Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن سابق استقلال به جای پرسپولیس به پیکان رفت.

در بخش صبحانه ورزشی، نگاهی داریم به مهم‌ترین اخباری که در روز گذشته منتشر شد.

صبحانه ورزشی 99/8/29؛ مهم‌ترین اخبار روزهای گذشته قرارداد محمدامین اسدی با پرسپولیس فسخ شد محمدجواد به آفرین به استقلال پیوست / رسمی قرارداد محمد نادری بدون مشکل ثبت شد! امیر روستایی به پیکان پیوست زکریا مرادی به ملوان پیوست / رسمی رشید مظاهری با استقلال قرارداد دو ساله امضا کرد / رسمی سجاد آقایی قراردادش را با استقلال تمدید کرد / رسمی باشگاه پیکان رضایت نامه حجت حق وردی را صادر نکرد

شاهین طاهرخانی به پیکان پیوست / هایجک خودروسازان از پرسپولیس

شاهین طاهرخانی، مدافع سابق استقلال که در آستانه پیوستن به پرسپولیس بود، به پیکان تهران پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، شاهین طاهرخانی که در روزهای گذشته از استقلال جدا شده بود، ساعتی پیش در باشگاه پرسپولیس حاضر شد تا به این تیم بپیوندد. پیشنهاد پرسپولیس به طاهرخانی یک قرارداد دو ساله بود، چیزی که مدنظر طاهرخانی نبود و او دوست داشت که با پرسپولیس قرارداد یک ساله ببندد. در نهایت طاهرخانی راضی به این شد که با پرسپولیس قرارداد دوساله ببندد به شرطی که یک بند فسخ در قرارداد نوشته شود تا در صورت پیشنهاد خارجی بتواند پرسپولیس را ترک کند که بازهم پرسپولیس به این مسئله راضی نشد.

باشگاه پرسپولیس در آخر به طاهرخانی فرصت یک ساعته داد تا فکرهایش را بکند و با پرسپولیس قرارداد ببندد که در این یک ساعت، طاهرخانی به سرعت به باشگاه پیکان رفت و پس از اینکه مسئولان پیکان با شروط او موافق کردند، قراردادش را بست. بدین ترتیب قرارداد طاهرخانی با پیکان یک ساله خواهد بود.

موضع وزارت بهداشت مشخص شد / لیگ برتر باید تعطیل شود

سیما لاری، سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد لیگ برتر باید تعطیل شود.

به گزارش طرفداری، دکتر سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت و درمان در نشست خبری که امروز برگزار شد، در پاسخ به سوالی در مورد تعطیلی مسابقات لیگ برتر گفت موضع ما با توجه به شرایط موجود تعطیلی لیگ‌ برتر است و این کار قطعا باید انجام شود اما هنوز اطلاعات دقیقی در این مورد ندارم و اطلاعات تکمیلی ارائه خواهد شد.

اما چیزی که واضح است این است پیشنهاد تعطیلی به ستاد ملی کرونا ارسال شده و تصمیم نهایی در مود تعطیل شدن یا نشدن لیگ در این سازمان گرفته می شود.

پیش بازی نساجی - تراکتور / تبریزی ها به دنبال اولین برد پیش بازی سپاهان - آلومینیوم اراک؛ محرم به دنبال اولین سه امتیاز در قامت مربی پیش بازی نفت مسجدسلیمان - سایپا؛ اولین پیروزی در شهر اولین ها؟

یواخیم لوو از تیم ملی آلمان اخراج نمی شود

حتی شکست 6-0 مقابل اسپانیا هم منجر به اخراج یواخیم لوو از تیم ملی آلمان نخواهد شد و او حداقل تا بازی های ملی بعدی در ماه مارس به کارش ادامه می دهد.

به گزارش طرفداری و به نقل از اشپورت آینس، تمام شواهد مبنی بر این است که یواخیم لوو به کارش در تیم ملی آلمان ادامه خواهد داد. اخراج لوو در فدراسیون فوتبال آلمان مورد بحث قرار نگرفته و اولیور بیرهوف، مدیر تیم ملی آلمان از یواخیم لوو همچنان حمایت می کند. بیرهوف شب گذشته پس از شکست سنگین مقابل اسپانیا گفت به لوو همچنان اعتماد دارند و او در یورو هم سرمربی مانشافت خواهد بود. نشریه بیلد هم از ماندنی شدن یواخیم لوو تا یورو خبر داده بود و ظاهرا پس از آن فدراسیون فوتبال آلمان قصد دارد هانسی فلیک را جانشین لوو کند.

لهستان 1-2 هلند؛ تزریق روحیه جنگندگی کاپیتان واینالدوم به لاله های نارنجی انگلیس 4-0 ایسلند؛ برد قاطع سه شیرها در دیداری تشریفاتی بوسنی 0-2 ایتالیا؛ صعود به نیمه نهایی لیگ ملت ها، گام اول رنسانس ایتالیا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی آلمان وزارت بهداشت یواخیم لوو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۷۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: این صندوق در سال گذشته حدود ۵۰۰۰ نفر از دانشجویان دستیاری و دکترای تخصصی را تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی (خدمات سابقه و درمان) قرار داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی اکبر محمدی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: تعداد ۵ هزار نفر از دانشجویان دستیاری و دکتری تخصصی با پرداخت مبلغ ۴۰۱ میلیارد ریال در قالب تسهیلات، تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند.

وی اظهار کرد: در راستای حمایت، ارج نهادن و قدردانی از زحمات خالصانه دانشجویان دستیاری و دکتری تخصصی، صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در سال گذشته، میزبان و پذیرای ۷۲ نفر از دانشجویان متاهل همراه با خانواده‌های خود در مجتمع فرهنگی، آموزشی و تفریحی خزرآباد ساری بودند.

دیگر خبرها

  • واگذاری استقلال و پرسپولیس شش ساله است
  • قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال
  • ۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند
  • افزایش شهدای غزه به ۳۴۱۸۳ نفر
  • بهترین خبر ممکن برای بارسلونا از هلند
  • گام پایانی برای واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس
  • پیام مهم برای سرمربیان پرسپولیس و استقلال
  • پرسپولیس زیان‌ده شد، استقلال سربه‌سر!
  • بازیکن ملی‌پوش به دنبال هوایی کردن ستاره‌های پرسپولیس!
  • قانون جنجالی پابرجاست؛ استقلال و پرسپولیس باید پیروی کنند!