگاه فجر گفت: هم اینک این اتفاق افتاده است و طی نشستی که با مدیر عامل باشگاه داشتیم مقرر  شد با کادر فنی بازی پیش رو را در صورتی که لغو نشود دنبال کنیم و سپس برای انتخاب سرمربی تیم تصمیم بگیریم.

مهابادی : قرار شده از طریق سایت فدراسیون فوتبال حرف بزنیم

داود مهابادی که اینک سرمربی تیم ملی جوانان شده گفت: طبق قراری که با فدراسیون فوتبال داشته ایم قرار شد صحبت ها از طریق سایت فدراسیون فوتبال انجام شود.

وی در مصاحبه با ایرنا ادامه داد : بحث تیم ملی نسبت به باشگاه و پول اولویت دارد از این رو تیم ملی جوانان را انتخاب کردم.

وی درباره جدایی ناگهانی خود از باشگاه فجر اظهار نظری نکرد.

فصل جدید لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار است از دوم آذرماه ۹۹ در شهرهای مختلف آغاز شود و در نخستین هفته، تیم فجر در ورزشگاه پارس شیراز به مصاف تیم خوشه طلایی ساوه می رود و تیم قشقایی هم در همین روز میهمان تیم ملوان انزلی است که محل برگزاری این بازی به دلیل محرومیت تیم ملوان از یک بازی خانگی هنوز مشخص نشده است.

 در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، ۱۸ تیم  شرکت دارند که پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر دوره بیست و یکم را کسب خواهند کرد.

برچسب‌ها فجر سپاسی شیراز داود مهابادی لیگ دسته اول فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فجر سپاسی شیراز داود مهابادی لیگ دسته اول فوتبال فجر سپاسی شیراز داود مهابادی لیگ دسته اول فوتبال اخبار کنکور فدراسیون فوتبال تیم ملی جوانان باشگاه فجر سرمربی تیم کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۴۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین پیروزی بسکتبالیست‌های مهابادی مقابل نماینده ایلام

امروز در آخرین بازی رقابت‌های بسکتبال لیگ دسته دو باشگا‌ه‌های کشور، در مرحله رفت تیم بسکتبال مهاباد توانست با نتیجه ۸۷ بر ۵۹ تیم ایلام را شکست دهد و در پایان دور رفت در جایگاه نخست جدول قرار گیرد.

 سالن ۲ هزار نفری مهاباد امروز شاهد حضور تماشاگران زیادی بود که برای تشویق و حمایت تیم آماده بودند و در پایان بازی با شادی و خوشحالی حاصل از برد سالن را ترک کردند.

دور برگشت این رقابت‌ها هفته آینده به میزبانی ایلام برگزار خواهد شد.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی  هم که میهمان این دیدار بود از حمایت‌های این نهاد از تیم‌های ورزشی استان خبر داد.

رقابت‌های بسکتبال لیگ دسته دو باشگا‌ه‌های کشور در ۸ گروه سه تیمی برگزار می‌شود که در نهایت ۳ تیم قهرمان به لیگ دسته یک کشور راه خواهند یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • دومین پیروزی بسکتبالیست‌های مهابادی مقابل نماینده ایلام
  • بسکتبالیست‌های مهابادی نماینده ایلام را هم از پیش رو برداشتند
  • ناگلزمان تا ۲۰۲۶ سرمربی ژرمن‌ها خواهد بود
  • معرفی نفرات برتر رده سنی جوانان در کاراته قهرمانی کشور
  • سرمربی جدید تراکتور خارجی و در حال مذاکره است
  • زنوزی: سرمربی جدید تراکتور هم خارجی است
  • ویسی: دو بار فولاد بیمار را به من دادند
  • رئیسی: دیروز برخی‌ها می‌گفتند روی موشک‌های‌تان «مرگ بر اسرائیل» را ننویسید تا حساس نشوند!
  • گزارش تمرین پرسپولیس با دو مصدوم
  • دو هرمزگانی به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان دعوت شدند