Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث چهارشنبه ۲۸ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۳۲۰ تن یونجه و جو احتکار شده در ارسنجان

فرمانده انتظامی ارسنجان از کشف ۳۲۰ تن یونجه و جو احتکار شده به ارزش ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در شهرستان ارسنجان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ محمدعلی فرهادی فرمانده انتظامی ارسنجان درباره کشف یونجه و جو احتکار شده در ارسنجان، گفت: ماموران انتظامی شهرستان ارسنجان به منظور اجرای طرح مبارزه با احتکار و گران فروشی اقلام اساسی، از دپو حجم زیادی یونجه و جو واقع در یک انبار مطلع شدند.

او افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان موفق شدند ۳۲۰ تن یونجه و جو احتکار را کشف و در این رابطه یک نفر را دستگیر کنند.

سرهنگ فرهادی با اشاره به اینکه ارزش این محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان، ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: متهم تحویل مراجع قضائی و انبار مورد نظر نیز پلمب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ارسنجان اضافه کرد: پلیس در کنار انجام سایر ماموریت‌های خود برای تامین امنیت اقتصادی جامعه نیز از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از چنین مواردی، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری ضاربان مالک مغازه ساندویچی در سروستان

فرمانده انتظامی سروستان از دستگیری ۲ نفر از ضاربان که مالک مغازه ساندویچی را با ضربات چاقو مضروب کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ عبدالرسول مجتهدی فرمانده انتظامی سروستان بیان کرد: از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ خبری مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به جرح در یکی از محلات این شهرستان به مأموران اعلام شد.

او افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که ۲ نفر با مراجعه به یک مغازه ساندویچی، مالک آن را با ضربات چاقو مضروب و متواری شده‌اند.

سرهنگ مجتهدی بیان کرد: ماموران موفق شدند با انجام تحقیقات فنی و تخصصی هر ۲ نفر ضارب را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان سروستان با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به جرم خود اقرار کردند، ادامه داد: مصدوم توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل و حال عمومی او رضایت بخش نیست.

فرمانده انتظامی سروستان با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، از شهروندان خواست در زمان درگیری آستانه تحمل خود را بالا ببرند تا شاهد چنین موارد پشیمان کننده‌ای در جامعه نباشیم.

کشف موتورسیکلت قاچاق در اقلید

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید از کشف موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ مراد صارمی فرمانده انتظامی شهرستان اقلید درباره کشف موتورسیکلت قاچاق در اقلید، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق در منزل یکی از شهروندان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او اضافه کرد: ماموران پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل موفق شدند یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق را کشف کنند.

سرهنگ صارمی با بیان اینکه ارزش موتورسیکلت قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان، ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: دستگیری مالک آن در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری متهم حوادث و انتظامی قاچاق کالا احتکار کالا فرمانده انتظامی شهرستان موتورسیکلت قاچاق مغازه ساندویچی میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۶۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد

فرمانده انتظامی لرستان گفت: در پی اطلاع واصله مبنی بر نگهداری کالای قاچاق در یک انبار در شهرستان خرم آباد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.
سرداریحیی الهی افزود: مأموران کلانتری ۱۹ خرم آباد پس از تکمیل تحقیقات میدانی و با انجام اقدامات اطلاعاتی از صحت موضوع، یک انبار را در این خصوص شناسایی و در بازرسی آن تعداد ۲۰۰ قلم انواع لوازم خانگی و آشپزخانه غیرمجاز قاچاق به ارزش ریالی ۱۲ میلیارد ریال کشف کردند.
سردار الهی با بیان این که یک نفر در این رابطه دستگیر شد گفت: متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیرمراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.
فرمانده انتظامی استان لرستان از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص توزیع و یا فروش قاچاق کالای خارجی را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • از کشف گازوئیل قاچاق در بوئین زهرا تا کشف ۲ تن چوب قاچاق در کلنجین
  • کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت
  •  کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • کشف محموله سیگار قاچاق در خرمشهر