Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علیار راستگو   در بیست و نهمین جلسه ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا، با تشریح محدودیت‌های جدید کرونایی،  اظهار داشت: تا زمانی که هیچ درمان قطعی برای بیماری کرونا کشف نشده، رعایت شیوه‌نامه‌‌های بهداشتی و اعمال محدودیت‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.
 
وی گفت: طرح جامع اعمال محدودیت‌های جدید از روز شنبه به مدت دو هفته و متناسب با وضعیت شیوع بیماری در تمامی شهرهای استان اجرا می‌شود و استمرار این محدودیت‌ها نیز پس از پایان اجرای طرح و تصویب مجدد در ستاد ملی کرونا و استان امکان‌پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
راستگو با اشاره به تقسیم‌بندی شهرهای استان به سه وضعیت  زرد، نارنجی و قرمز، گفت: در شهرهای با وضعیت زرد، دو سوم، وضعیت نارنجی، یک دوم و وضعیت قرمز، یک سوم کارکنان، ملزم به حضور در ادارات بوده و بقیه کارمندان با اولویت زنان سرپرست خانوار، افراد مسن و دارای بیماری زمینه‌ای می‌توانند با موافقت مدیر مربوطه در خانه بمانند. دستگاه‌های خدمات‌رسان و دارای خدمات ضروری از  معافیت و محدودیت حضور کارکنان در ادارات، مستثنی هستند.
 
وی افزود: همچنین در شهرهای دارای وضعیت زرد، فقط مشاغل گروه چهار، وضعیت نارنجی، گروه‌های سه و چهار و وضعیت قرمز، گروه‌های دو، سه و چهار تعطیل خواهند بود و فعالیت کلیه مدارس، دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی خصوصی در تمام وضعیت‌ها به شکل مجازی و غیرحضوری انجام خواهد شد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان ‌شرقی در ارتباط با ممنوعیت تردد در استان از روز شنبه نیز گفت: از شنبه آینده خروج خودروهای بومی پلاک شخصی از شهرهای نارنجی و نیز ورود خودروهای غیربومی با پلاک شخصی به این شهرها ممنوع خواهد بود و متخلفان ۵۰۰ هزار تومان جریمه می شوند. از این تاریخ همچنین خروج خودروهای بومی با پلاک شخصی از شهرهای دارای وضعیت قرمز آذربایجان شرقی و ورود خودروهای غیربومی با پلاک شخصی به این شهرها ممنوع بوده و متخلفان با جریمه یک میلیون تومانی مواجه می شوند.

وی ادامه داد: از شنبه آینده همچنین تردد خودروهای شخصی از ساعت ۹ شب تا چهار صبح در شهرهای دارای وضعیت قرمز آذربایجان شرقی ممنوع است و جریمه ۲۰۰ هزار تومانی برای متخلفان اعمال می شود.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا آذربایجان شرقی آذربایجان محدودیت ها معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی علیار راستگو ویروس خبرگزاری فارس فارس تبریز محدودیت ها وضعیت قرمز پلاک شخصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۶۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: به منظور تسهیل در رفت و آمد در جاده‌های ارتباطی شمال منتهی به پایتخت و بالعکس محدودیت ممنوعیت تردد موتورسیکلت اجرا می‌شود.

بر این اساس؛ تردد موتور سیکلت تا ساعت ۶ صبح شنبه اول اردیبهشت از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع و تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

کد خبر 6081109

دیگر خبرها

  • اعلام جزئیات ممنوعیت تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران
  • ۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت امشب واریز می‌شود
  • آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور | هیچ محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده است
  • وضعیت آب‌وهوا طی روزهای آینده/ بارش باران در این استان‌ها
  • وضعیت هوای ۳ شهر بر مدار نارنجی ثبت شد / پاک‌ترین هوا سهم زاهدان است
  • افزایش حمل بار توسط ناوگان جاده‌ای آذربایجان‌شرقی
  • کارت سوخت‌ ها شارژ شد
  • ۵۸۰ روستای آذربایجان شرقی دارای مشکل آبی است
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • آخرین وضعیت دریاچه ارومیه |‌ ویدئو