Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@09:16:19 GMT

مونسان نگاه مثبتی به توسعه کردستان دارد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۲۹۸۹۳

مونسان نگاه مثبتی به توسعه کردستان دارد

مدیرکل حوزه وزارتی و امور بین‌الملل وزارت میراث فرهنگی گفت: امروز که ثبت جهانی اورامان در دست اقدام است فرصتی برای معرفی هر چه بهتر پتانسیل های کردستان به وجود آمده تا بتوان فضا برای جذب گردشگران داخلی و خارجی را فراهم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، علیرضا ایزدی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان اظهار کرد: متاسفانه نتوانسته‌ایم در چند دهه اخیر آنچه که برای توسعه حوزه‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیاز است را بگیریم و همین امر باعث شده که از توسعه به دور باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز که سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی شناخته می‌شود باید از این فرصت استفاده کنیم تا بتوانیم با معرفی هر چه بهتر این پتانسیل از کانال‌های مختلف برای جذب گردشگران به این منطقه استفاده کنیم.

مدیرکل حوزه وزارتی و امور بین‌الملل وزارت میراث فرهنگی ادامه داد: امنیتی که در استان کردستان به واسطه خونفشانی شهدای این خطه حاصل شده، می‌تواند بهترین فرصت برای رسیدن به توسعه با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود استان باشد.

وی گفت: امروز که ثبت جهانی اورامان در دست اقدام است فرصتی برای معرفی هر چه بهتر پتانسیل های کردستان به وجود آمده تا بتوان فضا برای جذب گردشگران داخلی و خارجی را فراهم کرد.

ایزدی یادآور شد: کردستان به واسطه پتانسیل و ظرفیت‌هایی که دارد یک فرصت بزرگ دارد که می‌تواند با جذب اعتبارات دولتی و حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در راستای توسعه گام‌های بزرگی بردارد.

وی بیان کرد: خوشبختانه مجموعه وزارتی به خصوص شخص مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نگاه مثبتی به توسعه همه جانبه کردستان دارند و این یک فرصت است که با تعامل و رایزنی با وزارتخانه بتواند اعتبارات مورد نیاز را جذب کرد و از حمایت‌های دولت بهره‌مند شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان میراث فرهنگی میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۲۹۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه توسعه ای به شهر در اولویت قرار گیرد

به گزارش جام جم آنلاین البرز، محمد گودرزی در نخستین جلسه کمیته درآمدی شهرداری مطرح کرد: نگاه توسعه‌ای به شهر گلسار در اولویت اجرای برنامه‌ها قرار گیرد.
وی ادامه داد: در سال جاری نگاه اجرایی باید به سوی نگاه توسعه‌ای شهر تغییر باید و این نیازمند تلاش مجموعه همکاران است.
شهردار گلسار بر برنامه ریزی و زمان بندی پیرامون درآمد‌های پایدار تاکید کرد و ادامه داد: تشکیل جلسه‌ها باید به صورت مستمر باشد؛ زیرا مردم از خادمین خود در شهرداری انتظار ارائه خدمات دارند که این مهم در گروی ایجاد درآمد و درنتیجه ارائه خدمات مطلوب به مردم است.
پیش از سخنان شهردار رضا کمرروستا مسئول درآمد شهرداری گلسار و دبیر جلسه در سخنانی از اقدامات و تلاش‌های اعضای کمیته درآمد در وصول مطالبات و ایجاد منابع درآمدی در گذشته قدردانی کرد و ادامه داد: برخی از واحد‌ها نیازمند تلاش مضاعف تری هستند و راهکار‌های افزایش درآمد در سال جدید نیازمند تلاش و تعامل بیشتر واحد‌ها می‌باشد.

دیگر خبرها

  • بازدید از بناهای تاریخی کردستان روز پنجشنبه رایگان است
  • نگاه ویژه‌ای به دانشگاه داریم
  • نگاه توسعه ای به شهر در اولویت قرار گیرد
  • شناسایی پتانسیل‌های گردشگری آبی و توسعه آن در استان یزد 
  • در تعطیلات نوروز ۶۱۵ هزار نفر در اماکن اقامتی استان کردستان اسکان یافتند
  • نگاه مثبت تشکلات کارگری و کارفرمایی به اقدامات دولت سیزدهم
  • ۳.۵ میلیون نفر در تعطیلات نوروز به کردستان سفر کردند
  • ۱۸میلیارد تومان صرف مرمت بناهای تاریخی کردستان شد
  • جام صفوی منجر به توسعه گردشگری ورزشی اردبیل می‌شود
  • اختصاص ۹۱ میلیارد تومان برای تملک بنا‌های تاریخی در سال ۱۴۰۲