Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان بیان کرد مسئولین فدراسیون و کمیته داوران اشتباهات داوری را ببینند و در بازی‌های آینده در چینش داوران دقت بیشتری شود

علی شجاعی، سرپرست باشگاه ذوب آهن صحبت هایی را در مورد داوری در لیگ برتر عنوان کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، علی شجاعی سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت:

وقتی از احقاق حق خود درمورد مسابقات‌مان صحبت می‌کنیم نباید مورد اعتراض و هجمه دیگران واقع شویم ما نه با تیم فولاد خوزستان و نه ماشین سازی تبریز و سایر تیم‌ها مشکلی نداریم اگر در مورد حقوق پایمال شده خودمان صحبت می‌کنیم به دنبال این هستیم که در آینده این اتفاقات تکرار نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 آیا کسی هست که بتواند منکر تضییع حق ذوب آهن در بازی با فولاد خوزستان و برخی بازی‌های دیگر بشود.

او ادامه داد:

ما فقط به دنبال این هستیم تا مسئولین فدراسیون و کمیته داوران این اشتباهات را بهتر ببینند تا در بازی‌های آینده هم در چینش داوران دقت بیشتری شود و هم قضاوت مطلوبتر و عادلانه تری را  شاهد باشیم. لیگ برتر جای آزمون و خطا نیست تیم ها هزینه‌های زیادی انجام دادند ولی متاسفانه گاهی با یک سوت سرنوشت یک بازی تغییر می‌کند.

شجاعی خاطرنشان کرد:

 اعتقاد داریم جامعه داوری از سالم ترین پاک‌ترین قشر ورزش کشور هستند اما لازم است داوران با دانش بهتر و آمادگی مطلوب تر به قضاوت مسابقات بپردازند. امیدوار هستیم نتایج مسابقات بر اساس شایستگی در زمین مسابقه و با تقابل دو تیم رقم بخورد و خطاهای تاثیرگذار داوری در تعیین نتایج مسابقات لیگ روی ندهد. البته مسئولین فدراسیون فوتبال هم می‌توانند با تسریع در روند آماده سازی زیرساخت‌های ‏var  فضایی را ایجاد نمایند اشتباهات داوری به حداقل رسیده و اعتراضات نیز نسبت به این قشر زحمتکش به حداقل برسد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۹۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند یک امام جمعه از داوری زنان در مسابقات فوتبال /کنایه به اعراب منطقه از تریبون نماز جمعه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه خرم‌آباد در مصلای الغدیر این شهر در سخنانی با بیان اینکه خداوند به بندگانش سه گونه تفضل دارد، یکی تفضل عمومی، دوم تفضل خاص و دیگری تفضل خاص و ویژه، اظهار داشت: این تفضل خاص و ویژه شب قدر بوده که فضیلت آن از هزار ماه هم بیشتر است.

هتاکی و تهمت انسان را از فضیلت‌های شب قدر دور می‌کند

آنگونه که مهر روایت کرده، وی با تأکید بر اینکه شب قدر، مسیری کوتاه برای رستگاری دنیا و آخرت است، عنوان کرد: شب قدر مسیری کوتاه است که انسان را به روزی که ابتدا متولد شده بر می‌گرداند، چرا از این فرصت و تفضل خاص استفاده نکنیم؟

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه در همه ایام سال و به‌خصوص در این روزهای ماه مبارک رمضان باید از دروغ، تهمت، بهتان، کبر، حسد، خشم، ریا، دشمنی، بی‌حیایی، غیبت، هتاکی و… پرهیز کرد، افزود: ممکن است منتقد کسی باشید، اما هتاکی، تمسخر و اختلاط این با تهمت، دروغ و… انسان را از فضیلت‌های ماه رمضان و شب‌های قدر دور می‌کند.

حجت‌الاسلام شاهرخی، تأکید کرد: از این تفضل بسیار خاص الهی در این شب‌های قدر استفاده کنیم.

وی گفت: حضرت علی (ع) در شب قدر و محراب عبادت به هنگام نماز در شریف‌ترین مکان، زمان و حالات ضربت می‌خورد و بعد به شهادت می‌رسند.

جمهوری اسلامی سرافراز به راه خود ادامه می‌دهد

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در ادامه با اشاره به مناسبت روز جمهوری اسلامی، عنوان کرد: در این روز استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی با مدد الهی و استقامت و تدبیر امام راحل و حضور ملت در میدان‌های سخت و دشوار با پشتوانه جوانان انقلابی و حزب الهی به بار نشست.

حجت‌الاسلام شاهرخی با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی با افتخار و سرافراز به راه خود ادامه می‌دهد و مانع پیاده‌شدن نقشه‌های شوم دشمنان شده و می‌شود و به اسلام و مسلمانان عظمت بخشید، تصریح کرد: این روز را گرامی می‌داریم و همه ما باید ارزش، قدر و منزلت جمهوری اسلامی را بدانیم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به مناسبت رحلت آیت‌الله بروجردی، گفت: ایشان مرجع تقلیدی بودند که اقداماتش در دوران خودش کم‌نظیر است، اقدامات و آثار ارزشمندی که همچنان باقی است و تا تاریخ، تاریخ است این اقدامات ماندگار خواهد بود، تربیت شاگردان، تألیف آثار اسلامی، گسترش اسلام به خارج از کشور، ساخت صدها مسجد، دفاع از کیان اسلام در مقابل بهائیت و وهابیت، موضع‌گیری صریح و آشکار در مقابل پهلوی اول، موضع‌گیری تند و انتقادی بر علیه پهلوی دوم، گوشه اندکی از خدمات آن مرجع عظیم الشان است.

اضمحلال رژیم اشغالگر قدس

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در طول تاریخ بشریت جنایت‌ها، ظلم‌ها و ستم‌های زیادی توسط افراد و حکومت‌ها به وقوع پیوسته است، گفت: اگر همه این ظلم‌ها و ستم‌ها را در یک جا جمع کنیم، می‌توانیم مجموع آنها را در رژیم اشغالگر قدس مشاهده کنیم که در این ۷۰ و چند سال، این جنایت‌ها انجام داد.

حجت‌الاسلام شاهرخی، بیان داشت: کودک کشی و اتفاق اخیری که از سوی این رژیم ددمنش و بی‌شرم و بی‌حیا در یکی از بیمارستان‌ها به وقوع پیوست، نشان‌دهنده اضمحلال این رژیم فاسد و نژادپرست و همچنین روسیاهی مدعیان دروغین حقوق بشر در حمایت از حقوق بشر است.

وی با بیان اینکه برخی از سران کشورهای اسلامی سکوت کرده و اقدامی به عمل نمی‌آورند، یا ارتباط پنهانی با این رژیم نکبت دارند، گفت: گناهی نابخشودنی است و در همین دنیا کیفر زشتی کار خود را خواهند دید.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی همچون گذشته از حقوق مردم فلسطین و غزه حمایت خواهد کرد.

بدحجابی حرام الهی است

حجت‌الاسلام شاهرخی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی در امور بانوان با اجرای طرح و برنامه‌های ارزشمند، توفیق فراوانی برای بانوان و دختران فراهم کرده است، افزود: بانوان و دختران در ایران اسلامی با چادر و حجاب اسلامی به بالاترین رتبه‌های علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی و هنری رسیده‌اند، همراه با این در امور خانواده و تربیت فرزندان وظیفه خود را انجام داده‌اند، باید مراقب بود که این راه نورانی به‌وسیله فرهنگ منحط غرب خدشه‌دار نشود.

وی تصریح کرد: بی‌حجابی و بدحجابی منکری است که به‌وسیله پهلوی اول و دوم به دستور نظام سلطه تا حدودی در کشور ترویج شد، بدحجابی حرام الهی است، حضور در اجتماع با شکل و شمایل بی‌حجابی و بدحجابی برخلاف شرع و قانون جمهوری اسلامی است و اگر کسی نقض قانون کند ضابطین موظف هستند طبق قانون با کسی که قانون‌شکنی می‌کند برخورد کنند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه آنچه که حرام شرعی است نباید در کوچه‌ها و خیابان‌ها به‌صورت عمومی و آشکار صورت گیرد، عنوان کرد: کسی که نمایان و آشکار مرتکب حرام شرعی شود حکومت اسلامی و جمهوری اسلامی وظیفه دارد در مقابل او بایستد.

همه باید برای مقابله با بی‌حجابی پای‌کار باشند

حجت‌الاسلام شاهرخی، ادامه داد: می‌بینم که دستگاه‌هایی دراین‌رابطه تذکر می‌دهند، تقدیر و تشکر می‌کنم، ولی ظرفیت‌های خالی فراوانی برای تذکر لسانی به بدحجاب و بی‌حجاب وجود دارد که باید به کار گرفته شود، بخش‌های بیشتری از بسیج، نیروی انتظامی، مؤمنین، متدینین، جوانان حزب الهی و انقلابی. باید با هماهنگی ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر پای‌کار بیایند.

وی، افزود: دشمن با همه امکاناتش برای تضعیف باورها و اعتقادات و ترویج ناهنجاری‌ها از جمله بدحجابی و بی‌حجابی به میدان آمده است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، گفت: همچنین مسئولان اماکن تاریخی و تفریحی هوشیارتر باشند، گردشگری نباید مسیر ترویج ناهنجاری‌ها باشد و ضد ارزش‌ها را ترویج کند.

