Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@16:02:00 GMT

ایدز موضوع یک سریال رادیویی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۳۲۳۹۳

ایدز موضوع یک سریال رادیویی شد

یک سریال رادیویی با موضوع «ایدز» توسط اداره کل هنرهای نمایشی رادیو برای پخش از رادیو نمایش و رادیو سلامت آماده شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، سریال رادیویی «روبان قرمز» با موضوع بیماری ایدز و به سفارش رادیو سلامت در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده که از رادیو نمایش نیز پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مینو جبارزاده کارگردان این نمایش رادیویی گفت: زهرا کولیوند طرح این نمایش را به من پیشنهاد داد، قبول کردم و آن را نوشت که انصافاً داستان زیبایی دارد، ملودرام است با چاشنی طنز و در عین حال غم انگیز. من سعی کردم در انتخاب بازیگر دقت کنم تا جنبه طنز آن نیز حفظ شود و با خود فکر کردم برای بیان چنین موضوع تلخی که درباره ایدز است و امکان دارد به طور اتفاقی برای خیلی‌ها پیش بیاید بهتراست که ما تلخی آن را بگیریم وبه جنبه طنز آن اضافه کنیم برای همین سعی کردم بازیگرانی را انتخاب کنم که قریحه طنز دارند.

وی گفت: در این بین از نورالدین جوادیان و سعیده فرضی خواهش کردم که بازیگر نقش‌های اصلی باشند، در نقش دو نفر که یکی از آنها مبتلا به ایدز است و روبان قرمز دارد و دیگری مبتلا به بیماری ام اس است و هیچکدام از بیماری یکدیگر خبر ندارند و قرار است در سن بالا با هم ازدواج کنند اما در این بین اتفاقاتی رخ می‌دهد.

سریال رادیویی «روبان قرمز» از روز شنبه اول آذر، ساعت ۶:۱۵ به روی آنتن رادیو نمایش می‌رود و ساعت ۲۱:۴۵ دقیقه از رادیو سلامت پخش می‌شود.

کد خبر 456481

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ایدز پیشگیری از ایدز بیماری ایدز چیست رادیو سریال رادیویی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سریال رادیویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۲۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ثبت نام شرکت در آزمون رادیو آماتوری سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، ایرج مکرمی با اشاره به ماده ۴۷ آئین‌نامه اجرایی قانون استفاده از بی‌سیم‌های اختصاصی و غیرحرفه‌ای (آماتوری) گفت: متقاضیان دریافت گواهینامه رادیو آماتوری می‌توانند برای ثبت‌نام در آزمون در هر دو سطح مبتدی و عمومی، به پایگاه اینترنتی رگولاتوری به آدرس www.cra.ir منوی میز خدمت، ارائه مجوزهای رادیویی، صدور گواهی‌نامه رادیو آماتوری مراجعه کرده و پس از ثبت نام در سامانه و تکمیل مراحل احراز هویت تا ۱۸ خرداد ماه سال جاری، برای ثبت درخواست شرکت در آزمون رادیو آماتوری اقدام کنند.

وی درباره نحوه برگزاری آزمون اظهار کرد: سامانه برگزاری آزمون رادیو آماتوری، در تاریخ ۳۰ خردادماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۴ بعد از ظهر برای واجدین شرایط در دسترس بوده و تیم پشتیبانی سامانه با شماره تلفن‌های ۸۹۶۶۱۵۰۷ و ۸۹۶۶۱۵۰۴ آماده پاسخگویی به شرکت کنندگان هستند.

مدیرکل صدور پروانه سرویس‌های رادیویی درباره محتوای آزمون رادیو آماتوری گفت: آزمون رادیو آماتوری در دو بخش آزمون تئوری و عملی برگزار می‌شود که سوالات آزمون تئوری در چهار حوزه "مقررات"، "مدارات الکترونیکی - مخابرات"، "انتشار امواج" و "رادیو آماتوری" و آزمون عملی (مورس) نیز شامل دو دسته سوالات شنیداری و نوشتاری است و نمره منفی ندارد.

کد خبر 6086308 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • آغاز یک صبح با نشاط همراه با برنامه «صبح صبا»
  • درخشش رادیو فرهنگ در جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • ۲۷ سال برنامه‌های «راه شب» را اجرا کردم
  • روز «میلاد صدا» در جعبه جادویی رادیو
  • تولید بیش از ۱۴ ساعت برنامه رادیویی در مرکز خلیج فارس
  • پیگیری مشالبات مردم در برنامه رادیویی «ساوالانیم» از رادیو اردبیل
  • پوشش‌دهی موج FM در استان کرمان ارتقا یافت
  • فراخوان ثبت نام شرکت در آزمون رادیو آماتوری سال ۱۴۰۳
  • ۸۴ بهار با رادیو
  • چند نکته درباره رادیو در ۸۴ سالگی