Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: شرکت بازرگانی دولتی ایران باید بدون توجه به طلب از مالک قبلی کارخانه روغن نباتی جهان، مواد اولیه در اختیار کارخانه قرار دهد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ناصر فغفوری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در برنامه تلویزیونی پایش درباره وضعیت کارخانه روغن نباتی جهان توضیحاتی را ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  فغفوری گفت: شرکت بازرگانی دولتی ایران باید بدون توجه به طلب از مالک قبلی کارخانه روغن نباتی جهان، مواد اولیه در اختیار کارخانه قرار دهد.

کارخانه روغن نباتی جهان در سال ۹۲ با برگزاری مزایده به بخش خصوصی و مالک برند داروگر واگذار شد. پس از آن پروسه اخراج کارگران این کارخانه آغاز شد تا جایی که اکنون از ۶۷۰ کارگر این کارخانه، تنها ۸۰ نفر مشغول به کار هستند.   خطوط تولید این کارخانه در حالت نیمه تعطیل است و تنها از ۱۰ درصد ظرفیت آن برای تولید روغن استفاده می‌شود.

مشکلات این کارخانه اکنون با شرکت بازرگانی دولتی ایران است که روغن خام مورد نیاز تولید روغن را در اختیار کارخانه قرار نمی‌دهد. دلیل شرکت بازرگانی دولتی، بدهی کارخانه روغن نباتی جهان به این شرکت است؛ بدهی که مربوط به حدود ۳۰ سال پیش است.   بیشتر بخوانید: نمایندگان مجلس پیگیر حل مشکل کارخانه روغن نباتی جهان باشند / گروکشی شرکت بازرگانی دولتی غیراخلاقی است عدم شفافیت؛ اصلی‌ترین مشکل کارخانه روغن جهان / مطالبه دانشجویان ورود دستگاه قضا مسئولان کارخانه روغن نباتی جهان را به خاک سیاه نشاندند / پیگیری‌های چندماهه دانشجویان زنجانی برای حل این بحران در فیلم زیر، جزییات بررسی وضعیت این کارخانه در برنامه پایش را مشاهده می‌کنید.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برنامه پایش با موضوع بررسی شرایط کارخانه روغن نباتی جهان  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: روغن نباتی جهان بسیج دانشجویی زنجان مطالبه گری دانشجویی کارخانه روغن نباتی جهان شرکت بازرگانی دولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۷۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان سمنان تشنه است/ ضرورت اهتمام مسئولان در رفع مشکلات مردم

نماینده، ولی فقیه در استان سمنان با تاکید بر اینکه این استان تشنه است، گفت: امیدواریم که مسوولان دولتی در زمینه تامین آب مورد نیاز مردم اقدام جدی را صورت دهند.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام مرتضی مطیعی پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم استقبال مردم سمنان از رئیس جمهور در مسجد امام (ره) مرکز استان بیان کرد: آب مهمترین مشکل مردم استان سمنان است.

وی با بیان اینکه این استان تشنه است، گفت: امیدواریم که مسؤولان دولتی در زمینه تأمین آب مورد نیاز مردم اقدام جدی را صورت دهند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه دولت برای تأمین آب مورد نیاز مردم استان برنامه دارد، گفت: امیدواریم که این برنامه‌ها به خوبی اجرایی شود تا شاهد رفع مشکلات مردم باشیم.

مطیعی بیان کرد: مردم استان سمنان همواره در تمام انتخابات، راهپیمایی‌ها و صحنه‌ها حضور داشته و این امر می‌طلبد که مسئولان هم در راستای رفع مشکلاتشان اهتمام بیشتر داشته باشند.

دیگر خبرها

  • همکاری شهرداری و بنیاد ایران‌شناسی برای احیا هویت تاریخی شهر ارومیه
  • استان سمنان تشنه است/ ضرورت اهتمام مسئولان در رفع مشکلات مردم
  • پاکبان مشهدی که نوازندگی دوتار را با قوطی روغن نباتی شروع کرد
  • حمایت از واحدهای تولیدی استان کرمان
  • کمبودی در بازار روغن نباتی وجود ندارد
  • کمبودی در تولید و توزیع روغن نباتی وجود ندارد
  • طلب ۳۵۰ میلیون یورویی صنعت روغن نباتی از دولت
  • عقب نشینی از خصوصی‌سازی اصولی با حکم رد دیون ۱۳۰ همتی بودجه
  • یک داستان غافلگیرکننده؛ فلفل چگونه جهان را تسخیر کرد؟!
  • خصوصی‌ها در تور خصولتی‌ها