Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقصی نخشی پور چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این کشاورز سردشتی از اهالی روستای "پاراستان" از توابع بخش وزینه این شهرستان است که هنگام کار کشاورزی در حوالی این روستا بر روی مین رفته و دچار حادثه انفجار شد.

وی با بیان اینکه این قبضه مین برجای مانده از دوران جنگ تحمیلی بود، افزود: این قبضه مین براثر بارندگی‌های شدید چند روز اخیر جابجا شده و از دل خاک بیرون آمده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار سردشت اضافه کرد: در این حادثه این کشاورز متاسفانه هر دو پای خود را از دست داده و جهت مداوا به بیمارستانی در ارومیه منتقل شده بود که متاسفانه به علت شدت جراحات وارده و خونریزی شدید جان خود را از دست داد.

نخشی پور افزود: این نخستین حادثه انفجار مین در شهرستان سردشت در سال‌جاری است. 

روستای "پاراستان" از توابع بخش وزینه با ۲۳ خانوار در ۱۵ کیلومتری شهرستان مرزی سردشت واقع شده است.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری سردشت که در جوار مرزهای عراق واقع شده است در دوران دفاع مقدس جزو یکی از مناطق مهم جنگی شمال‌غرب کشور بود.

با گذشت سال‌ها از پایان جنگ تحمیلی، همچنان انفجار مین و ادوات جنگی مربوط به این دوران در شهرستان های مرزی آذربایجان‌غربی از جمله سردشت قربانی می‌گیرد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۵۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، جمعی از مسئولان، روحانیون و قشر‌های مختلف مردم مراسم معارفه امام جمعه شهر سردشت دزفول برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد  گفت: یکی از دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  نماز جمعه است.

وی افزود:  هر کجا که امام جمعه وجود دارد، تلاش می‌کند که مشکلات منطقه خود را در حد توان خود برطرف کند و هر چقدر که فعال‌تر باشد مشکلات نیز کمتر هستند و اگر بنا بود مسأله‌ای مطالبه شود باید در چارچوب قانون و اختیارات باشد. 

در این مراسم  ضمن تقدیر از خدمات حجت الاسلام سید حسین علوی اصل،   امام جمعه پیشین، حجت الاسلام سید ابوالقاسم حسینی احمد فداله به عنوان امام جمعه جدید بخش سردشت دزفول معرفی شد.

 

دیگر خبرها

  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش
  • قاتل خاموش جان یک جوان را در بروجن گرفت
  • جان باختن جوان بروجنی در اثر گازگرفتگی
  • مرگ خاموش جوان بروجنی
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • آغاز مبارزه بیولوژیکی با آفت برگ خوار بلوط
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • حمیدرضا محمدی فشارکی سرپرست فرماندری کاشان شد
  • وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان