Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ ایرج خانی پور روز پنجشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا افزود: طی تدابیر لازم مقرر شد فرماندهان انتظامی در کنار فرمانداران شهرستانها حضور داشته و کمک حال مردم در اجرای محدودیت های کرونایی پیش رو با هدف کاهش و کنترل بیماری کرونا باشند.

این مسؤول ادامه داد: فرماندهان انتظامی شهرستانها نیز با همکاری فرمانداران و مسوولان ادارات در اجرای هرچه این بهتر طرح کمک می کنند تا بتوان همانند گذشته اقدامات خوبی را نیز در این راستا برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، از دست اندرکاران اجرای این طرح خواست که پلمب اماکن عمومی به طریق گشت تلفیقی انجام گیرد و گفت: تمامی عوامل نیروی انتظامی در اقصی نقاط استان حضوری چشمگیر دارند که در صورت پیش آمدن ماموریت، راسا اقدام خواهند کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان ادامه داد: نیروی انتظامی استان نیز در شرایط کرونایی به ویژه در شهرهای قرمز ورود خودروهای شخصی با پلاک های عمومی و از شهرهای قرمز به دیگر شهرهای کشور ممنوع اعلام شده  که جلوگیری خواهد کرد.

وی اظهار داشت: ورود خودروهای شخصی با پلاک‌های غیربومی نیز به شهرهای قرمز ممنوع بوده و در خصوص مناطق با وضعیت نارنجی کرونایی نیز ورود خودروهای شخصی با پلاک های بومی شهر به سایر شهرها ممنوعیت دارد.

این مسؤول ادامه داد: بر این مبنا ورود خودروهای شخصی با پلاک های غیربومی به شهرهای با وضعیت نارنجی نیز ممنوع است و در خصوص مناطق دارای وضعیت زرد نیز ورود پلاک های غیربومی و خروج پلاک های بومی از این شهرها عادی اعلام شده است.

سرهنگ خانی پور افزود: طبق این بخشنامه تردد خودروهایی امدادی، درمانی، انتظامی و حمل بار و مسافر مشمول این طرح نیستند که با نظارت پلیس می توانند به صورت عادی اقدامات خود را انجام دهند.

به گفته وی، کارکنان دولتی که محل سکونت و محل کار آنها در یک نقطه قرار دارد، شامل محدودیت های کرونایی نیستند و هم استانی هایی که به دلایل مختلف نوبت عمل جراحی، احضار دادگاهی یا از سوی ارگانی دارند، با ارائه مدارک لازم  تردد آنان مشکلی ندارد.

برچسب‌ها کرونا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران زنجان محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران زنجان محدودیت های کرونا کرونا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران زنجان محدودیت های کرونا اخبار کنکور ورود خودروهای شخصی با پلاک نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۰۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد

سرهنگ حسین بدری روز پنجشنبه با تشریح جزئیات این خبر افزود: در اجرای طرح ۴۸ ساعته تشدید مبارزه با کالای قاچاق با اولویت مقابله با

خودروهای شوتی، در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیسی، حمل کالاهای قاچاق با ۲ دستگاه خودروی سواری (شوتی) و چهار دستگاه وانت نیسان (شوتی)، برای ماموران محرز شد و رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی در مجموعه انتظامی استان زنجان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی در حین کنترل نامحسوس خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان زنجان خودروهای مذکور را رویت کرده و آنها را با علائم هشدار دهنده و دستور ایست متوقف کردند.

سرهنگ بدری اظهار داشت: در بازرسی از خودروها در مجموع تعداد ۲۱۰ کارتن هفت کیلویی تنباکو قاچاق (جمعا ۱۴۷۰ کیلوگرم تنباکو)، ۱۰ هزار و ۹۷۷ عدد انواع کالای بهداشتی و آرایشی خارجی، ۹۵۰ ثوب روسری خارجی و هفت راس دام سنگین (گوساله) فاقد مجوز دامپزشکی و حمل کشف شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: کارشناسان ارزش مجموع اقلام مکشوفه فوق را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند که در این خصوص ۶ نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • طلا و جواهرات خود را با سلیقه خود سفارشی سازی کنید
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • مهمترین اخبار چهار اردیبهشت/خودروهای برقی در صف دریافت پلاک
  • (تصاویر) کاروان خودروهای برقی بدون پلاک در تهران
  • تعداد فوتی های ناشی از گازگرفتی در زنجان کاهش یافت
  • شمار متوفیان ناشی از حوادث گاز در زنجان کاهش یافت