دولت شرایط ورود مردم به عرصه جهش تولید را فراهم کند

همچنین حجت الاسلام سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه کرج شب قدر را ظرف تقدیر خواند و گفت: تقدیر به معنای اندازه گیری است و خداوند نظام خلقت را بر پایه اندازه خلق کرده است، بنابراین باید اهمیت بسیاری برای شب‌های قدر قائل شویم.

آنگونه که مهر روایت کرده، وی عنوان کرد: مراقب باشیم در شب‌های قدر فقط به بعد حیوانی خویش نپردازیم و به حقیقت خود و آنچه برای روح و بعد الهی ما لازم است نیز توجه داشته باشیم. در شب‌های قدر فرصتی فراهم است تا انسان به آنچه که هدف خلقتش بوده برسد، بنابراین اصل خلقتی خود را در این شب‌ها فراموش نکنیم.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با تاکید بر ضرورت انس گرفتن با نهج البلاغه که حاوی نکاتی در خصوص عقیده، احکام، اخلاق، بصیرت و تاریخ است، به تقارن روز طبیعت با سالروز شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) اشاره و خاطرنشان کرد: مواظب باشید حرمت این روز حفظ شود و حریم‌ها از بین نروند.

کم کاری برخی مسؤولان ناراحت کننده است

حسینی همدانی بیان کرد: مردم ایران در روز ۱۲ فروردین خط بطلانی بر جاهلیت دوم کشیدند و با رأی قاطع خود حکومت الله را انتخاب کردند تا آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی مستقر شود اما امروز کم کاری برخی مسؤولان و دستگاه‌ها در برخی موضوعات ناراحت کننده است و باید افسوس خورد که به موقع اقدام نکردند.

وی با اشاره به وضعیت امروز برخی احکام در جامعه مطرح کرد: مسیری که در حال طی شدن است سرازیری بوده و اگر اقدام قاطع انجام نشود، سقوط ارزش‌ها حتمی است. جمهوری اسلامی ایران آغاز حرکت پایانی بشر به سمت نور، امید و برقراری عدالت و آمادگی برای درک طلوع خورشید ولایت عظماست.

امام جمعه کرج تصریح کرد: امروز پس از گذشت بیش از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب حرکت جمهوری اسلامی نه تنها کند و ضعیف نشده بلکه طوفنده تر و پرتوان‌تر از پیش با همت و در صحنه بودن نسل طلاب، جوان و فعال در جهت فتح قله‌های بالاتر با صلابت تر از گذشته در حال حرکت است.

تمرکز دشمن بر خسته کردن مردم است

حسینی همدانی با اشاره به اینکه آثار انقلاب که بیداری ملت‌ها بود را می‌توان در نقاط مختلف جهان و منطقه دید، بیان کرد: دشمنان نظام اسلامی نیز در طول این سالیان بیکار نبودند و به ویژه بر دو هدف بیشتر تمرکز و تکیه کردند که یکی از آنها خسته کردن مردم بوده زیرا انقلاب از ابتدا مردم پایه بوده است.

وی مطرح کرد: مقام معظم رهبری امسال در پیام نوروزی خود بر حضور مردم و نقش آنها در جهش تولید تاکید کردند، یعنی اقتصاد هم بدون نقش آفرینی مردم موفقیتی ندارد، لذا دولت باید شرایط لازم را برای ورود مردم به عرصه اقتصاد و جهش تولید در قالب‌های مختلف فراهم کند و اقدامات ویژه ای را انجام دهد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه باید مفهوم مشارکت مردمی در فعالیت‌های اقتصادی به درستی تبیین و الگوهای مناسبی بیان شود، خاطرنشان کرد: دشمنان همچنین قصد دارند مسؤولان را در تحقق اهداف مربوط به اداره کشور سست کنند که در این زمینه ایستادگی مساوی با ناامید کردن دشمن است.

دشمن می‌داند که ایران دست برتر منطقه است

حسینی همدانی تصریح کرد: دشمن به خوبی می‌داند که دست برتر منطقه ایران است لذا از هر فرصتی برای ضربه و لگد زدن به این کشور استفاده می‌کند. مقام معظم رهبری از طوفان الاقصی به عنوان پدیده الهی یاد کردند و نوید پیروزی را به حماس دادند.

وی گفت: در یک طراحی پلید و خبیث استکباری بنا بود در مسیر عادی سازی روابط ۲۰ کشور به همراه عربستان با صهیونیست‌ها مردم فلسطین را از سرزمین‌های خود اخراج کنند، مردم غزه را کوچ اجباری بدهند، مردم کرانه باختری را به اردن و مصر بفرستند، سلطنت فلسطین در اختیار صهیونیست‌ها قرار گیرد و ایران تضعیف شود.

