Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایمان بیوس پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۴۵ میلیون نفر در کل کشور تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند و در استان کرمانشاه با جمعیت تقریباً ۲ میلیون نفری، ۷۶۶ هزار نفر یعنی ۴۰ درصد از خدمات تأمین اجتماعی بهره می‌گیرند.

وی افزود: طرح ۳۰۷۰ از هفته جاری در کرمانشاه آغاز شده و تا آخر بهمن ماه ادامه دارد که این طرح با توجه به شعار آن، ۳۰ خدمت تا پایان سال به صورت غیرحضوری انجام می‌شود و ۷۰ میلیون مراجعه حضوری به مراکز را کاهش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه بیان کرد: اولین خدمت صورت گرفته مربوط به کمک هزینه‌های ازدواج است که با همکاری سازمان ثبت و احوال ماهانه لیست افراد ازدواج کرده به سازمان تأمین اجتماعی ارسال می‌شود و پس از تأیید و ثبت شماره حساب توسط افراد مبلغ کمک هزینه به حساب واجدین شرایط واریز می‌شود.

وی با اشاره به مبلغ کمک هزینه ازدواج، گفت: میزان مبلغ واریزی کمک هزینه ازدواج حداقل دستمزد ماهیانه است که فقط به افرادی که برای بار اول ازدواج می‌کنند تعلق می‌گیرد.

بیوس با اشاره به خدمت دوم صورت گرفته در هفته اول طرح ۳۰۷۰، تصریح کرد: دختران مجرد که با پدر و مادر زندگی می‌کنند باید در طول سال با مراجعه به مراکز مجرد بودن خود را اعلام می‌کردند و تعداد این مراجعات هزار و ۲۰۰ عدد بود که این خدمت نیز با همکاری سازمان ثبت احوال الکترونیکی انجام خواهد گرفت و نیازی به مراجعه حضوری نیست.

مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی گفت: خدمت سوم در طرح ۳۰۷۰، ابلاغ الکترونیکی احکام (اعلامیه، اخطاریه، اجراییه) است که این کار به صورت فیزیکی انجام می‌گرفت و کار فرمایان با مشکل مواجه می‌شدند اما اکنون در سایت سازمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه در بخش احکام مطالبات به صورت الکترونیکی قابل مشاهده است.

وی خاطر نشان کرد: یکی از بهترین خدمات غیرحضوری مربوط به احکام مطالبات است که به رضایت ۱۰۰ درصدی در این حوزه نزدیک شده‌ایم.

کد خبر 5075341

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه سازمان تامین اجتماعی ازدواج خدمات الکترونیکی ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا گرگان محدودیت های کرونایی هفته بسیج کرمانشاه شهرکرد شهرستان کرج بوشهر کتاب و کتابخوانی ستاد ملی مقابله با کرونا هفته کتاب تأمین اجتماعی کمک هزینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۰۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چه زمانی پرداخت می‌شود؟

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین اجتماعی درباره زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال جاری توضیح داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید مرتضی حسینی از اعمال افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در اردیبهشت‌ماه سال جاری خبر داد.

وی گفت: به مانند گذشته پرداخت‌های جدید حقوق بازنشستگان به اضافه مابه‌التفاوت فروردین ماه، از اردیبهشت امسال اعمال خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین اجتماعی درباره تکمیلی درمان بازنشستگان تأمین اجتماعی افزود: سطح خدمات بیمه تکمیلی بازنشستگان در سال جدید افزایش یافته و نیمی از هزینه‌های بیمه تکمیلی افراد را سازمان تأمین اجتماعی پرداخت خواهد کرد.

حسینی تصریح کرد: در این راستا ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در سال جدید تعیین شده است.

منبع: تسنیم

کد خبر 739392

دیگر خبرها

  • تامین ۷ هزار دستگاه اتوبوس بین شهری، از وعده تا عمل
  • وعده تامین ۷ هزار دستگاه اتوبوس بین شهری
  • تسویه بیش از۲۱هزار میلیارد ریال ازمطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌های طرف قرارداد تامین اجتماعی
  • ارائه خدمات درمانی تمام وقت در بیمارستان‌های تامین اجتماعی مازندران در ایام نوروز
  • تامین اقلام اساسی هیات‌های مذهبی برای شب قدر
  • تسویه بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چه زمانی پرداخت می‌شود؟
  • زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی مشخص شد
  • زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چه زمانی افزایش پیدا می‌کند؟