Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، تیم فوتبال امید بندر گناوه یکی از سه نماینده استان بوشهر در لیگ دسته دوم کشور خواهد بود که تمرینات منظم خود را زیر نظر کادر فنی دنبال می‌کند و در خصوص آخرین وضعیت این تیم حسین عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: ما در آخرین روزهای کار بدن‌سازی حضور داریم و در بازی دوستانه مقابل شاهین عامری نتوانستیم آن فوتبال خوب و مدنظر را ارائه دهیم ولی با برگزاری دیدارهای دوستانه بیشتر به شرایط مدنظر خواهیم رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی امید گناوه ضمن رضایت از عملکرد مدیران این باشگاه در فصل نقل و انتقالات هم بیان کرد: از مدیران باشگاه بابت جذب بازیکنان مدنظر کادر فنی تشکر می‌کنم که در این راه تلاش زیادی به خرج دادند.

عبداللهی در خصوص هدف‌گذاری تیمش در لیگ دسته دوم کشور هم تصریح کرد: طبیعتاً هدفمان بستن یک تیم خوب و باکیفیت است و تمام سعی‌مان حضور در رده‌های بالایی جدول و صعود به لیگ یک خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حسین عبداللهی لیگ دو امید گناوه بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۱۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران اجرایی استان بوشهر باید در میدان حضور داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، صادق بوستانی صبح سه‌شنبه در حاشیه بازدید از سازمان منطقه آزاد بوشهر، اظهار داشت: بر اساس گزارشات متعدد واصل شده به دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری بوشهر متأسفانه شاهد حضور تیم پروازی در سازمان منطقه آزاد بوشهر هستیم.

بوستانی با بیان اینکه شناسایی مدیران پروازی با توجه به مأموریت معاونت اجرایی رئیس جمهور صورت می‌گیرد، گفت: بر اساس بررسی‌هایی که از سازمان منطقه آزاد بوشهر به عمل آمد متوجه شدیم علاوه بر مدیر اجرایی، کارشناسان مجموعه نیز پروازی هستند که این مسئله دهن کجی به مردم استان می‌باشد.

وی تصریح کرد: برخی از مدیران پروازی هر چند ماه یک بار و بعضاً در هر ماه به مدت بسیار کوتاهی در محل کار حضور پیدا می‌کنند که همین مسئله باعث آسیب به مجموعه و عقب ماندگی در برنامه‌ها می‌شود.

مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر افزود: وجود مدیران پروازی باعث رکود در فعالیت‌های سازمانی و تحمیل هزینه‌های سنگین مالی می‌شود.

بوستانی خاطر نشان کرد: در اسرع وقت مکاتبات لازم با معاون اجرایی رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور صورت خواهد گرفت و انتظار ما این است با توجه به تأکیدات ریاست محترم جمهور مدیران پروازی ناکارآمد در سایر دستگاه‌ها و صنایع استان را شناسایی خواهیم کرد.

کد خبر 6086027

دیگر خبرها

  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • خدمات ترجمه فوری در دارالترجمه رسمی
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!
  • بی‌میلی اروپایی‌ها برای کمک بیشتر به اوکراین
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی
  • مدیران اجرایی استان بوشهر باید در میدان حضور داشته باشند
  • مدیران برای خارج‌شدن از بن‌بست اقتصادی بیشتر تلاش کنند
  • مسابقه استانی مشاعره دانش آموزی در گناوه برگزار شد
  • ۳ تصادف در گناوه/ ۲ نفر فوت و ۱۰ نفر مصدوم شدند