Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرماندار نطنز ضمن انتقاد از عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط برخی شهروندان گفت: عادی‌انگاری ویروس کرونا می‌تواند موجب بروز فاجعه شود. - اخبار استانها -

رمضانعلی فردوسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نطنز، اظهار داشت: طبق مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و با توجه به وضعیت قرمز شهرستان نطنز به لحاظ شیوع و سرایت بیماری کرونا و به منظور قطع زنجیره انتقال بیماری از روز شنبه اول اذر ماه به مدت دو هفته فقط گروه شغلی یک با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و اصول فاصله گذاری اجتماعی مجاز به فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار نطنز با بیان اینکه وضعیت شهرستان قرمز و خاص است، گفت: در موج سوم، نیازمند کمک و همیاری بیشتر اصناف هستیم، افزود: هر اندازه مردم ستاد مقابله با کرونای شهرستان را در اجرای محدودیت‌های جدید همراهی کنند و نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حمایت از کادر درمان حساس‌تر باشند، بی‌تردید با خروج از شرایط قرمز کرونا، زودتر می‌توان ازمحدودیت‌های کرونایی خارج شد.

فردوسی با اشاره به فعالیت گشت‌های ویژه در روزهای اخیر گفت: محوریت و مسئولیت تصمیم‌گیری در جریان گشت‌ها با نماینده‌ شبکه بهداشت و درمان است و تمامی دستگاه‌های دولتی، نهادهای عمومی و وابسته به دولت از روز شنبه اول آذر با ظرفیت 50 درصد کارکنان به ارائه خدمات می‌پردازند.

فرماندار نطنز ابراز داشت: از مسئولان ادارات و ارگان‌های دولتی درخواست داریم تا از پذیرش جمعی و بدون ماسک ارباب رجوع در محیط های اداری خودداری کنند و در صورت مشاهده و احراز تخلف مسئولیت نقض دستورالعمل‌های بهداشتی برعهده رئیس هر دستگاه است.

نماز جمعه 30 آبان به علت وضعیت قرمز کرونایی در استان گلستان اقامه نمی‌شودبرنامه‌ریزی تلویزیون برای دو هفته تعطیلی کرونایی/ "خندوانه" و "کلاه قرمزی" به آنتن اضافه شدند14 واحد صنفی به‌دلیل عدم رعایت محدودیت‌های کرونایی در رشت پلمب شد

وی تاکید کرد: با توجه به شیوع بیشتر ویروس کرونا در روستاها، بخشداران نیز به امر مبارزه با این بیماری با همکاری دهیاران، روحانیت و فرماندهان پایگاه‌ها توجه داشته باشند؛ عادی انگاری ویروس کرونا و عدم توجه به پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان می‌تواند منجر به وقوع فاجعه شود، بنابراین باید مسئولین و نیز رسانه‌ها مردم را نسبت به خطرات ادامه شرایط کرونایی فعلی آگاه سازند.

رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان نطنز ضمن اشاره به ورود به فصل سرما و احتمال افزایش بیماری بیان کرد: بحران کرونا جدی است و باید جلوی تجمعات جهت قطع زنجیره انتقال ویروس گرفته شود؛ به فصل سرما ورود کردیم که در این فصل هر ساله تعدادی به بیماری آنفلوآنزا مبتلا می‌شوند.

فرماندار نطنز ضمن انتقاد از رعایت پروتکل‌های بهداشت و فاصله‌گذاری اجتماعی توسط برخی از شهروندان نطنزی در اماکن عمومی این شهرستان ابراز داشت: متأسفانه تعداد محدودی از شهروندان ماسک نمی‌زنند و الزام استفاده از ماسک در مکان‌های عمومی را رعایت نمی‌کنند.

انتهای پیام/804/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پروتکل های بهداشتی رعایت پروتکل فرماندار نطنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۷۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه

شهردار منطقه ۲۱ از احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳ و احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه خبر داد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا پوریافر گفت: عملیات نصب، مرمت و بازسازی سرویس بهداشتی در راستای تأمین رفاه حال شهروندان و به منظور خدمات رسانی بهینه به شهروندان و بازپیرایی و افزایش بهداشت عمومی از ابتدای سال جاری در دستور کار این معاونت قرار گرفته است.

وی افزود: احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های گلها، لاله، عبیدی، گلزار، یاس که در جهت رفاه حال شهروندان از اقدامات سال ۱۴۰۳ برشمرد.

این مقام مسئول در ادامه اظهار داشت: در سال جاری علاوه بر موارد فوق، در بوستان سطح منطقه، ۳۰ چشمه سرویس بهداشتی مرمت و بهسازی خواهد شد که شامل (تعمیر و تعویض شیرآلات داخلی و روشویی، تعبیه لوله‌کشی آب سرد و گرم، تعویض آیینه‌های مستهلک، رفع نواقص سیستم‌های روشنایی، تعمیر و تعویض سیستم‌های تهویه، تعویض درب‌های مستهلک و فرسوده، بازسازی نما‌های داخلی و خارجی و ...) است.

پوریافر در این رابطه بیان کرد: با توجه به لزوم ارتقای سطح کیفی خدمات‌رسانی به شهروندان و طرح رفع فوری نواقص و ایرادات و نیز ایمن‌سازی مخازن ژئوممبران، ۵ مخزن در بوستان‌های استقلال، سروناز، طبیعت، حضرت خدیجه، زیتون در دستور کار این معاونت در سال ۱۴۰۳ قرار گرفته است.

وی در ادامه گفت: مواردی از قبیل: نظافت، ضدعفونی کردن سرویس‌های بهداشتی، شارژ مخازن مایع دستشویی و .. به‌طور مستمر و روزانه و با هدف رضایتمندی شهروندان توسط عوامل اجرایی این اداره انجام می‌شود.

پوریافر یادآور شد؛ مرمت و بازسازی ۵ آبنما در بوستان‌های سطح منطقه و احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در موتوری سنگین و جنگل کاری دستواره از اقدامات اداره فضای سبز معاونت خدمات شهری و محیط زیست در سال ۱۴۰۳ برشمرد.

دیگر خبرها

  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز
  • احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی به دنبال نداشت
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • مهلت یک هفته‌ای فرماندار میاندوآب برای جمع‌آوری سدمعبر