Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، مسعود سلطانی فر در دیدار با جمعی از نخبگان و صاحب نظران اقتصادی درباره واگذاری استقلال و پرسپولیس گفت: خوشبختانه اجماع خوبی بین صاحب نظران اقتصادی و ورزشی و مدیران کشور و دولت برای ورود ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال به فرابورس و آغاز روند جدی خصوصی سازی ۲باشگاه وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلطانی فر با اشاره به تلاش های سه ساله خود برای زمینه سازی واگذاری استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه هم رئیس جمهور و هیات وزیران و هم قاطبه مردم، ورزشکاران و قهرمانان با این اتفاق بزرگ و تاریخی ورزش ایران موافق و همگام هستند.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به ریسک واگذاری استقلال و پرسپولیس و آینده این ۲ تیم تصریح کرد: بعد از خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس دولت و وزارت ورزش و جوانان دخالت در اداره دو تیم ندارد و عمدتا بصورت ارشادی با تشویق سرمایه گذاران حمایت خود را برای پایدار شدن روند خصوصی سازی ۲ تیم بصورت مشروط و موقت ادامه می دهد و به تدریج و با زمان بندی مناسب این حمایت ها کاهش می یابد تا ۲باشگاه کاملا به خود متکی شوند و با همین نگاه معتقدم مردم با خیال راحت به سراغ خرید سهام استقلال و پرسپولیس بروند.

سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: تصمیمی مهم و ماندگار در تاریخ این ۲ باشگاه به مرحله اجرا نزدیک می شود و قطعا این سیاست گذاری به نفع مردم ،کشور، ورزش و هر ۲باشگاه پرسپولیس و استقلال در سطوح ملی و بین المللی است و نشانه آن هم رضایت مندی هواداران و سبک شدن بار دولت از مسیر واگذار کردن وظایف اجرایی به بخش خصوصی است.

مسعود سلطانی فر گفت: در سطوح مختلف، نظر و آرای نخبگان کشور را برای طی مسیر روشن و مطمئن واگذاری استقلال و پرسپولیس شنیده ام و تلاش می کنیم بدون فوت وقت این مسیر را طی کنیم.

وزیر ورزش و جوانان با قدردانی مجدد از جمع متخصصان اقتصادی و صاحب نظران دانشگاهی که در این مدت در کنار دولت و وزارت ورزش و جوانان بودند گفت : قطعا با کمک شما فرایند اصلاح سیاست ها و برنامه ریزی برای ارائه خدمات بهتر و بالا رفتن کیفیت آن به جامعه بزرگ ورزش سریع تر میسر شد.

پربیننده ترین دو بازیکن جدید استقلال +عکس مراسم عروسی مهدوی‌کیا با حضور پرسپولیسی‌ها +عکس خبر خوش برای استقلالی‌ها شجاع خلیل‌زاده از پرسپولیس جدا شد؟ پنجره نقل و انتقالات استقلال کی باز می‌شود؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استقلال باشگاه پرسپولیس پرسپولیس وزیر ورزش و جوانان مسعود سلطانی فر سرخابی سرخابی ها سهام عدالت واگذاری استقلال و پرسپولیس ورزش و جوانان سلطانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۵۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزارت ورزش به شایعات پتروشیمی و بانکی

به گزارش "ورزش سه"، شروین اسبقیان پیرامون واگذاری سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال می‌گوید: واگذاری این دو باشگاه مردمی که جزو مفاخر ورزش هستند و افتخاراتی برای کشور کسب کرده‌اند، در دست سازمان خصوصی‌سازی است و آنها کار را به صورت جدی دنبال می‌کنند، اما سوم اردیبهشت ماه به عنوان روز واگذاری تعیین شده است.

وی افزود: همانطور که استحضار دارید یکی از آرزوهای دیرینه هواداران بود که تکلیف این دو باشگاه مشخص شود. در دولت‌های قبل اتفاق خاصی نیفتاد، اما در دوره‌ای که آقای هاشمی حضور دارند، بسیار جدی پیگیری کردند و شخص آقای رئیس جمهور هم ورود کردند. روزش مشخص شده و قطعا پیگیری و دنبال می‌شود و سازمان خصوصی‌سازی هم پیگیر است. مشکل خاصی وجود ندارد.

او در مورد احتمال واگذاری به کنسرسیوم بانکی و همچنین پتروشیمی پاسخ داد: اینها صحبت‌هایی است که در فضای مجازی مطرح می‌شود، اما روز واگذاری که سوم اردیبهشت ماه است، مشخص خواهد شد که کدام تیم به کدام مجموعه واگذار می‌شود.

دیگر خبرها

  • گل عیسی خیال پرسپولیس را راحت کرد
  • (ویدئو) انتقاد خیابانی از واگذاری استقلال و پرسپولیس: این خصوصی‌سازی نیست
  • انتقاد جواد خیابانی از وضع خصوصی سازی سرخآبی ها + ویدئو
  • رئیسی کیا: شکست در واگذاری استقلال و پرسپولیس شکست خصوصی‌سازی است/ فدراسیون جلوی رقابت مالی ناسالم و پول پاشی را بگیرد
  • مالکان سرخابی‌ها سوم اردیبهشت مشخص می‌شوند
  • واکنش وزارت ورزش به شایعات پتروشیمی و بانکی
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی‌ها/ رد یک شایعه درباره خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی‌ها/ رد یک شایعه در مورد خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی ها/ رد یک شایعه در مورد خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • واگذاری پرسپولیس به ۴ بانک و استقلال به هلدینگ خلیج فارس