Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@05:32:03 GMT

توییت رئیس مجلس درباره تصویب طرح حمایت معیشتی

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۵۸۷۲

توییت رئیس مجلس درباره تصویب طرح حمایت معیشتی

به گزارش افکارنیوز،

محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس درباره طرح حمایت معیشتی در توییتر نوشت: با همراهی و پیگیری نمایندگان محترم، طرح «حمایت معیشتی از مردم» با موافقت اعضای محترم شورای نگهبان به تصویب رسید.

امید است با همکاری کامل مجلس و دولت، این طرح بخشی از فشارهای معیشتی را التیام بخشد و با تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، مانع از کوچک‌ شدن سفرۀ خانوارها شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: طرح حمایت معیشتی شورای نگهبان دولت شورای نگهبان قالیباف طرح حمایت معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۵۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدودف خطاب به آمریکایی‌ها: حرامزاده‌ها با این کار فقط جنگ را طولانی می‌کنید

به گزارش خبرآنلاین مجلس نمایندگان آمریکا پس از چند ماه تاخیر و درگیری سیاسی بالاخره بسته کمک نظامی ۶۱ میلیارد دلاری برای اوکراین را تصویب کرد.

به نقل از شبکه خبری راشاتودی، دیمیتری مدودف، رئیس جمهور سابق روسیه و معاون رئیس شورای امنیت این کشور استدلال کرد: رای حرامزاده‌های سرخوش آمریکایی فقط جنگ را طولانی می‌کند و تعداد قربانیان این جنگ را افزایش می‌دهد.

وی در کانال تلگرامی خود با بیان اینکه آمریکا «یک امپراتوری منفور شیطانی قرن ۲۱» است، ادامه داد: مشخص است که ما با وجود دلارهای خونینی که در گلوی صنعت دفاعی سیری ناپذیر آمریکا ریخته شده، پیروز می‌شویم. قدرت و حقیقت طرف ماست.

مجلس نمایندگان آمریکا تا پیش از این از لایحه کمک به اوکراین حمایت نمی‌کرد و تمرکزش را روی فشار بر کاخ سفید برای مقابله با موج عظیمی از مهاجران در مرز با مکزیک گذاشته بود. برخی از قانونگذاران جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا را به فقدان داشتن یک استراتژی مشخص برای پایان دادن به درگیری اوکراین و روسیه متهم کرده‌اند.

ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین هشدار داد بود که اگر کنگره آمریکا کمک مازاد به کی‌یف را تصویب نکند، اوکراین شکست می‌خورد.

در پی انتقادهایی از سوی کی‌یف و متحدان غربی واشنگتن در اروپا، مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا تصمیم گرفت تا این لایحه کمک را به رای بگذارد.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897742

دیگر خبرها

  • قدردانی خانواده مرحوم آیت الله امامی کاشانی از مردم و مسئولان
  • تردید درباره ادامه کمک به اوکراین در صورت پیروزی ترامپ
  • پیش از تصویب جداول، تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است
  • مجلس درباره مباحث ارزی و معیشتی مردم نشست برگزار کند
  • زلنسکی : اوکراین افغانستان دوم نخواهد شد
  • مدودف خطاب به آمریکایی‌ها: حرامزاده‌ها فقط جنگ را طولانی می‌کنید
  • چرا معطلی تصویب لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم در مجلس به ضرر کشور است؟
  • مدودف خطاب به آمریکایی‌ها: حرامزاده‌ها با این کار فقط جنگ را طولانی می‌کنید
  • بیگی، نماینده مجلس: اگر ایران پاسخی به اسرائیل نمی‌داد، نظام سلطه ما را رها نمی‌کرد/ من در راستای استیفای حقوق مردم اظهارنظر کردم، شورای نگهبان مرا رد کرد؛ گفتند اظهارات، توییت‌ها و مواضع شما مطلوب ما نبوده/ از نظر احمدی‌نژاد اظهارنظر نمی‌تواند موثر باشد
  • تصویب قانون ضد ایرانی در مجلس نمایندگان آمریکا