Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@19:04:07 GMT

شاهین عامری به دنبال صعود به لیگ یک

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۳۱۹۳۹

شاهین عامری به دنبال صعود به لیگ یک

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، تیم فوتبال شاهین بندر عامری یکی از نمایندگان استان در لیگ دسته دوم کشور در حال آماده‌سازی برای حضور در این رقابت‌ها است که عباس عزیزی در خصوص آخرین وضعیت این تیم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: سه هفته است که تمرینات را شروع کردیم و دو مرحله بدن‌سازی داشتیم که در مجموع 70 درصد به شرایط مسابقه نزدیک شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی شاهین در خصوص عملکرد تیمش در فصل نقل و انتقالات هم اظهار داشت: ما به دنبال نفرات باکیفیت هستیم و در روزهای گذشته چهار بازیکن به ما اضافه‌ شده‌اند و دو نفر دیگر نیز به این جمع اضافه خواهند شد و از بازیکنان جذب‌شده راضی هستم.

عزیزی در خصوص مشکلات مالی در جذب بازیکنان جدید هم بیان کرد: ما تقریباً 80 درصد از زمان را از دست دادیم و قطعاً بازیکنان خوب منتظر تیم‌ها نخواهند ماند و تیم جدید خود را انتخاب خواهند کرد ولی در مجموع از شرایط تیم در جذب بازیکن راضی هستم.

وی با تأکید برای اینکه تمام اهدافمان صعود به لیگ یک خواهد بود گفت: فلسفه فوتبالم فقط صعود خواهد بود و این هدف را در همه تیم‌های که حضور داشتم دنبال کرده‌ام و در این مورد تمام تلاشمان را خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال شاهین بندر عامری روز گذشته در دیداری دوستانه در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر مقابل امید گناوه به‌تساوی بدون گل دست‌یافت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شاهین بندر عامری لیگ دو عباس عزیزی بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۱۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با مراکز غیرمجاز سقط جنین به‌صورت جدی دنبال می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: با توجه به اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، برخورد با مراکز غیرقانونی سقط جنین و اشخاصی که به سقط غیرقانونی جنین کمک می‌کنند، در استان زنجان به‌صورت جدی در دستور کار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، ابوالفضل رفیعی امروز _سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_ در جلسه جوانی جمعیت با اشاره به نگرانی‌ها در خصوص فرزندآوری و اجرای قانون جوانی جمعیت، اظهار کرد: تاکید رهبر معظم انقلاب منجر به شکل‌گیری گفتمانی در این خصوص شده و تأثیر مثبتی را در جامعه برجای گذاشت، هرچند اقدامات در ابتدا سرعت لازم را نداشت.

وی گفت: کمترین تعداد ولادت در خصوص نرخ جایگزینی جمعیت در سال‌های اخیر، مربوط به سال ۹۸ با ۱۱ درصد کاهش بود، اما روند مذکور با توجه به آمار سال ۱۴۰۲ و رسیدن به ۱/۵ درصد کاهش، حاکی از بهبود نسبی اوضاع و توقف شیب نزولی کاهش موالید در استان بوده و نشانگر توجه مردم به سیاست‌های جوانی جمعیت است.

معاون استاندار زنجان تأکید کرد: دستگاه‌های مسئول باید اهتمام بیشتری در زمینه تسهیل ازدواج و فرزندآوری داشته باشند تا این روند ارتقا پیدا کند.

رفیعی با بیان اینکه تشکل‌های مردمی و خیریه‌های متعددی در زمینه ازدواج و فرزندآوری در استان وجود دارند که هم در زمینه فرهنگ‌سازی و هم اقدامات حمایتی فعالیت می‌کنند و در این زمینه اثرگذار هستند، گفت: دستگاه‌های متولی باید با نگاه حمایتی، تسهیلگر فعالیت‌های تشکل‌های مردمی در این حوزه باشند.

وی تصریح کرد: در کنار اجرای طرح نفس (نجات و حفظ جنین سالم از سقط) و به منظور مقابله با سقط غیرقانونی جنین در استان، کارگروهی تشکیل شده که به‌صورت جدی و با پشتیبانی دستگاه قضائی، با تمامی مراکز و اشخاصی که به صورت غیرقانونی در این حوزه فعالیت دارند، برخورد می‌شود.

کد خبر 747285

دیگر خبرها

  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • واکنش باشگاه لیگ برتری: بازیکنان ما مجرم نیستند
  • ببینید | تشویق ایسلندی هماهنگ بازیکنان تیم ملی و هواداران پس از صعود به جام جهانی
  • شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود
  • برخورد با مراکز غیرمجاز سقط جنین به‌صورت جدی دنبال می‌شود
  • پورموسوی و بی‌توجهی به حاشیه جنجالی
  • دانشگاه شریف به دنبال راه اندازی انستیتو از دانشگاه سازمان ملل است