Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@03:11:25 GMT

۴۲ جهیزیه به نوعروسان دامغان اهدا شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۶۰۷۹

۴۲ جهیزیه به نوعروسان دامغان اهدا شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ محمدحسین تقی‌پور فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دامغان گفت: مجموعه جهیزیه کامل بین خانواده‌های کم‌برخوردار شهرستان دامغان برای هر نوعروس شامل بیش از ۱۰ قلم کالای اساسی و جمع کل جهیزیه‌های توزیع شده دارای ارزش هشت میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ارزش هر مجموعه جهیزیه را ۲۰۰ میلیون اعلام کرد و افزود: یخچال، گاز، فرش، ماشین لباسشویی، جارو برقی، سرویس خواب، لوازم برقی و ظروف آشپزخانه، از جمله کالا‌های موجود در مجموعه جهیزیه‌ها است.

تقی‌پور بیان کرد: آخرین مرحله جهیزیه نیز به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و هفته بسیج، شامل هفت مجموعه جهیزیه اهدا شد.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دامغان اظهار داشت: به منظور تحقق رونق تولید و حمایت از تولید داخلی، تمامی کالا‌های موجود در این اقلام از اجناس ایرانی و تولید داخل کشور است.

او ادامه داد: هزینه این جهیزیه‌ها با کمک گروه جهادی بسیج سازندگی سپاه ناحیه دامغان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و کمک خیران تامین اعتبار شده است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اهدا جهیزیه مجموعه جهیزیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۶۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۰۰ نفر در استان ایلام خون اهدا کردند

لیلی عاصم آبادی اظهار کرد: سال گذشته بیش از ۱۸ واحد خونی در استان ایلام توسط مردم نوعدوست استان اهدا شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری یک هزار و ۱۰۰ نفر در استان ایلام خون اهداء کرده‌اند، بیان کرد: بیش از هر زمان دیگری نیازمند فرهنگ سازی در بحث مراجعه مردم و به خصوص جوانان برای اهدای خون هستیم.

عاصم آبادی اظهار کرد: گروه‌های خونی منفی بیشتر از سایر گروه‌ها، مورد نیاز است.

مدیر کل انتقال خون استان گفت: با توجه به نیاز مستمر بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به همه گروه‌های خونی، مردم برای اهداء خون به پایگاه‌های انتقال خون مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • یک واقف آمریکایی ۱۰ هزار قطعه تمبر به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد
  • ۱۱۰۰ نفر در استان ایلام خون اهدا کردند
  • اهدای ۱۲۶۴ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد خراسان جنوبی
  • اعطای ۴۴ سری جهیزیه به نوعروسان و زوجهای جوان در پیرانشهر
  • ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی اهدا شد
  • اهداء بیش از هزار و ۲۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند همدانی 
  • اهدای ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی
  • خبر‌هایی از کشف محموله های چوب قاچاق در دامغان
  • نقش موثر شرکت سایپاگام به عنوان کانون تولید قطعات الکترونیکی گروه سایپا/ افزایش ظرفیت تولید سایپاگام از اواسط اردیبهشت ماه
  • ۱۵ سری جهیزیه به زوج‌های جوان اهدا شد