Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@12:55:41 GMT

بانوی خیرخواه از دیار زاگرس به تلویزیون می آید

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۹۵۴۳

بانوی خیرخواه از دیار زاگرس به تلویزیون می آید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از از روابط عمومی برنامه «ما ایرانی ها»، در تازه ترین قسمت از برنامه «ما ایرانی ها» زهرا زمانی دکترای شیمی گرایش فیزیک از دانشگاه اراک و عضو دوره چهارم شورای شهر یاسوج از فعالیت و تلاش های خداپسندانه خود در جهت مسولیت پذیری اجتماعی و گرفتن رضایت از خانواده های دهنده عضو و حمایت از خانواده های گیرنده عضو در این برنامه صحبت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زهرا زمانی نخستین زن در شورای شهر یاسوج و عضو مذاکره کننده تیم پیوند اعضا است که تا کنون رضایت ۱۰۰ خانواده برای پیوند اعضا و اهدا به بیماران نیازمند جلب کرده است و در یاسوج به عنوان بانویی که جان های زیادی را نجات داده است، شناخته شده است. 

اورنگی تهیه کننده در این رابطه گفت: در این قسمت می خواهیم بگوییم زنان تحصیل کرده در تمامی شهرستان های کشور حتی شهر های کوچک، می توانند از توانایی ها و دانش خود در جهت پیشرفت و رفع مشکلات مردم شهر خود استفاده کنند.

برنامه ترکیبی «ما ایرانی ها» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است که یکشنبه، سه شنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت ۲۲ از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد.

کد خبر 5075462 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه پنج سیما برنامه تلویزیونی رسانه ملی فیلم کوتاه فیلم سینمایی تئاتر ایران ویروس کرونا برنامه تلویزیونی سینمای مستند حضور هنر ایران در جهان موسیقی ایرانی شبکه دو سیما حسین مسافر آستانه انیمیشن معرفی کتاب جشنواره فیلم مقاومت چهاردهمین جشنواره سینما حقیقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۹۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن! |‌ ویدئو

به گزارش همشهری آنلاین، مسعود ده‌نمکی با حضور در برنامه برمودا با اجرای کامران نجف زاده به برخی سوالات و حواشی پیرامون فعالیت‌هایش پاسخ داد. ده نمکی با اشاره به دوران ریاست جمهوری احمدی‌نژاد توضیح داد که از من برای وزارت ارشاد برنامه خواستند، من گفتم موقعیت پادشاهی‌ام را با وزارت عوض نمی‌کنم.»

کد خبر 846654 برچسب‌ها کارگردانان سینمای ایران تلویزیون مجری خبر مهم تلویزیون - برنامه تلویزیونی

دیگر خبرها

  • بازگشت برنامه «هفت» به آنتن تلویزیون
  • بهروز افخمی با «هفت» دوباره به آنتن تلویزیون می‌آید
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به یاسوج سفر می کند
  • شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن! |‌ ویدئو
  • تولید، اشتغال و تأمین معاش خانواده، ثمره پشتکار بانوی اراکی
  • داشتن برنامه عالمانه برای اقتصاد دریامحور ضروری است
  • شوخی محمدرضا گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • بازیگر سینما و تلویزیون: دولت به اقتصاد خانواده‌ها توجه بیشتری کند
  • شوخی گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی