Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سایت دالماپورتال ، رقابت های ملی فوتبال جهان در ماه نوامبر به پایان رسید و تیم ملی فوتبال ایران در این ماه تنها یک بازی دوستانه برگزار کرد و توانست بوسنی را با دو گل شکست دهد. 

با این حال تیم ملی فوتبال ایران در رده بندی تیم های ملی فوتبال جهان با یک پله سقوط در رده سی ام جهان و دوم آسیا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم ملی فوتبال ژاپن بدون تغییر نسبت به ماه قبل همچنان در رده ۲۷ جهان و نخست آسیا قرار دارد.

ضمن اینکه بیشترین سقوط در بین تیم های بالانشین را کلمبیا داشته است که با ۵ پله سقوط در رده پانزدهم جهان قرار گرفته است. 

تیم ملی فوتبال بلژیک نیز همچنان صدر رده بندی فیفا را در اختیار دارد. 

۱۰ تیم نخست رده بندی فیفا 

۱. بلژیک 

۲. فرانسه 

۳. برزیل 

۴. انگلیس 

۵. پرتغال 

۶. اسپانیا 

۷. آرژانتین 

۸. اروگوئه 

۹. مکزیک 

۱۰. ایتالیا 

البته رده بندی تیم های ملی فوتبال جهان هنوز در سایت فیفا قرار نگرفته است و هفته آینده سایت فیفا آن را منتشر خواهد کرد. 

کد خبر 566277 برچسب‌ها فوتبال - تیم ملی فوتبال - تیم ملی کارلوس کی‌روش

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال تیم ملی فوتبال تیم ملی کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال رده بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۸۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ دانشگاه برتر در رتبه بندی ملی ISC مورد حمایت ویژه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC)،احمد فاضل‌زاده رییس مؤسسه ISC گفت: ۳۰ دانشگاه برتر در رتبه بندی ملی ISC مورد حمایت ویژه قرار می گیرند.

وی افزود: امروزه دانشگاه‌ها به عنوان نهادهای ارزش آفرین اجتماعی و اقتصادی، یکی از مهمترین و موثرترین ارکان در اقتصاد دانش‌ بنیان محسوب می شوند. لذا رتبه بندی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی از مهمترین دغدغه های سیاست گذاران حوزه علم و فناوری محسوب می شود. رتبه بندی های علمی علاوه بر اطلاع رسانی به جامعه در مورد عملکرد دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی به مقایسه بین دانشگاه ها می پردازند. دانشگاه ها از نتایج رتبه بندی ها برای تعیین اهداف، برندسازی و تبلیغ خود به منظور جذب دانشجو، استادان و پژوهشگران برجسته استفاده می کنند. همچنین نتایج رتبه بندی دانشگاه ها، در رقابت پذیری و نیز برخورداری از منابع و تسهیلات حمایتی حائز اهمیت است.

رییس مؤسسه ISC گفت: بر این اساس در بودجه سال ۱۴۰۳ برای ۳۰ دانشگاه برتر در رتبه بندی ملی ISC حمایت های ویژه در نظر گرفته شده است. همواره مؤسسه ISC همکاری و تعامل سازنده ای با شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزارت علوم،تحقیقات و فناوری، سازمان برنامه و بودجه کشور و سایر نهاد های سیاستگذار علم و فناوری دارد و شاخص های مورد نیاز را در بحث بهره وری دانشگاه ها در تولید علم و فناوری ارائه می کند.

فاضل زاده افزود: معیارهای جدید رتبه بندی ملی دانشگاه های کشور (ISC) در کارگروه رتبه بندی و جلسه شماره ۹۷۲ شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مورخ ۱۳/۱۲/۱۴۰۲ به تصویب رسید و ملاک رتبه بندی سال ۱۴۰۳ خواهد بود. به زودی پرسشنامه های مربوط به رتبه بندی امسال در اختیار دانشگاه ها و موسسات پژوهشی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در معیارهای جدید رتبه بندی، به گفتمان انقلاب اسلامی در دانشگاه ها، مرجعیت علمی و فناوری کشور در سطح بین المللی و همچنین پاسخگو بودن دانشگاه ها به حل مسائل کشور توجه ویژه ای شده است، معیار های شش گانه رتبه بندی ملی ISC شامل "آموزش"، "پژوهش"، "فناوری و نوآوری"، "مرجعیت و دیپلماسی علمی و فناوری"، "فرهنگی- اجتماعی و دانشجویی"، "مدیریت و بهره‌وری" است.

کد خبر 6083373

دیگر خبرها

  • رتبه دانشگاه صنعتی شریف در جدیدترین رتبه‌بندی موضوعی کیو اس
  • ۳۰ دانشگاه برتر رتبه‌بندی ملی ISC مورد حمایت ویژه قرار می گیرند
  • ۳۰ دانشگاه برتر در رتبه‌بندی ملی ISC مورد حمایت ویژه قرار می‌گیرند
  • ۳۰ دانشگاه برتر در رتبه بندی ملی ISC مورد حمایت ویژه می‌شوند
  • فوتبال خیابانی در‌ ایران زنده می‌شود
  • اعلام برنامه‌های فوتبال پایه ایران تا سال ۱۴۱۴ به فیفا
  • توضیحات مجید جلالی برای فیفا درخصوص طرح توسعه فوتبال ایران
  • نشست آنلاین مسئولان فیفا با مجید جلالی
  • فیفا و فدراسیون فوتبال، استقلال را ضمانت کردند
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد