Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-18@23:36:51 GMT

برق برخی مناطق تهران امروز قطع می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۸۹۲۰

برق برخی مناطق تهران امروز قطع می‌شود؟

رویداد۲۴  به نقل از وزارت نیرو، همزمان با اجرای این مانور که در مسیر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و با هدف افزایش پایداری و قابلیت اطمینان شبکه و بهبود و ارتقای شاخص‌های عملکردی طرح سیما و با حضور بیش از ۳ هزار و ۹۰۰ نیروی متخصص در قالب هزار و ۳۲۷ اکیپ عملیاتی در سراسر کشور به اجرا درخواهد آمد، شبکه توزیع برق پایتخت نیز با حضور نیرو‌های عملیاتی و کارشناسان فنی مناطق ۲۲ گانه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با هدف دستیابی به بالاترین استاندارد‌های فنی، تعمیر، اصلاح و بهسازی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدمات شرکت برق غیر حضوری می‌شود کامبیز ناظریان قائم مقام مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با اعلام این خبر افزود: این مانور در روز پنجشنبه، ۲۹ آبان ماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ در سطح مناطق ۲۲ گانه تهران به اجرا در خواهد آمد و در آن ضمن بهسازی وضعیت پست‌ها، تابلوها، شالتر‌ها و دریچه پایه‌های فلزی و اصلاح و نوسازی جعبه‌ها و کابل‌های سرویس انشعابات برق، کانون‌های خطر شناسایی شده، ایمن سازی و بار ترانسفورماتور‌های توزیع، متعادل خواهد شد.

وی افزود: در زمان اجرای مانور بر اساس الزامات و شرایط فنی، ممکن است برخی از مشترکان به شکل پراکنده با قطعی‌های کوتاه مدت برق مواجه شوند که امیدواریم با صبر و شکیبایی، همراه و همیار خدمتگزاران خود در ارائه خدمات مناسب و شایسته باشند. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 برق قطعی برق قیمت طلا امروز بورس یارانه نقدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۸۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کامل شرکت توزیع برق آذربایجان‌غربی برای عبور از پیک تابستان ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، طاهر کیامهر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی عنوان کرد: علی رغم رشد میزان مصرف مشترکین آذربایجان‌غربی در سال ۱۴۰۲ خوشبختانه با اجرای کامل برنامه‌های پیکسایی و همراهی و مشارکت مردم تابستان سال گذشته در استان آذربایجان‌غربی نیز مشکلی از بابت تامین برق مشترکین ایجاد نشد و برای تابستان امسال نیز شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی آمادگی کامل جهت اجرای برنامه‌های ابلاغی پیک بار تابستان از سوی توانیر را دارد.

تابستان امسال و در راستای عبور از پیک، ساعات کاری ادارات از ساعت ۶ صبح اعلام شده است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895753

دیگر خبرها

  • برق ۲۸ روستا مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • هوشمندسازی بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی هوشمند شد
  • نصب ۱۳ هزار کنتور هوشمند برق در خراسان رضوی
  • قطع برق برخی از مناطق سیل‌زده/ خسارت به ۱۲۳ اصله پایه توزیع برق
  • لزوم توجه جدی به توصیه‌های ایمنی برق در شرایط ناپایداری جوی
  • اجرای برنامه‌های گذر از پیک تابستان ۱۴۰۳ درآذربایجان غربی
  • آمادگی کامل شرکت توزیع برق آذربایجان‌غربی برای عبور از پیک تابستان ۱۴۰۳