Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@17:59:42 GMT

مدارس شهر تهران طی دو هفته آینده تعطیل است

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۴۵۸۸

مدارس شهر تهران طی دو هفته آینده تعطیل است

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران از تعطیلی تمام مدارس شهر تهران در ۲ هفته آینده خبر داد.

به گزارش مشرق، مسعود ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران از تعطیلی تمام مدارس پایتخت در ۲ هفته آینده خبر داد و اظهار کرد: تمام مدارس شهر تهران در ۲ هفته آینده تعطیل هستند به این معنا که مدیران مدارس و عوامل اجرایی مانند سایر معلمانی که در خانه کارها را پیگیری می‌کنند میتوانند کارها را در خانه پیگیری کنند و روند آموزش دانش آموزان را از راه دور کنترل خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه و با عنایت به آخرین تصمیمات اتخاذ شده، گفت: تمام مدارس شهر تهران طی دو هفته آینده تعطیل است ولی تعلیم و تربیت و آموزش به صورت غیر حضوری و مجازی تداوم دارد.

وی افزود: تمام مدارس طی دو هفته آینده تعطیل خواهد بود و به غیر از سرایدار مدرسه و فردی که برای هماهنگی های لازم به لحاظ فنی در مدرسه حضور پیدا می‌کند، ضرورتی به حضور سایر افراد در مدارس نیست و مدیران مدارس از طریق شبکه شاد و ابزارهای ارتباطی برای کنترل وضعیت آموزش مجازی دانش آموزان اقدام می‌کنند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ آموزش و پرورش وزارت آموزش و پرورش تعطیلی مدارس تهران شهر تهران هفته آینده تعطیل مدارس شهر تهران تمام مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۴۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران مدارس یزد را تعطیل کرد

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، مدیریت بحران استانداری یزد اعلام کرد: تمام مقاطع تحصیلی شهرستان یزد به علت بارندگی شدید روز چهارشنبه به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

این مدیریت، بارش شدید باران در استان بزد موجب تخریب برخی منازل قدیمی، مسدود شدن برخی جاده ها و کندی رفت و آمد در شماری از شهرهای استان شده است.

۲۷۰ هزار دانش آموز در یکهزار و ۵۰۰ مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

دیگر خبرها

  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • بارش شدید باران مدارس یزد را تعطیل کرد
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • ضرورت آموزش جمع‌آوری و تفکیک پسماند در مدارس
  • صحرایی: معلم محور اصلی تحول و راه حل تمام مسائل آموزش و پرورش است
  • تکلیف انتخاب روز تعطیل آخر هفته مشخص شد؟/مراقب جوسازی مافیای خودرو باشید
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری کشور
  • برنامه‌های هفته معلم در کردستان مدرسه‌محور می‌شود