Web Analytics Made Easy - Statcounter

اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد با صدور اطلاعیه ای نسبت به آبگرفتگی معابر، سیلابی‌شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها و اصابت صاعقه، لغزندگی و کاهش دید افقی در این استان هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ در این اطلاعیه آمده است ، بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی بیانگر نفوذ سامانه بارشی جدیدی به جو استان به تدریج از روز جمعه و تقویت آن در روز های شنبه و یکشنبه در کهگیلویه و بویراحمد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد در این رابطه گفت: این سامانه سبب بارش باران، تگرگ، گاهی همراه با رگبار و رعد و برق، وزش باد نسبتا شدید و در مناطق کوهستانی و سردسیری بارش برف خواهد شد. 

 بهره مند افزود: منطقه اثر این سامانه بارشی تمام نقاط استان به ویژه نوار شمالی و شرقی استان است.

وی بیان کرد: در این مدت با توجه به شدت بارش‌ها، طغیان رودخانه‌ها، مسیل‌ها، آبگرفتگی معابر عمومی و نیز اختلال در تردد جاده ای ناشی از کاهش دید افقی دور از انتظار نیست. 

بهره مند توصیه کرد: برای کاهش خسارات احتمالی، تمهیدات لازم از سوی مردم، سازمان‌های امدادی و مدیریت بحران به کار گرفته شود. 

کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: اختلال در تردد جاده ای به دلیل لغزندگی و کاهش دید افقی وجود دارد که توصیه می شود افراد از تردد غیر ضروری به ویژه در محور های ارتباطی بپرهیزند.

بهره مند گفت: روزهای شنبه و یکشنبه احتمال آسیب به محصولات کشاورزی وجود دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۸۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از عملیات وعده صادق

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از عملیات وعده صادق
  • تلاش شهرداری خاش در کاهش خسارات ناشی از بارندگی در شهر
  • هواشناسی اصفهان هشدار سطح زرد صادر کرد
  • تداوم بارندگی و آبگرفتگی معابر زاهدان برای سومین روز
  • سیلاب و خطر خروج تمساح پوزه کوتاه
  • سیلاب و آبگرفتگی معابر در زاهدان
  • فیلمی از بارش باران در بهاباد و آبگرفتگی معابر
  • بارش باران در بهاباد و آبگرفتگی معابر
  • بارش باران و آبگرفتگی در معابر جاسک + فیلم
  • آبگرفتگی معابر شهرهای زاهدان و خاش