Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون کشتی در ادامه سفر خود به استان آذربایجان شرقی با استاندار این استان، اعضای هیأت کشتی و مربیان شهرستان های آذربایجان شرقی و فرمانده سپاه تبریز دیدار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی که برای بررسی مشکلات کشتی استان آذربایجان شرقی دیروز راهی شهر تبریز شده بود، ظهر امروز با محمدرضا پورمحمدی استاندار دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون کشتی در این جلسه به اشاره به نیاز حمایت استانداری و سایر دستگاه های مربوطه از کشتی استان گفت: در اینجا توجه به رشته فوتبال خیلی خوب است اما توجه زیاد به این رشته، باعث می شود تا رشته های دیگر عقب بمانند و از بین بروند و باید نگاه ویژه ای به کشتی بعنوان ورزش ملی کشور و پرافتخارترین رشته ی ورزشی ایران در میادین المپیک و جهانی بشود.

استاندار آذربایجان شرقی نیز در ادامه ضمن حمایت از رشته کشتی تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان و هیأت کشتی استان جمع بندی داشته و نیازهای خود را به استانداری ارائه دهند تا پیگیری های لازم از سوی ما انجام شود.

وی ادامه داد: آقای بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان مسئول پیگیری مشکلات و نیازهای کشتی در استان باشد و هر موردی بود جهت پیگیری به اطلاع ما برساند.

*دبیر: هرچقدر هیأت های استان های ما قوی باشند، تیم ملی قدرتمندی خواهیم داشت

رئیس فدراسیون کشتی در ادامه حضورش در استان آذربایجان شرقی، بعد از ظهر امروز (پنج شنبه) جلسه ای را با اعضای هیأت های کشتی شهرستان ها و مربیان استان آذربایجان شرقی برگزار کرد.

دبیر در این جلسه که ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان و علی علیزاده رئیس هیأت کشتی استان آذربایجان شرقی نیز حضور داشتند، گفت: هدف من از حضور در استان ها این است که از نزدیک مشکلات کشتی در استان ها را بررسی کنم و با روسای هیأت کشتی شهرستان ها دیدار داشته باشم چراکه اگر آن ها فعال باشند و در راه کشتی پیشقدم شده و وقت بیشتر بگذارند تا آمار کشتی گیران بالا رود، خود به خود پیشرفت را در کشتی کشور خواهیم دید و معتقدم که هیأت های کشتی در این زمینه خیلی اثرگذار هستند.

رئیس فدراسیون کشتی تأکید کرد: باور دارم اگر قرار است در کشتی ایران اتفاقی بیافتد این نیست که من بنشینم در خانه کشتی و آن اتفاق بیافتد. من باید در کل کشور بگردم و هیأت های کشتی را تقویت کنم و اگر هیأت کشتی استان ها قوی بشوند در آینده تیم ملی قوی خواهیم داشت.

در این جلسه نفرات حاضر اعلام کردند که کشتی استان از مشکلات مالی و آموزشی رنج می برد و همچنین در بحث مربیان کاربلد و در سطح بالا نیز کمبود احساس می شود که قرار شد در مسائل مالی اداره کل ورزش و جوانان به کشتی استان کمک کند و فدراسیون کشتی نیز در مورد برگزاری کلاس های آموزشی و اردوها در استان آذربایجان شرقی اقدام کند.

*جلسه دبیربا فرمانده سپاه تبریز؛ سالن ورزشی سپاه در اختیار هیأت کشتی قرار می گیرد

در ادامه حضور رئیس فدراسیون کشتی در استان آذربایجان شرقی، بعد از ظهر امروز (پنج شنبه) جلسه ای با سرهنگ عبداله شادی فرمانده سپاه تبریز در مورد همکاری های مشترک بین هیأت کشتی استان و سپاه تبریز برگزار شد.

در این جلسه که با حضور علی علی زاده رئیس هیأت کشتی استان برگزار شد، تفاهم نامه همکاری بین هیأت کشتی و سپاه تبریز به منظور حمایت از کشتی استان به امضاء رسید.

همچنین مقرر شد یک سالن ورزشی سپاه استان به صورت اختصاصی بعنوان خانه کشتی در اختیار هیأت کشتی استان قرار بگیرد تا تمرینات کشتی در آن برگزار شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رئیس فدراسیون کشتی استان آذربایجان شرقی هیأت کشتی استان ورزش و جوانان سپاه تبریز استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۳۲۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر جديد فدراسیون کبدی معرفى شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از گذشت چند هفته از سال جديد رييس فدراسيون كبدى تصميم به معرفى دبير جديد اين فدراسيون گرفت. 
بر همين اساس با حكم عباس اورسجى، دبير فدراسيون كبدى على رشيدى به عنوان دبير جديد اين فدراسيون منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است:
نظر به تخصص، تجربیات و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به سمت دبیر کل فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید. امید است با تلاش و جدیتی که در جنابعالی سراغ است، اهتمام خود را در راستای سیاست های کلی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون کبدی بعمل آورید.

رشیدی دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی بوده و پیش از این به مدت ۷ سال مسولیت روابط عمومی و بین الملل فدراسیون را در کارنامه خود داشته است.

دیگر خبرها

  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • علیرضا دبیر:زخم زبان چیز خوبی نیست!
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • دبیر جديد فدراسیون کبدی معرفى شد
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • انتخاب رییس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان