Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر سازمان مردم نهاد پارس موزه سیراف روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این طرح به پیشنهاد مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر مطرح و از سوی موسسه سیراف پارس موزه درکشور مطرح شده است.

مجید کنگانی اضافه کرد: تاکنون ۳۰۰ جلد کتاب اهدایی به این نمایشگاه رسیده و با توجه به استقبال صورت گرفته، انتظار می‌رود تاپایان سال این تعداد به یکهزار جلد افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: نمایشگاه کتاب‎های اهدایی در بندر سیراف از امروز 29 آبان تا دوم آذرماه از ساعت۷ تا ۱۲ پذیرای بازدیدکنندگان است.

کنگانی یادآور شد: کتاب‌های این نمایشگاه بیشتر با موضوع علمی، مذهبی، تاریخی، سیاسی، کنکور و کمک درسی است.

دراین نمایشگاه از قدیمی‌ترین کتابدار شهرستان کنگان تجلیل و با همت خیران جوان شهر سیراف یک دستگاه تبلت به  یک دانش آموز نیازمند عضو کتاخانه اهدا شد.

برچسب‌ها بوشهر هفته کتاب کتاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر هفته کتاب کتاب بوشهر هفته کتاب کتاب اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۰۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت تخلیه و بارگیری در بندر دیلم ۲ برابر شد

رضا نیکو روز سه شنبه در جمع خبرنگارن اظهار داشت: بارج پهلوگیری شده در بندر دیلم به طول ۵۶، عرض ۱۵ و عمق ۳.۷۰ متر است که اسقرار آن از دیرباز مورد مطالبه بندرنشینان دیلمی بوده است.

وی بیان کرد: با هدف افزایش ایمنی و کاهش مدت انتظار شناور‌ها نسبت به بکارگیری این فروند بارج در بندر دیلم اقدام شده است.

 رئیس اداره بندر و دریانوردی دیلم گفت: ظرفیت تخلیه و بارگیری بندر دیلم با افزوده شدن یک فروند بارج ۲ هزار تنی اکنون به هزار چهار تن افزایش پیدا کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • شهردار بندر دیر معرفی شد
  • محل برگزاری نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ اعلام شد
  • ظرفیت تخلیه و بارگیری در بندر دیلم ۲ برابر شد
  • برگزاری نمایشگاه استانی آثار کمتردیده شده موزه ملی ایران
  • گشایش نمایشگاه مشاغل در الوند + فیلم
  • گشایش نمایشگاه دستاورد‌های دانش آموزان عشایر جرقویه
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در فیروزه
  • گشایش نمایشگاه ریشه‌ها ۵ در اصفهان