Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون کشتی در ادامه بازدیدهای استانی خود پس از حضور در استان های البرز، خراسان جنوبی، کرمان، سیستان و بلوچستان، مازندران و زنجان، عصر دیروز (چهارشنبه) در استان آذربایجان شرقی حضور یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رئیس فدراسیون کشتی در ابتدای سفر خود به آذربایجان شرقی با جمعی از پیشکسوتان کشتی استان دیدار و از سالن خانه کشتی شهر تبریز که مورد بازسازی و تجهیز قرار گرفته بود بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان دیدار و بر حمایت از کشتی گیران برتر استان و قهرمانان و ملی پوشان این رشته ورزشی و همچنین تخصیص اعتبارات لازم برای کشتی در استان آذربایجان شرقی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تأکید کرد.

رئیس فدراسیون کشتی سپس با حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیقه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز دیدار و از ایشان خواست که از کشتی استان حمایت کنند.

دبیر گفت: وقتی امام جمعه حمایت معنوی خود را از ورزش ملی کشور داشته باشد، مسئولین نیز به سخنان ایشان توجه می کنند و پای کار می آیند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم نیز تصریح کرد: کشتی بعنوان ورزش ملی و مذهبی ما دارای فرهنگ و منش پهلوانی است و ما کشتی را دوست داریم و هرکاری که بتوانیم برای حمایت از کشتی در استان آذربایجان شرقی انجام خواهیم داد تا به جایگاه اصلی خود بازگردد.

در این دیدارها علی علیزاده رئیس هیأت کشتی استان، رئیس فدارسیون کشتی را همراهی می کرد.

*پزشکیان: مشکلات کشتی آذربایجان شرقی را پیگیری می کنم

رئیس فدراسیون کشتی در ادامه سفر خود به استان آذربایجان شرقی، صبح امروز (پنج شنبه) با مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

در این دیدار که در بیمارستان شهید مدنی شهر تبریز برگزار شد، علیرضا دبیر با مسعود پزشکیان نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در مورد مشکلات کشتی استان آذربایجان شرقی بحث و تبادل نظر کرد.

دبیر در این دیدار گفت کشتی آذربایجان شرقی نیازمند حمایت مسئولین و کمک های مادی و معنوی است تا به جایگاه قبلی خود در سطح کشور باز گردد.

پزشکیان نیز تصریح کرد: به عنوان نایب رئیس فراکسیون ورزش در مجلس شورای اسلامی و همچنین نماینده استان پیگیر مسائل و مشکلات کشتی آذربایجان شرقی خواهم بود و هر کمکی که بتوانم به کشتی استان خواهم کرد.

در این جلسه مقرر شد علیزاده رئیس هیأت کشتی استان به صورت ماهانه گزارشی از وضعیت کشتی استان را به پزشکیان ارائه دهد و ایشان نیز مشکلات کشتی استان را پیگیری کنند.

*اختصاص سالن برای پرورش استعدادهای کشتی آذربایجان شرقی

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در ادامه حضور خود در استان آذربایجان شرقی با جعفر پاشایی مدیرکل آموزش و پرورش استان دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار که مجید بهرامی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزوش و پروش و علی علیزاده رئیس هیأت کشتی استان نیز حضور داشتند، علیرضا دبیر به جایگاه کشتی در کشور اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش می تواند نقش اساسی را در ایجاد و پرورش کشتی گیران در رده سنی پایه داشته باشد.

همچنین در این نشست در مورد همکاری فی ما بین براساس تفاهم نامه فدراسیون کشتی و وزارت آموزش و پرورش صحبت و مقرر شد تا یک سالن کشتی از سوی آموزش و پرورش استان به منظور پرورش استعدادهای کشتی تخصیص داده شود و فدراسیون کشتی نیز نسبت به اهدای تشک کشتی برای تجهیز سالن اقدام کند.

در ادامه در مورد برگزاری کلاس های  آموزشی کشتی برای مربیان آموزش و پرورش و همچنین همکاری در مورد پرورش کشتی گیران و کار استعدادیابی گفت و گو شد.

انتهای پیام/


 

منبع: دانا

کلیدواژه: استان آذربایجان شرقی رئیس فدراسیون کشتی کشتی آذربایجان شرقی آموزش و پرورش مشکلات کشتی کشتی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۰۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لبخند عباس جدیدی به انتخاب فدراسیون کشتی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون کشتی با کسب عنوان فدراسیون برتر سال 1402 و همچنین کسب عناوین برترین ورزشکار سال توسط امین میرزازاده و برترین جوان ورزشکار سال توسط امیررضا معصومی توانست شب موفقی را در جشنواره قهرمان ایران سپری کند.

اما در این میان اتفاق جالب جایی بود که عباس جدیدی، مخالف سرسخت ماههای اخیر علیرضا دبیر جزو کمیته داوران این جشنواره بود. جدیدی که تنش های زیادی با رییس فدراسیون کشتی به ویژه در فضای مجازی داشته، در زمانی که نام فدراسیون کشتی و علیرضا دبیر به عنوان فدراسیون برتر اعلام شد و دبیر پشت میکروفون ایستاد، لبخند جالبی را مقابل دوربین ها داشت. کارگردان تلویزیونی هم که از اتفاقات اخیر بین این دو نفر باخبر بود، در زمان سخنرانی دبیر چند بار تصویر بسته عباس جدیدی و لبخند روی صورت او را پخش کرد!

جدیدی بعد از مراسم هم از انتخاب های این جشنواره دفاع کرد، اما وقتی با سوال خبرنگاران در خصوص علیرضا دبیر مواجه شد، سعی کرد اسمی از رییس فدراسیون کشتی نیاورد: "خودم جزو داوران این جشنواره بودم. به نظرم نباید اسم فردی را بیاوریم چون کشتی قائم به ذات است. کشتی با پوست و خون ما عجین شده و باید افتخار کنیم که به کشتی خدمت می‌کنیم. امیدوارم کشتی در المپیک مدال‌های رنگارنگی را به ارمغان بیاورد. کشتی مرام و اخلاق پهلوانی می‌خواهد و امیدوارم همه کسانی که در کشتی حضور دارند مرام پهلوانی را داشته باشند."

صحبت های عباس جدیدی هر چند کمی کنایه آمیز بود، اما او در مقابل دوربین ها و در شبی که کشتی افتخارات زیادی کسب کرده بود، به هیچ عنوان از ادبیات مشابه پست های مجازی اش استفاده نکرد. به هر حال این دو قهرمان کشتی جهان و المپیک که دوران زیادی را با هم در ورزش و سیاست گذراندند، این روزها رابطه نزدیکی با هم ندارند و باید دید این موضوع بالاخره حل خواهد شد یا خیر.

دیگر خبرها

  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • لبخند عباس جدیدی به انتخاب فدراسیون کشتی (عکس)
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • علیرضا دبیر:زخم زبان چیز خوبی نیست!
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • دبیر جديد فدراسیون کبدی معرفى شد
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی