Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: در پی اعلام نشت گاز کلر در تصفیه خانه کیان آباد در شامگاه چهارشنبه به سامانه ۱۲۵ آتش نشانان به محل حادثه واقع در تصفیه خانه کیان آباد اهواز اعزام شدند.

او با بیان اینکه آتش نشانان پس ار رسیدن به محل حادثه نسبت یه ایمن سازی محل اقدام کردند، افزود: در این حادثه یک کپسول گاز کلر ۸۰۰ کیلویی دچار حادثه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قنبری با اشاره به اینکه آتش نشانان توانستند با مهار این حادثه از بروز حوادث احتمالی جلوگیری کنند، بیان کرد: در محل حادثه ضمن ایمن سازی از نشست گازکلر از داخل کپسول و بروز حوادث احتمالی جلوگیری کردند و در این حادثه به کسی آسیبی وارد نشد.

انتهای پیام/م
 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نشت گاز تصفیه خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۸۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محبوس شدن ۴ نفر در اثر ریزش ساختمان مسکونی

آتش‌پاد غلامرضا رضایی در خصوص ریزش و تخریب یک ساختمان مسکونی در تپه فتحعلی‌خان اظهار کرد: «آتش‌نشانان چهار نفر محبوس‌شده درون منزل را خارج کردند.»

به گزارش مهر، وی افزود: ساعت ۳:۳۰ بامداد امروز دوشنبه (۱۴۰۳/۱/۲۷) یک مورد حادثه تخریب ساختمان مسکونی در تپه فتحعلی خان به سامانه ۱۲۵ اعلام شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: با اعلام این حادثه به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه‌های شماره سه و نجات مرکزی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه، گفت: مشخص شد که ساختمان به یکباره دچار ریزش شده و چهار نفر درون آن محبوس شده اند.

آتشپاد رضایی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان در لحظات اولیه موفق شدند ۲ آقا و ۲ خانم را نجات و به بیرون از ساختمان انتقال دهند.

به گفته رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه علت و چگونگی این حادثه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی انبار کالا در شیراز
  • آماده باش آتش‌نشانان یزدی برای کنترل آبگرفتگی‌های احتمالی
  • واژگونی خودرو ایسوزو یک مصدوم بر جای گذاشت
  • ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه
  • محبوس شدن ۴ نفر در اثر ریزش ساختمان مسکونی
  • ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه/۴ نفر نجات پیدا کردند
  • حبس شدن ۴ نفر در ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه
  • محبوس شدن ۴ نفر در ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه
  • تصادف مرگبار پژو با تابلوی راهنمایی در شیراز/ عکس
  • یک کشته و ۲ مصدوم در محور شیراز_فسا