Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@13:32:18 GMT

فاز ۳ پروژه «ابن شهر آشوب» ساری در دست تکمیل است

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۳۲۳۸۹

فاز ۳ پروژه «ابن شهر آشوب» ساری در دست تکمیل است

به گزارش خبرگزاری مهر، لطف‌الله کریمی به پروژه نیروگاه زباله‌سوز ساری اشاره کردو گفت: شهرداری ساری با جدیت برای ساخت این نیروگاه پای کار است و عملیات اجرایی آن در حال انجام است.

وی با اعلام اینکه احداث استخر تأمین آب نیروگاه زباله‌سوز ساری با گنجایش ۸۰ هزار مترمکعب از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است افزود: تجهیزات زباله‌سوز در حال نصب و منابع ذخیره آب نیز در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی ادامه داد: نصب اسکرابر سوم این نیروگاه جهت خنثی سازی آلاینده‌های اسیدی انجام شد.

معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهرداری ساری به پروژه پل تا پل اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی و بسترسازی در مسیر تملک شده در حال انجام است و بزودی جدول بندی این پروژه اجرا می‌شود.

کریمی افزود: پروژه «پل تا پل» در انتهای بلوار داراب و حلقه وصل شرق به غرب مرکز مازندران از پروژه‌های مهم عمرانی با چشم‌انداز گردشگری است که این روزها سازمان عمران شهرداری ساری با استفاده از امکانات و ظرفیت‌های موجود در دست اجرا دارد پروژه مهمی که علاوه بر ایجاد کمربند گردشگری و رفع گره‌های ترافیکی در سهولت دسترسی به نقاط ورودی و خروجی شهر تأثیر مستقیم دارد.

وی به اجرای عملیات عمرانی در مناطق سه‌گانه اشاره کرد و گفت: آسفالت مناطق سه‌گانه شهرداری باهدف تسهیل در عبور و مرور عابران پیاده و خودروها و رضایتمندی شهروندان در حال اجرا است.

کریمی از اجرای نوه بتنی در کوچه جهان‌پیما برای هدایت آب‌های سطحی خبر داد و افزود: اصلاح هندسی معابر این کوچه در حال تهیه طرح است.

معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهرداری ساری گفت: پروژه فاز سوم ابن شهرآشوب نیز با همکاری سازمان عمران و بازآفرینی شهری در حال تکمیل است.

کد خبر 5075660

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری ساری زباله ساری ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا هفته بسیج محدودیت های کرونایی کرمانشاه آمار کرونا گرگان شهرکرد شهرستان کرج کتاب و کتابخوانی بوشهر ستاد ملی مقابله با کرونا بارش باران شهرداری ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۲۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادراه حرم تا حرم روی ریل اجرا قرار گرفت

تین نیوز

معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به مصوبات سفر هیات دولت به استان سمنان، گفت: تکمیل آزادراه حرم تا حرم محور گرمسار تا مشهد از مصوبات دور دوم سفر هیات دولت در استان است.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار،  محسن منصوری در خاتمه سفر دوم رئیس جمهور در استان سمنان درباره مصوبات سفرهای اول و دوم رئیس جمهور به استان در جمع خبرنگاران تاکید کرد: تکمیل آزادراه حرم تا حرم محور گرمسار تا مشهد از مصوبات دور دوم سفر هیات دولت در استان سمنان است که دیروز و امروز انجام شد.

وی با بیان اینکه احداث کارخانه های صنعتی و احداث راه های دسترسی و زیرساخت های انتقال خطوط برق به معادن از دیگر مصوبات سفر دیروز و امروز هیات دولت سیزدهم به استان است، تاکید کرد: از دیگر مصوبات این سفر می توان به صدور مجوز احداث شهرک تخصصی فناوری اشاره کرد.

معاون اجرایی رئیس جمهور از تخصیص تسهیلات برای اجرای ۹۰۰ طرح اشتغالزایی خرد اجتماع محور در استان سمنان خبر داد و گفت: تجهیز خوابگاه های متاهلی در دانشگاه های استان از جمله دانشگاه فرهنگیان از جمله مصوبات سفر دوم هیات دولت به استان است.

منصوری از اجرایی شدن تمام مصوبات دور اول سفر استانی هیات دولت که آبان ماه ۱۴۰۰ برگزار شده بود خبر داد و گفت: افتتاح واحد سه و چهار نیروگاه گازی سمنان، افتتاح طرح های ملی مسکن، تکمیل خطوط انتقال آب به گرمسار، تکمیل سایت شماره ۲ پارک علم و فناوری استان از مصوبات سفر استانی رئیس جمهور به سمنان بود.

وی با بیان اینکه مصوبات سفر نخست دولت مردمی به استان سمنان بیش از سه هزار میلیارد تومان بود، گفت: با توجه به نیاز استان و با دستور رئیس جمهور چهار هزار میلیارد تومان به این استان تخصیص یافت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل خانه بلدیه نیاز است | تغییرات جدید در سبزه میدان بازار
  • مهدیه قزوین به عنوان یک ابرفرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود
  • مهدیه قزوین به عنوان یک ابر فرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود
  • تکمیل برنامه عملیاتی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ ذیل برنامه راهبردی ۱۴۱۰ اصفهان
  • تکمیل عملیات ساماندهی خیابان ۲۲ بهمن کاوه در اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تاکید استاندار مازندران بر تعریض و تکمیل پل فجر ساری
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری بوشهر تسریع می‌شود
  • ۲۰۰۰ میلیارد تومان پروژه راهداری در استان بوشهر اجرا شد
  • نیاز ۳۰۰۰ میلیارد ریالی برای تکمیل پل فجر ساری
  • آزادراه حرم تا حرم روی ریل اجرا قرار گرفت