Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-16@08:52:35 GMT

رزمایش روسیه و مصر "پل دوستی-۲۰۲۰"

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۴۴۲۶

رزمایش روسیه و مصر 'پل دوستی-۲۰۲۰'

این برای نخستین بار است ناوگان‌های جنگی روسیه و مصر در دریای سیاه رزمایش مشترک انجام می‌دهند. رزمایش دریایی میان نیرو‌های مصر و روسیه به عنوان «پل دوستی ۲۰۱۹» در سواحل دریای مدیترانه در ماه دسامبر سال ۲۰۱۹ انجام شده بود. رزمایش روسیه و مصر "پل دوستی-2020" رئیس بخش عملیات نیروی دریایی مصر، دریادار محمود عادل محمود فیضی در مراسم استقبال در بندر نووراسیسک ناو مصری به بندر نووراسیسک روسیه وارد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناو مصری به بندر نووراسیسک روسیه وارد می شود. سربازان نیروی دریایی مصر در مراسم استقبال در بندر نووراسیسک ناو مصری به بندر نووراسیسک روسیه وارد می شود. ناو مصری به بندر نووراسیسک روسیه وارد می شود. ناوگان مصری به بندر نووراسیسک روسیه وارد می شوند. دریانوردان مصری در بندر نووراسیسک. رئیس بخش عملیات نیروی دریایی مصر، دریادار محمود عادل محمود فیضی و فرمانده پایگاه دریایی نووراسیسک دریادار دریادار ویکتور کوچمازوف در یک نشست رسمی در بندر نووروسیسک ملوانان ناوچه دریایی مصر، که برای شرکت در رزمایش روسیه و مصر "پل دوستی - 2020" به بندر نووراسیسک وارد شدند. پرچم های ناوچه نیروی دریایی مصر، این ناوچه برای شرکت در رزمایش روسیه و مصر "پل دوستی - 2020" به بندر نووراسیسک وارد شده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: رزمایش روسیه مصر پارسی خبر رزمایش روسیه و مصر نیروی دریایی مصر پل دوستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۴۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف یک کشتی پرتغالی در نزدیکی بندر «الفجیره» امارات

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، اداره عملیات تجارت دریایی انگلیس مدعی شد که یک کشتی با پرچم پرتقال در نزدیکی تنگه هرمز توسط کماندوهای منتسب به نیروی دریایی ایران توقیف شده است.

در حال تکمیل...

کد خبر 6076648

دیگر خبرها

  • تاکید بر بهره برداری از ظرفیت بریکس برای خنثی سازی تحریم‌ها
  • احداث بیمارستان در جاسک توسط ارتش جمهوری اسلامی
  • تلاش خود را برای حمایت خیران در تجهیز بیمارستان تخصصی ارتش انجام می دهیم
  • اذعان قدرت‌های دریایی به ابرقدرتی نیروی دریایی ارتش ایران
  • قدرت‌های دریایی به ابرقدرتی نیروی دریایی ارتش ایران اذعان دارند
  • دریادار ایرانی: ‌به توسعه سواحل مکران کمک خواهیم کرد
  • اذعان قدرت های دریایی به ابرقدرتی نیروی دریایی ارتش ایران
  • قدرت های دریایی به ابرقدرتی نیروی دریایی ارتش ایران اذعان دارند
  • ابلاغ پیام رهبر انقلاب به خانواده‌های ناوگروه ۸۶
  • توقیف یک کشتی پرتغالی در نزدیکی بندر «الفجیره» امارات