Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول رسیدگی و پاسخگویی به شکایات بیمه سلامت استان اصفهان گفت: تا پایان سال افراد فاقد بیمه، بدون ارزیابی وسع، دفترچه بیمه رایگان دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، امید مال وردی با اعلام این خبر اظهار داشت: همه افرادی که فاقد پوشش بیمه درمانی باشند می توانند با مراجعه به پرتال سازمان بیمه سلامت به آدرس ihio.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

gov.ir ، قسمت پوشش اجباری سلامت همگانی، نسبت به ثبت نام و دریافت دفترچه بیمه سلامت همگانی رایگان اقدام کنند.

وی افزود: بیمه شدگانی که دفترچه بیمه سلامت رایگان دریافت می‌کنند بر اساس ضوابط صرفاً می‌توانند از خدمات درمانی بخش دولتی استفاده کنند. این افراد در صورت تمایل به استفاده از خدمات بخش خصوصی می‌تواند بر اساس خود اظهاری و پرداخت حق بیمه کامل و یا ثبت درخواست ارزیابی وسع  به میزان ۵۰ درصد تخفیف دفترچه بیمه ایرانیان دریافت و از خدمات درمانی در بخشهای خصوصی  نیز بهره‌مند شوند.

مسئول روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت استان اصفهان  گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا و به منظور حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه  تا پایان سالجاری تمام افرادی که متقاضی دریافت دفترچه بیمه سلامت همگانی رایگان یا دفترچه بیمه روستاییان و شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت باشند، می‌توانند بدون انجام ارزیابی وسع با مراجعه تدریجی به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد یا سایت سازمان بیمه سلامت از مزایای دفترچه بیمه سلامت رایگان استفاده نمایند. همچنین افرادی که دفترچه بیمه سلامت همگانی یا روستائی فاقد اعتبار داشته باشند می توانند تا پایان سال جاری بدون ارزیابی وسع ، دفترچه رایگان دریافت کنند.

مال وردی در خصوص تاریخ اعتبار دفاتر بیمه سلامت تصریح کرد: اعتبار همه دفترچه‌های بیمه بجز دفاتر بیمه ایرانیان که از ابتدای امسال تا پایان سالجاری به اتمام رسیده است به صورت اتوماتیک تا پایان فروردین ماه 1400 در سیستم بیمه‌ای سازمان تمدید شده و در صورت داشتن برگه سفید، جهت تعویض و تمدید نیازی به مراجعه به دفاتر پیشخوان نیست.

 وی افزود: بیمه‌شدگان عزیز جهت اطمینان از اعتبار دفاتر خود می‌توانند با کد دستوری#1666* اعتبار جدید دفترچه بیمه خود را مشاهده کنند.

مسئول رسیدگی و پاسخگویی به شکایات بیمه سلامت استان در پایان گفت: مرکز تماس 1666 به صورت شبانه روزی با هدف ارائه خدمات مشاوره ، اخذ نظر، انتقاد ، پیشنهاد و شکایت در دسترس بیمه شدگان است.  سامانه 1666علاوه بر پاسخگویی شبانه روزی ، روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت 10 لغایت 11 صبح با حضور مدیران ارشد سازمان بیمه سلامت پاسخگوی سئوالات بیمه شدگان است .

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان بیمه سلامت کرونا دفترچه بیمه سلامت سلامت همگانی ارزیابی وسع تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۱۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد

به گزارش خبرنگار مهر، پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ و اصلاحات‌ سری اول دفترچه راهنما در ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، اصلاحات جدید دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی ۱۴۰۳ منتشر شد.

به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته که تاکنون برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده‌ است داوطلبان بتوانند تا پایان روز شنبه به ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

لذا داوطلبان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و مندرجات اطلاعیه به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند.

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا پایان روز شنبه به ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ نسبت به مشاهده یا ویرایش کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

اصلاحات سری دوم مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری Ph.D ( نیمه متمرکز سال ۱۴۰۳) در اینجا قابل مشاهده است.

به گزارش مهر، از تعداد ۱۵۱ هزار و ۶۴۳ داوطلب شرکت کننده در آزمون دکتری ۱۴۰۳ تعداد ۱۲۵ هزار و ۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شده اند و کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری از ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و … در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

کد خبر 6088078

دیگر خبرها

  • پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و پنج دهک درآمدی به صورت سیستمی تمدید می‌شود
  • فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • ۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت
  • بهره مندی ۶۵ درصدی جمعیت خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • بیمه رایگان مادران غیر شاغل روستایی و عشایری لرستان
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته
  • مهلت نام نویسی مادران روستایی و عشایر هرمزگان برای بیمه رایگان تمدید شد
  • تمدید ثبت نام بیمه بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تا 31 اردیبهشت
  • تمدید مهلت نام نویسی مادران روستایی و عشایر برای بیمه رایگان