Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ جهانبخش آرمان عصر چهارشنبه در نشست خبری با اشاره به اینکه شعار هفته بسیج  امسال " بسیج پیشرو خدمت و امید آفرین " است افزود: ویژه برنامه ها شامل  ۴۰ برنامه محوری و شاخص و ۱۵۰ برنامه در سطح حوزه ها، کانون ها و پایگاه‌های مقاومت است که از ۳۰ آبان تا ۶ آذر با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود.

سرهنگ آرمان؛ محرومیت زدایی و خدمت رسانی را از برنامه های اصلی سپاه دانست و افزود: ساخت۳۰ واحد مسکونی ویژه محرومین هم در دستور کار بود که با استفاده از ظرفیت خیرین و مشارکت سپاه و دستگاه های حمایتی  ۱۹واحد آن در هفته دفاع مقدس تحویل داده شد  و در این هفته نیز سه واحد دیگر با هزینه کرد بیش ازسه میلیارد ریال  بهره برداری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این هفته بالغ بر ۴ هزار وعده غذای گرم در بین نیازمندان توزیع می شود و علاوه بر آن هر پایگاه از دو تا ۵۰ عدد بسته معیشتی در روستاها براساس توانایی خود تهیه و در اختیار نیازمندان بویژه افراد آسیب دیده از بحران کرونا قرار می دهد.

وی در ادامه؛ غبارروبی مزار شهدا، دیدار با  خانواده شهدا، ویزیت رایگان در درمانگاه شبانه روزی سردار سلیمانی، شرکت در پویش نذر خون و پویش سلیمانی ها در راستای حل یک تا چند مورد از مشکلات روستا توسط پایگاه بسیج  را از جمله برنامه های این هفته ذکر کرد.

وی با اشاره به اینکه روز ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به دستور بنیانگذار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) است، افزود: بسیج یک منظومه فکری و اعتقادی است که عملکردی ماندگار دارد و از این رو در عرصه های مختلف علمی، اقتصادی فرهنگی و در زمان بحران ها نقش آفرینی می کند.
فرمانده سپاه شهرستان صومعه سرا افزود: از زمان شروع بحران کرونا و در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر در قالب بسته های معیشتی و کمک های مومنانه تا کنون ۱۵ هزار بسته حمایتی در مجموع با اعتباری بالغ بر ۴میلیارد تومان در این شهرستان توزیع شده است.
وی افزود: توزیع ۳۰ هزار عدد ماسک و مواد ضدعفونی و بهداشتی در سطح مدارس از دیگر اقدامات انجام شده در زمان بحران کرونا بویژه در ایام محرم بوده است.
شهرستان صومعه سرا با سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و ۵۵۰ شهید ۱۲۰۰جانباز و ۱۵۰ آزاده و سه شهید مدافع حرم تقدیم انقلاب نموده است.

برچسب‌ها روز بسیج مستضعفان صومعه سرا گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز بسیج مستضعفان صومعه سرا گیلان روز بسیج مستضعفان صومعه سرا گیلان اخبار کنکور صومعه سرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۵۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«زیر چتر اصفهان» در منطقه ۹ اصفهان اجرا می‌شود

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از اجرای ویژبرنامه «زیر چتر اصفهان» به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در این منطقه خبر داد.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه «زیر چتر اصفهان» در این منطقه به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان با محوریت امامزاده ابراهیم محله سودان از سوم تا نهم اردیبهشت اظهار کرد: در این ویژه‌برنامه، نقل اصفهان، ورزشی پهلوانی و تئاتر در تاریخ هشتم اردیبهشت از ساعت ۱۷:۰۰ اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه نهم اردیبهشت اختتامیه و معرفی آثار برگزیده انجام می‌شود، افزود: نمایشگاه صنایع دستی اصفهان به دست بانوان هنرمند منطقه، برپایی غرفه کودک و بازی‌های شاد کودکانه، پخش نماهنگ اصفهان و منطقه ۹ از دیگر برنامه‌های اجرایی در هفته فرهنگی اصفهان است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: به‌مناسبت گرامیداشت این هفته و به‌منظور برجسته کردن یاد و خاطر شهدا، جانبازان و ایثارگران هشت سال جنگ تحمیلی، همچنین ترویج فرهنگ شهادت و دفاع از مرز و بوم ایران اسلامی در این هفته از چند تن خانواده معزز شهدا و جانبازان منطقه دیدار به عمل خواهد آمد، چراکه معتقدیم دیدار با خانواده شهدا موجب تشدید روحیه خدمت به شهروندان در مدیران شهری می‌شود.

کد خبر 747208

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران اجرا می شود
  • برگزاری ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در استان همدان
  • دیدار ۴۶ کارگر استان گیلان با رهبر انقلاب
  • «زیر چتر اصفهان» در منطقه ۹ اصفهان اجرا می‌شود
  • برگزاری کنگره ملی هزارو ۶۶شهید قوچان
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • سپاه خدمت‌رسان مردم در سیل است
  • همدلی و همراهی بین مسؤولان بوشهر در رفع مشکلات مردم اثرگذار است
  • ۳۵۰ برنامه در هفته فرهنگی اصفهان اجرا می‌شود
  • بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر