Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@15:03:44 GMT

ترددهای مسافری به جزایر خلیج فارس تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۳۱۰۱۲

ترددهای مسافری به جزایر خلیج فارس تعطیل شد

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر و حوزه شرق هرمزگان گفت: باد شدیدی که از صبح امروز در بندرعباس وزیدن گرفته است،سبب تعطیلی ترددهای مسافری به جزایر خلیج فارس شده است.

حمیدرضا محمدحسینی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه وزش شدید باد از صبح امروز مانع از آغاز ترددهای دریایی شده است، افزود: ارتفاع امواج در پی وزش این باد شدید در خلیج فارس به بیش از ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ متر رسیده است و لذا از صبح امروز امکان ترددهای مسافری دریایی به سمت قشم و هرمز و بالعکس وجود ندارد.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر و حوزه شرق هرمزگان تصریح کرد: همشهریان عزیز حتما پیش از مراجعت به بندر شهید حقانی از طریق شماره تلفن ۳۱۱۱ وضعیت سفرهای دریایی را جویا شوند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۱۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالک جدید استقلال: به کمتر از قهرمانی آسیا رضایت نمی دهیم

مدیر روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس گفت: ان‌شاالله با تلاش همکاران جدیدمان در باشگاه استقلال، بتوانیم در فوتبال هم اول باشیم.

رفاقت خوبی با مدیران استقلال داریم

مهدی سالم در گفت‌وگو با فارس، درخصوص انتقال مالکیت باشگاه استقلال به کنسرسیوم نفتی خلیج فارس (هلدینگ خلیج فارس)، اظهار داشت: ما پیش از این نیز فعالیت‌های زیادی در حوزه حرفه‌ای و قهرمانی ورزش داشته‌ایم. به عنوان مثال تیم بسکتبال بندر امام قهرمان آسیا شد یا تیم پینگ پنگ ما با حضور برادران عالمیان، زیر نظر هلدینگ کار می‌کند.

وی افزود: شاید نام هلدینگ تاکنون به صورت مستقیم بر سر زبان‌ها نبوده اما تمام شرکت‌های تابعه مانند اروند، کارون، بندرامام، پارس و... تیم‌های ورزشی جِدی دارند. بااینحال اتفاق امروز، اتفاق مهمی است. با توجه به اینکه هلدینگ خلیج فارس، بهترین شرکت از نظر میزان بورس، صادرات و ... است. ان‌شاالله در شاخصه فوتبال هم از این به بعد با تلاشی که همکاران جدیدمان در باشگاه استقلال دارند، بتوانیم در این رشته نیز اول باشیم.

سرپرست برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس درمورد اینکه مدیران ارشد هلدینگ، صرفا نفتی نیستند و اشراف آن‌ها به زمینه‌های دیگر مانند ورزش این انتظار را به وجود آورده که استقلال از شرایط فعلی خارج شود، گفت: رئیس فعلی هیات مدیره استقلال، پیش از این مدیرعامل بنیاد رودکی بود. آنجا هم یک موسسه فرهنگی-ورزشی است. سبقه‌های مشترک، زیاد داریم. رفاقت خوبی بین ما و افرادی که در هیات مدیره استقلال هستند، وجود دارد. به این ترتیب می‌توانیم کمک کنیم تا مشکلات استقلال حل شوند.

دیدگاه علی‌عسکری این است که در هر زمینه‌ای اول باشد

سالم درخصوص اینکه موج رضایت بزرگی در خانواده استقلال به وجود آمده و هواداران امیدوارند این تیم دوباره به سطح قهرمانی آسیا و درواقع کسب ستاره سوم، برسد، عنوان کرد: نکته اصلی این است که هلدینگ خلیج فارس وقتی در موضوعی ورود می‌کند، باید حتما آن مجموعه را به بالاترین سطح برساند.

وی افزود: دیدگاه علی‌عسکری همین است. یا کاری را شروع نمی‌کند یا اگر شروع کرد به کمتر از اولی رضایت نمی‌دهد. چه در حوزه صنعت چه در حوزه ورزش باشد. همیشه خواستند بهترین شرایط را ایجاد کنند. تمام تلاشمان برای همین هدف است. کاری که ما باید انجام می‌دادیم، انجام شد. بقیه کار به بازیکنان، کادرفنی و بقیه اعضای استقلال مربوط می‌شود.

مدیرروابط عمومی هلدینگ خلیج فارس درمورد اینکه برای رقابت در سطح بالای آسیا نیاز است که شرایط و امکانات طوری فراهم شوند که بتوان با تیم‌هایی مثل الهلال رقابت کرد، اظهار داشت: البته دیدیم که الهلال توسط العینی که کمتر خرج کرده، حذف شد. بااینحال این‌ها بحث‌های فنی فوتبال است. اصل ماجرا و اولین گام این بود که کاری کنیم تا استقلال از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته نشود. خداراشکر این اتفاق افتاد. در گام‌های بعدی هم اعضای باشگاه باید کمک کنند. ما هم کمک می‌کنیم. ما به کمتر از قهرمانی آسیا رضایت نمی‌دهیم.

درمورد تغییرات مدیریتی استقلال، باید بررسی‌های لازم انجام شود

سالم درمورد اینکه شایعات زیادی پیرامون تغییر و تحولات مدیریتی استقلال مطرح شده، گفت: اصلا الان در مورد این موضوع نکته و صحبتی نداریم. باید جلسات سهامداران برگزار و بررسی‌های لازم انجام شود. باید برنامه ریزی‌های برگزاری مجمع انجام و مراحل لازم پشت سر گذاشته شوند.

وی افزود: شرکت‌های کنسرسیوم، تابعه هلدینگ هستند. طبق قانون هر میزان سهم، صندلی دارد اما نکته اصلی این است که همه، زیرمجموعه مدیریت واحد هلدینگ هستند. با اینحال فعلا دراین مورد صحبتی نشده است. امیدوارم همه در کنار هم بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم که استقلال به امید خدا در ایران و آسیا به قهرمانی برسد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حیدری:استقلال می‌تواند قهرمان آسیا شود نامه قلعه‌نويي به هواداران استقلال

دیگر خبرها

  • مالک جدید استقلال: به کمتر از قهرمانی آسیا رضایت نمی دهیم
  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس
  • بانک ذخایر دریایی ایران افتتاح می شود
  • تولید بیش از ۱۴ ساعت برنامه رادیویی در مرکز خلیج فارس
  • بانک ذخایر دریایی ایران افتتاح شد
  • افتتاح بانک ذخایر دریایی ایران توسط مرکز ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران
  • انتشار بین المللی ۱۰ چارت جدید ناوبری الکترونیکی خلیج فارس
  • تولید و انتشار ۱۰ چارت جدید از آب‌های خلیج فارس توسط ایران
  • تحرکات دشمنان در خلیج‌فارس رصد می‌شود
  • اجرای پرفورمنس خلیج فارس در بندر خمیر