امام جمعه کرج افزود: اما طوفان الاقصی به پا شد و این نقشه به هم خورد، مقامات فلسطین با طراحی دقیق و هوشمندانه مسیر را تا امروز پیش بردند و برای آینده طولانی هم برنامه دارند و تا امروز ابتکار عمل خود را از دست نداده‌اند. گروه‌های دیگر مقاومت نیز با بصیرت کامل تقسیم کار کردند و در حال انجام وظیفه هستند.

مقاومت در هر لحظه می‌تواند طوفان جدیدی به راه بیندازد

حسینی همدانی عنوان کرد: صهیونیست‌ها دچار سردرگمی شده‌اند و نمی‌دانند چگونه با مقاومت مواجه شوند و خود را نجات دهند. آبروی نداشته آمریکا نیز در این جریان بیش از گذشته ریخته و همه دنیا روشن‌تر از قبل با حقوق بشر آمریکایی آشنا شده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز خاطرنشان کرد: مستکبران بدانند که مقاومت می‌تواند در هر لحظه که بخواهد طوفان جدیدی به راه بیندازد. امسال روز قدس در جهان اسلام و دنیا به ویژه ایران دیدنی خواهد بود. مردم غزه و فلسطین با عزت و صلابت و تقدیم شهدای خود، نفس اسرائیلی‌ها را به شماره انداخته‌اند.

وی با اشاره به اینکه ننگ بر بی غیرت‌های جهانی اعم از سازمان‌ها و کشورها و با بیان اینکه آنها چگونه برای فرزندان خود در آینده از انسانیت سخن خواهند گفت، ضمن تشکر از فعالیت‌های مؤثر دستگاه دیپلماسی کشور و شخص وزیر خارجه متذکر شد: سفیر جمهوری اسلامی ایران با سفرای دیگر کشورها تفاوت دارد.

سفیر جمهوری اسلامی باید حافظ آرمان‌ها و ارزش‌ها باشد

امام جمعه کرج با تاکید بر اینکه وی باید موازین اسلامی و انقلابی را به ویژه در داخل سفارت به دقت رعایت کند و حافظ آرمان‌ها و ارزش‌ها و پیام عزت و اقتدار نظام اسلامی باشد، بیان کرد: تصاویری از سفیر ایران در آذربایجان در یک مصاحبه مشاهده کردم که در شأن سفیر جمهوری و نظام اسلامی نیست.

حسینی همدانی با اشاره به اینکه در این تصاویر ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی و انقلابی نادیده گرفته شده است، خاطرنشان کرد: ظاهراً خود مصاحبه هم از اقتدار و عزت لازم برخوردار نبوده است، لذا وزیر باید اقدام عاجل و انقلابی در این زمینه نسبت به این سفیر داشته باشد و کاری که لازم است را انجام دهد.

وی توضیح داد: در سند ۲۰۳۰، ۱۷ هدف توسعه پایدار و ۱۹۶ هدف جانبی بیان و در هدف پنجم برابری جنسیتی عنوان شده و از این طریق مسائل خاصی در حوزه بانوان را دنبال می‌کنند؛ مطالب شیرینی با این عنوان بیان شده اما اهداف خاصی در آنها دنبال می‌شود.

هشدار بابت اجرای سند ۲۰۳۰ در کشور

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه اسلام قائل به عدالت جنسیتی است نه برابری جنسیتی، اظهار کرد: بنا نبوده این سند در ایران اجرا شود و مقام معظم رهبری نیز مخالفت کردند اما با بهانه‌های مختلف و عناوین گوناگون آن را به صورت موذیانه عملیاتی می‌کنند.

وی افزود: یکی از موارد آن می‌تواند داوری فوتبال بانوان باشد که آرام آرام وارد میدان هم بشود. خیلی خطرناک است که به نام برابری جنسیتی یک داور خانم با یک داور آقا با هم وسط میدان باشند. من از باب وظیفه این هشدار را می‌دهم که عملیاتی کردن سند ۲۰۳۰ در کشور خیانت به اسلام و انقلاب و اهل بیت (ع) است.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1889274

دیگر خبرها

  • واکنش تنـد امام جمعه به داوری زنان در مسابقات فوتبال مردان!
  • انتقاد تند یک امام جمعه از داوری زنان در مسابقات فوتبال /کنایه به اعراب منطقه از تریبون نماز جمعه
  • رقابت دختران در روز پنجم مسابقات انتخابی تیم تنیس زیر ۱۶ سال
  • فولاد خوزستان با ویسی به دنبال نجات در لیگ برتر
  • برنامه ویسی برای نجات فولاد
  • شکست شاگردان ویسی در یک بازی تدارکاتی
  • آقای گل سابق لیگ برتر میهمان تمرین امروز فولادی‌ها + عکس
  • جوانگرایی ویسی در مسابقه درون خانوادگی(عکس)
  • محمد آبشک به استقلال خوزستان پیوست؛ رسمی
  • تیم ملی دیگر حریف آسان نخواهد داشت/ جوانگرایی باید با برنامه باشد